דיייייייייייי איזה סיפור מהמם
אני קראתי עכשיו הכל ונהנתי מאודדדדדדדדדדד
תמשיכי
חחחחחחחחח בתאל איזה רעיון גאווווניי.. אולי נכניס אותך לסיפור וזהווו?..חחח סתם
kotik11111 - אני שמחה שהצטרפת לסיפור ושאת אוהבת אותו 😊
ד"א איך קוראים לך ??..
המשך מחר אוהבבבת..
QUOTE (pucha @ 06/04/2006) חחחחחחחחח בתאל איזה רעיון גאווווניי.. אולי נכניס אותך לסיפור וזהווו?..חחח סתם
kotik11111 - אני שמחה שהצטרפת לסיפור ושאת אוהבת אותו 😊
ד"א איך קוראים לך ??..
המשך מחר אוהבבבת..
😮 😮 😮 מה מחר היוםםםםםםםםםםם
תכתבי היום בבקשה 😢
בשבילי 😢
קוראים לי מרינה.. 😊
ולך? 😁
2 פרקים מושלמים...
טוב שהתחיל לזוז קצת האיתי הזה...כבר חשבתי הוא הומוו חח "רק ידידים"!!
תמשיכייי
QUOTE (stanik @ 06/04/2006) 2 פרקים מושלמים...
טוב שהתחיל לזוז קצת האיתי הזה...כבר חשבתי הוא הומוו חח "רק ידידים"!!
תמשיכייי
חחח הרגת אותי..
הומו..
חחחחחחחח
יפה שלי שמתי המשך =)
ובאותה הזדמנות גם העלתי לך את הסיפור קצת למעלה😉
מרינה נעים מאוד אני לירןןן 😊
בננות תודה על כל התגובותתת..אתן מדהימות
אני מתה עלייכןןן...
חחחח עלאק הומו.. חזק.. אהבתי =)
ההמשך יהיה מחר [סורי מרינה..]
אין לי זמן היום..
השנייה חזרתי הבייתה...
אוהבת 😊
בובי אי לאב יו =)
ושמתי המשך אבל אופקיקי קצת איכזב הפעם ..😉
מחכה למחר...
QUOTE (קיפיי @ 07/04/2006) בובי אי לאב יו =)
ושמתי המשך אבל אופקיקי קצת איכזב הפעם ..😉
מחכה למחר...
יההה איזה כיףףף כמה המשכים ביוווםם.. את גדולה היללייי.. 😊
אני אקרא יותר מאוחררר.. או מחר על הבוקרר...
אוהבת אותךךךך
יאוו איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםם
אהבתיי לירנושששששש
איזה שלמותתת!!
תמשיכיי אני במתחחחחחח
לפ יווו
מור'צי 😊
המשכי מחררר... 😊
אוהבת אתכן נשמותיי...
אני אוהבת אותך יפה שלי =)
אין בעיה..
מחכה להמשך מחרר