QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 29/08/2006) טווב שיהיה
כשתחליטי שאת רוצה להמשיך תמשיכי..
כרגיל, נחכה !
..
פרק אחרון - תהנו !
הסתכלתי עליו, חיוך עלה על שפתיי הורודות, חיוך של אושר, של הקלה מסוימת..
באותו הרגע ידעתי שבטח עכשיו סבא, היכן שלא ימצא, מחייך ואומר
"הוא שלך אופיר..זה הוא". איתי הוא האביר על הסוס הלבן שלי,
איתי משלים את חלקי הפזל השונים לאגדה משגעת
שאני כל כך נהנית לספר לכם אותה עכשיו.
"מה שרציתי לשמוע" אמרתי עם חיוך.
המשכנו ללכת על שפת הים, הגלים התנפצו על החול,
ונגעו נגיעות קלות בכפות רגלינו..
"אני אוהב אותך" הוא אמר. "..ותמיד אהבתי" הוסיף אחר כך..
הרגשתי שהעולם קפא לרגע, שרק אני והוא נותרנו בו..
המילים "אני אוהב אותך..ותמיד אהבתי" הדהדו במוחי ללא הפסקה,
זיכרונות רצו במוחי כמו סרט נע.. סרט שרק חוזר לאחור,
ולא רואה מה קורה הלאה – ואהבתי את זה,
לפעם הראשונה בחיים שלי אהבתי את אי-הידיעה הזאת..
כי הפעם בניגוד לפעמים האחרות ידעתי .
ידעתי שהוא האחד. וידעתי שאיתו אני מרגישה מוגנת.
שאיתו, גם אם כל העולם יחרב, יהיה לי טוב.
כי הוא איתי, והוא שלי, אך ורק שלי.
הבטתי בו, מלטפת את פניו, ולא יכולה להגיד דבר..
כנראה שהבעת הפנים שלי העידה על האושר שהתחולל בי..
"כשאת נוגעת בי, אני מפסיק לחשוב
אני מפסיק לחשוש.. כשאת נוגעת בי.
כשאת נוגעת בי, אני מתחיל לרעוד
אני מתחיל לחיות.. כשאת נוגעת בי.
אני מרגיש איך כל שרירי הלב מתרחקים ומסתלקים..
כשגופי בידך נרעד, כשפי אל פיך נצמד..
אני מרגיש שזה.. יכול להימשך לעד..."
איתי זמזם לי את השיר..
"בועז שרעבי" אמרתי מיד והוא צחק.
"הוא כתב את זה על שנינו" קרץ לי וחייכתי..
"אפשר?" שאל והתקרב לפי,
שכל כך השתוקק לחוש את שפתיו..
"נסה אותי" חייכתי אליו, והתנשקנו..
---הסוף!!!!---
בנות מקווה שאהבתן את הסיפור, מצטערת שהיו הרבה עיכובים על הדרך
בכל אופן לא היה לי קל להמשיך אותו בגלל המלחמה והגיוס שלי..
אז זהו בעיקרון, מקווה שנהניתןן.. אוהבת אתכן המון
ומקווה בעתיד ב"ה לשלוח לכאן עוד סיפורים
שבת שלווום ,
לירן.
לירני פשוט מהמםם~#@
ורק שתדעיי ככה על הדרך 😛
זה היה אחד ה-סיפוריםם!!
מקווה לקרוא עוד דברים שלך מוכשרת שלי
אוהבת אותך, שבת שלום ! 3>
פרק סופי מדהים!!!!!
חבל שאין לך זמן לכתוב לנו סיפור חדש!
את ממש מוכשרת!!
פרק סופי מדהים!!!!!
חבל שאין לך זמן לכתוב לנו סיפור חדש!
את ממש מוכשרת!!
לירנייייייייייייייי
אחד היפיםםםםםם שהיווו!!!
ממש אהבתי את הסיפור ואת הסוףףף
סוף-טוב-הכול-טוב -חיחיחיחחיח
אוהבתךךךךךךךךךךךך
כשירונית שלייי!!
תמשיכי לרשום תמיד
תמידדדדדדדדדד
כי את עושה את זה כל כך טובבבב
וזה לא סוד זה עובדה בשטחח
מקווה לשמוע ממך במסנג'ר
ולראות עוד יצירות שלך פההההה
לפ יוווווווווווווווווו
הכי הכי שישששששששששששש
מואה ענקיתתתתתתתת
מור'צי 😊
ממש פרק יפה :]
אהבתי...
מקוה לראות עוד סיפורים שלך..
ובהצלחה בצבא :]
סיפוור מדהיייים [:
מחכה לעווווד. . .
מדהים יפיופה אני אתגעגע
אני מקווה שטוב לך בצבא בהצלחה בפתיחת שנת לימודים
כ,כ אהבתי את הסיפור הזה!
מצפה לעוד סיפורים שלך!
ומקווה שמסתדר לך בצבא..
אוהבתך 3>
ב"ה יהיו עוד כשאני אסיים את הקורס בצבא
אני אוהבת אתכן, וממש שמחה שאהבתן נשמותיי
מצטערת על העיכובים שהיו :/
לירניי יצצצא לךך כ"כ יפפפה...
אין זה היה אחד הסיפורים הכי יפים באתר..
אני מקווה שתכתבי עוד... כי את מוכשרתת לאללה :]
אוהבת ובהצלחה בהמשךך :]