בננות הנה ההמשך לפרק.. מצטערת שאני מפרסמת אותו רק עכשיו..
אוהבת אתכן המוןןן...
מאירועי הפרק הקודם-
נשארתי בחדר מבולבלת לחלוטין.. לא ידעתי כבר אם איתי באמת מרגיש אליי משהו..
או שסתם הוא מחליט לעשות נשיקות עם סבב החברות..
אתמול עם קורל, היום איתי.. ולכו תדעו אולי מחר עם אנה..
אוי מה אני מקשקשת לעצמי.. הרי זה איתי... =/
אוףףף.. למה הכל נעשה כל כך מסובך פתאום..?..
ואיך אני אספר לקורל את כל מה שקרה עכשיו..? איך אני אספר לה שהתנשקנו..?..
אני מרגישה שאני בוגדת בה בדיוק כמו שדפנה,רונית ואיריס בגדו בי אז עם סהר..
אפילו שזה מצב קצת שונה.. אבל זה על אותו עיקרון..
וכואב לי.. כי אני שונאת לשקר...
והפרק החדש-מוקדש לבתאלוש שאני אוהבת המוןןן..
בוקר יום ראשון הגיע, והשעון העיר אותי בדיוק בזמן 6:45..
התמתחתי כמה רגעים במיטה..פיהקתי קלות.. וקמתי בחוסר חשק לעבר השירותים..
מיהרתי לעשות את כל הסידורים של הבוקר..
ועוד נותר לי מעט זמן לעבור על הנוסחאות השונות לקראת המבחן במתמטיקה..
לבשתי חולצה ורודה בהירה ומעליה את חולצת התלבושת השחורה של בית הספר,
ג'ינס משופשף וחגורה שחורה..
תקעתי בשיערי סיכה ורדרדה.. ומיהרתי להכין לי כוס שתייה חמה כדי לרענן את הבוקר..
"מאמי" אמרה לי רוני עם חיוך על הפנים, היא כל כך מסטולית על הבוקר..
אתם לא רוצים אפילו לדעת כמה.. "מאמי מאמי.." אמרתי לה והתחלנו לצחוק
[עזבו בדיחה פרטית.. סודות נשארים במשפחה 😊..]
"בנות יפות בוקר טוב" אמרה אמא והכניסה את חולצתה המכופתרת לתוך המכנס האלגנטי שלבשה..
"כמה יפה על הבוקר" אמרנו שתינו ביחד ואמא הסמיקה..
"מבחן היום אה?..שיהיה בהצלחה" אמא מיד אמרה..
"אוי נכון בהצלחה אופירי.. תקיאי את כל החומר על הדף" אמרה לי רוני..
"כן.. מקווה שילך לי טוב..יאללה אני אזוז.." אמרתי להן..
התארגנתי עוד מספר דקות ויצאתי מהבית..
חלק ממני כל כך רצה לפגוש באיתי בדרכי למטה.. וחלק אחר כל כך רצה להתחמק ממנו..
האמת שלא יצא לי לפגוש אותו, ואת הדרך לבית ספר הלכתי לבד בהאזנה ל-mp3 שלי..
הגעתי לכיתה ורוב הילדים כבר היו ישובים במקומותיהם..
הרגשתי את הלחץ של כולם עם כניסתי לכיתה..
כולם התחילו להשתגע ולבדוק אם המחשבון שלהם פועל ,
ואם יש להם את העט הנוח לכתוב בו את המבחן.. מכירים את החרא הזה?..
"מה העניינים?" שאל אותי שחף, הילד שאני יושבת לידו..
"דבש..ואצלך?" עניתי עם חיוך.. "וואלה פנאן.." הוא אמר..
"..חח תראי איזה חננות.. כולם השתגעו לגמרי.. מי ישמע בגרות..." שחף הוסיף וצחקנו שנינו..
"ואתה? לא לחוץ? למדת טוב?" שאלתי בסקרנות..
"כן..עברתי על החומר בחפיף כזה..
ילך טוב. לא מודאג בכלל" הוא אמר עם מראה אופטימי לחלוטין.
"בוקררר.." אמרה אנה ונכנסה לכיתה עם חיוך על הפנים..
חייכתי אליה.. והיא באה אל השולחן שלי..
"תביאי נשיקה" היא אמרה ונשקה לי נשיקה ענקית בלחי..
"אחח בובה" היא הוסיפה וצחקה.. "מוכנה לבחינה?" שאלתי אותה..
"וואי..כמה שאני בלחץ אין לך מושג.. אבל חרשתי לאללה..
מקווה שזה יתרום לשם שינוי..ואת?" היא אמרה וצחקה..
באתי לענות לה.. עד שקלטתי את איתי נכנס לכיתה..
מיד התמקדתי בו.. ושכחתי לגמרי מהשיחה עם אנה..
הוא היה לבוש כל כך יפה...
הוא לבש חולצת תלבושת לבנה צמודה שרק הבליטה את הכתפיים השקסיות שלו,
וג'ינס צמוד של לי-קופר.. אחח הוא כל כך שווה...
הוא סידר את הקוצים השחורים שלו בצורה מדהימה..
ואין מצב לא לקלוט את הנוכחות שלו בכיתה..
אנה שקלטה אותי בוהה באיתי זרקה ישר הערה..
"כיף לראות כזה יפיוף על הבוקר,אה?" היא אמרה ובחנה את הבעת הפנים..
לא עניתי.. שלחתי חיוך שיקרי.. כדי שפשוט תסתום והוצאתי את החפצים מהתיק..
איתי ישב בשולחן הימני לידי.. מידי פעם נשלחו מבטים מצב שנינו אחד לשנייה..
אבל ישר כדי שהשני לא יקלוט הסתובבנו..
קורל נכנסה לכיתה, ממש דקה לפני הצלצול.. הלכה ישירות למקום של איתי..
"תביא נשיקה" היא אמרה ונמרחה עליו כולה.. הוא הסתכל עליי,
קלט את המבט שלי מתבוננת ומחכה לראות מה קורה..
"לא עכשיו נו" הוא אמר והזיז אותה ממנו.. היא הסתכלה עליו המומה וניגשה למקומה..
"להכניס את כל החפצים לתיקים. מותר להשתמש רק במחשבון ועט"
המורה מיד הסבירה את דרישותיה מאיתנו..והתחילה לחלק את דפי הבחינה..
--
*כעבור שעתיים*
סיימתי את הבחינה בין הראשונים בכיתה,
הלך לי ממש טוב ולא האמנתי שהם באמת לחוצים מהבחינה הזאת כל כך..
ברעננה למשל היו לי בחינות במתמטיקה הרבה יותר קשות..
טוב נו כל עוד זה משחק לטובתי who cares [למי אכפת]..?. 😊 ..
ישבתי בחצר בחוץ על אחת החומות.. לוקחת מידי פעם מספר ביסים מהלחמנייה שלי..
מסתכלת על הציפורים שמיד מתקרבות אליי..
ומחכות לפיסה קטנה של לחמנייה שתזין אותן למשך היום..
מיד חתכתי מספר חתיכות וזרקתי על הרצפה..
חגיגה הייתה מסביבי.. והתחלתי להשתעשע מהעניין..
"אז בגלל זה את כל כך רזה..? נותנת לציפורים לאכול במקומך.."
אמר לי איתי שבא מאחור בהפתעה.. "חח.." צחקתי בשקט..
"אפשר לשבת לידך..?" הוא שאל.. "כן" אמרתי ושכחתי לגמרי מקורל ומהבטחתי אליה..
"אז איך היה?" הוא התעניין ישר.. "הלך טוב..ולך?" שאלתי..
"ככה.. נראה לי יהיה לי מועד ב'..
לא מבין את הפונקציות טריגונומטריות האלה.." הוא אמר..
"למה?! זה ממש קל.." אמרתי בהתנשאות..
"תסבירי לי לקראת המועד ב'?" הוא שאל.. "בטח בכיף" אמרתי וחייכתי אליו..
"שלום.." אמרה קורל שהתקרבה אל שנינו עם מבט חמוץ..
פתאום הבנתי מה עשיתי.. 'בגדתי' בה.. בלי לשים לב בכלל..
"קורל.." אמרתי בקול של מישהי שעשתה משהו נורא שלא ראוי למחילה..
"כן זאת אני.. עוד לא החלפתי שם" היא ענתה..
"מה נסגר איתך? למה את מגעילה?" איתי ישר שאל אותה..
"אני צריכה לדבר איתך. תשאירי אותנו לבד רגע" קורל אמרה לי במבט כעוס..
"טוב אני אלך.." אמרתי והסתכלתי על שניהם..
"טוב נהיה בקשר" איתי אמר וחייך אליי..
"כן...ביי קורל" הוספתי..
והתרחקתי משם...
מהמםםםםםםםם!
דייי אני מתה על הסיפור הזה!
המשך!
איזה מאמיי.. שמחה שאת אוהבת 😉
המשך אולי יותר מאוחר.. או מחר.. נראה
לאב יוו..
יוווו כפרה על הסיפור שלך..
מהממממממממממם..
דחוף המשךךךךךךךךךךךךךך
יייייאוו איזהה יפהה
המשךך דחוףף
אוהבתת
שבתת שלוםם
pashuuutttttttt mushlammmm tamshihiii dahuf
ohevet otah limush
תודה מתוווקות שמחה שאהבתן 😊
המשך בקרובב...
אוף אוף אוף!!! בואו נשרוף אותה!!!!!!!!!!!!!!! בחייאת!!!!
מה היא לא מבינה??? הוא לא רוצה אותה בלאטטטט
שתעוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מחכה להמשךךךך
אוהבתתת
טלוששש
יאוו איזה זבל הקורל הזאתתת
איכסהההההההההה
גועליתתת!!
ביכס....
והסיפור מושלםםם
מעלףףףף
מדהיםםם
תשמיכי מהרושששששש
לפ יוו
מור'צי 😊
טלוש,תמוש ומורצ'י תודה נשמותיי ..
שמחה שאהבתן...
המשך מדהים כרגיל..אווהבת אותךך המוןןן