מדהיםםם אחד הסיפוריםם הכי יפיםם פהההה
מקווה שהולך לך טוב בצבא ושתכתבי לנו עודד סיפורים יפיםם כמו זההה
וואי הסיפור ממש יפה ..
הסוף טיפה איכזב כי כבר דיי שכחנו מהסיפור ..
אבל לא נורא .. יש לך סיבה מוצדקת \:
אני מקווה שתמשיכי לכתוב ,
אני מתה על הכתיבה שלך .
אמיתית כזאת ..
בהצלחה בצבא 😊
תודה נשמותיי , אני כל כך מתגעגעת אליכככן
נמאס לי מהצצצבא , אין לי זמן להיכנס לפה בכלל :/
וווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
טיפה באיחוררר
אבל בקטנה..
פרק מדהים מאמיייייי
אהבתי אותו ואת כל הסיפור..
אחד הסיפורים הטובים ביותר שהיו לנו באתר.. באמת אני אומרת את זה!!
אהבתי את הפרק הזה..
הוא פשוט נדירר!!
הסיפור שלך כולו מהמםםםם
העלילה, התוכן, אכתיבה שלך סוחפת ברמות מאמי..
אהבתי =]
אופפ למה זה נגמר??? *שאלה רטורית*
אהבתי את סיפור..
ואוהבת אותך המוןןןןן
רותמיק שלך =]
רווותמיק אפילו שזה באיחור, תמיד אני נהנית לקרוא את התגובות שלך
שמחה שאת את הפרק האחרון, ובכלל את הסיפור
ורק שתדעי שאני פשוט הייתי מטורפת על הסיפור הזה,
ואם לא הייתי מתגייסת, בחיים לא הייתי חושבת לסיים אותו.
אבל לכי תדעי, אולי בעתיד הקרוב יהיה 'הזמן להתחיל להמשיך2' חח ..
לאב יו נשמתתתי ..
יאאאאאאאאאאאאאא.. מאיתמול התחלתי ליקרוא את הסיפור הזההה..
ומממש לא הפסקתייי...
דייי אני חייבת להגיד לך שאת כותבת מ=ע=ל=ף.#!!!..
והסיפור איייןץ.. הוא ל=י=ג=ה...
גייי אני פשוט מ^א^ו^ה^ב^ת.#!!!!!!!!!!!!!!!1..
דיי.. מ=ע=ל=ף=...
דיי.. הם ממש חמודים...
והשאלה.. "מה זה עולם מושלם?" זה ממש נכון...
די.. אני מתה...
חבל שניגמררר.....
אוהבת ויאהב עינברו'ש
😉 תוווודה נשמתייי , שמחה שאהבת
איזה סופפ מדהיםםםם(:
סיפור פשוט מושלםם:]]
😉 איזה חמוווודה, תודה מתוקה !!!
אגב לירנוש איפה את מדנית בסוף??
בקוווררססס, בקרוב מסתיים ב"ה [[[[:
QUOTE (pucha @ 29/09/2006) בקוווררססס, בקרוב מסתיים ב"ה [[[[:
שיהיה בהצלחה בובית
אלוהיםםםם
איזה סיפור מושלם!!!!
אמאאא
את כותבת פשוט מדהיםםם
אהבתי מאדד מאדד את הסיפור
לא מצטערת על זה שקראתי את 147 העמודים האלהה
פשוט מהמם!!!!
תמשיכיי ךכתוב=]