QUOTE (קיפיי @ 08/04/2006) המשך מדהים כרגיל..אווהבת אותךך המוןןן
איי לאב יווו 2..
עוד תגובותתתת...
עוד תגובה =) רק חבל שאותי כבר ראית פה חחח
שמתי עוד המשך עם אופק..בעע הסיפור שלי מתחיל להיות מגעיל לאחרונה.. ) :
נראה לי שאני אפסיק אותו או משהו
QUOTE (קיפיי @ 08/04/2006) עוד תגובה =) רק חבל שאותי כבר ראית פה חחח
שמתי עוד המשך עם אופק..בעע הסיפור שלי מתחיל להיות מגעיל לאחרונה.. ) :
נראה לי שאני אפסיק אותו או משהו
שלא תעיזי !!!!!!!!
אל תנסי אותי אפילווו..הבנת?? ..
חחחח לאב יוו.. ויש לך סיפור יפה מאוד לדעתיי...
בננות.. למי שעוד לא קראה ..בעמוד 27 מופיע ההמשך
תודה יפה שלי..נראה אם יהיה לי רעיון מעניין או משהו כזה..כי הסיפור לא הולך לשום מקום מיוחד כרגע 😢
אווהבת :]
וואי קורל מעצבנתת אותי גררר
תמשיכייי
מהמממםםם
מנחיכה להמשך...
שבת שלום
חמוווודות שמחה שאהבתןןן.. המשך מחר 😊
יש לי סיפור חדש יפה שלי - או לפחות ניסיון לאחד כזה :\
בכל אופן , אני אשמח לקבל ממך רעיונות לסיפור עם אופק ,ממש אין לי שום כיוון איך להמשיך אותו בלי שהוא ישעמם.
נו מה נסגר עם קורל המגעילה הזאת?
יאאאאא=] מוקדדדדדש ליייייייי
פרקקקק מדהיייייםםQ!
המשךך דחווווווףףףף=]
מווכשרת ש.. .. ל.... ...י אתת=]
מדהיייייייייייייייייייים,
כרגיל!!!!@#$
מאמייי את כותבת מהמממממםם..
איןןן.. פשוט מקסייייייייייםם!!
המשךךך שתוכליי...
שתיהיה לך שבת שלום ויום נפלאאא,
אוהבתת,
דניאלוש=]