:/
עברו שישישבת ועוד כמה שעות גם ראשון..
וגם שניי...
מאמי קיצצצר כבר שלישי..=\\
אוופפפי...
אפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ :]
מאמי הזנחתת..=\
אפפפפפפפפפפפפפפפפ...
לא נותנת לסיפור לרדת חח..=]
באמת שהתחלת להגזים. אנשים מחכים לסוף של הסיפור הזה כבר חודש, הגיע הזמן, את לא חושבת?
זה ממש לא הוגן כלפינו.
בנוווווווווווווות אל תכעסו עליי..!!!
אם שכחתן אני בצבא, בקושי יש לי זמן לנשששום!!
וכשאני חוזרת הבייתה אני מקדישה את הזמן למשפחה ולחברים
בקושי יש לי זמן להיות פהה ..
אני חוזרת ב"ה בשישי הבייתה, והפעם באמת אני יביא סוף לסיפור הזה
אני אנסה למצוא זמן ..
אבל תנסו גם להבין אותי, אני לא אשמה שאני חיילת עכשיו ..
אמרת שיש לך פרק מוכן!
עוד לפפני שהתחילה המלחממה בכלל!
נכון, ואחרי זה שכתבתי לכם פרק אם שכחתם - מה שהרס את הפרק המוכן ..
טווב שיהיה
כשתחליטי שאת רוצה להמשיך תמשיכי..
כרגיל, נחכה !
שמעי מאמי אני מבינה אותך שאת בצבא וזה...
ואני (לא יודעת מה עם השאר) ישאר פה :]
אוהבתתת המוןןןןןןןןןןןןןןןן :]