QUOTE (pucha @ 03/08/2006) בצבא חרא, ואני ממש חולה..
אני בגימלים עכשיו בבית..
מקווה שב"ה אני אחלים בקרוב..
את ההמשך אני אפרסם בימים הקרובים
אוהבת אתכן ..
😊 מבינה אותך.....
אני רק מהגדנא סבלתי אבל אל חשש אחרי הטירונות הכול ורוד יותר...
או לפחות זה ככה בד"כ
אל תדעגי אני בטוחה שתחלימי ויהיה טוב
העיקר לא לשכוח גישה חיובית
כן ב"ה חייב להיות יותר טווב.. תודה על העידוד מאמי שליי.. אוהבת אותך !
ליירררניי,
מדהההייים (:
צה' המשך..
וברור שאזאת היא ! חח
ומאמיי אל תדאגי עוד מעט יהיה
לך יותר קל בצבא..את תתרגלי [=
אהה..ואני גם כותבת סיפור
אז אם בא לך תקראי...
הנה הכתובת..
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...pic=48411&st=0&
תודה מותק [:
והלוואי והייתי יכולה לקרוא את הסיפור
אני בבית עכשיו רק בגלל שאני בגימלים
בתכלס אני עוד מעט בכלל לא אכנס לאתר ..
המון בהצלחה בסיפור בכל אופן, בטוחה שהוא מדהים-
בדיוק כמוווך !
לירני מאמי יהיה בסדר..
יש מצב להמשךךך????
אוהבתתתתתתתת :]
תרגישי טוב מאמייי
אממ ואני עדיין מחכה להמשך בובייי
אוהבת המוןןןן
רותמי שלך =]]
לירניי :]]
הממשךך
דחוףףף:]
מושלממתתת אחתת:]
ותרגישי טווב =]]
תרגישי טוב מתוקה :]
מחכותת להמשך
אין לי חשק להמשיך היום ..
מקווה שמחר יבוא לי. .
סורי ..
מאמי...
אני רוצה המשךךך...
ותרגישי טובב...!!!
-יסווו-
בנננווווותתת אני חזרתי שבתתת ..
מקווה שאני אספיק לכתוב לכן המשששך
te amo !!!!
אני חדשה באתר הזה ולפני כמה ימים היה לי כל כך משעמם אז נכנסתי לאתר הזה והתחלתי לקרוא שלוש סיפורים אבל הן לא המשיכו אבל ראיתי שפה בסיפור שלך את כל הזמן רושמת המשכים אז התחלתי לקרוא וזה פשוט מהמםםםםםםםםםםם
מקווה שיהיה המשך...