לירררי[:
שמנה שללללי..
תרגישי טוב 😢😢
ואיך בצבא'?
אוהבת ומתגעגעת מלאא מלאאאא
_=_היליייי שלך_=_
לירנייייייייייייייייייי
התגעגעתי אלייךךך!!
סופסוף אני בביתתת אז דברי איתי במסנג'ר
אוהבתךך בלי סוףףףףףףףףףףף
ואל תשכחי את הסיפוררר אני עדיין מחכה להמשךךךךךךךך
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
מאמי...
זה
מדהיםם :]
המשךךד
דחוףף
מה עם המשך מאמי..
כבר שכחתי איך הסיפור חחחח
לירנוששש
מתגעגעים בובה
ומחכים להמשך
מאממי...
יבשתתת..=\\\
המשךך
דחוףף
חחחחחחחחחחחח אני יודעת שייבשתי
אבל תודה לאל חזרתי שבת, ואני בנהריה!!!
כן, כן .. בבית !! סוף כל סוווף ..
וההמשכים הרי במחשבבב [[:
אז תצפו להמשך בשישי-שבת
אווווווווהבת, ונורא התגעגעתי #%^
אעאעאע איזהה כיףף בובהה
מחכותתת
סופסוףףףףףף........!! :]
איך בצבא?
שישי שבת? חחח היום שבתת..=]]
אני מחחחחכה
מאמי אני במתחחח..=]]
מתייי המשךךך!?!?
יבשתתת אותייייי...=\\\
כבר שכחתי את הסיפווררר =[[
המשךך בדיחיפוווותת דרך אגב סיפווור מדהיםם אבללללל תמשיכיייי....... 😠
- נעה - =]]]