ואואו פרק מווושלם כמו תמייייד
מחכה להמשךךךךךך.. 😊
טנק'ס יעלייי..
עוד תגובותתת 😊 .. עד שפירסמתי פרק ועוד בהפרש זמן כזה קצר..
חח...
יאווווו לירנושששש
זה מהמםםםם
מעלףףףףף
יאוו איזה מגיעלה הקורל הזאתת איכססס
תמשיכי אני במתחח
ואחלה כתיבה אהבתי!!
מור'צי 😊
מושלם...
היא עוששה טעות בזה שהיא רוצה להתרחק מאיתיי..
יאאא מאמיייי שני פרקים מדהימיםםםםם ולפי דעתי זה שהיא רוצה אותו לידיד טוב לא אומר שהיא חברה פחות טובההה ואם קורל לא מבינה את זה אז היא הלא בסדר פה....
למרות שאני מוכנה לוותר על כל אחד בשביל חברות..
אוהבת המוןןןן
טלוששש
בננות תודה על התגובות 😊 .. אני שמחה לקרוא תגובות ממכן,
ובייחוד את הדיעה האישית שלכן..
גם אני חושבת כמוכן האמת חח.. אבל זה סיפור..
ויש לו עלילה מוכנה מראש.. ככה ש..תחכו ותראו כבר מה יקרה..
אוהבת אתכן המוןןן...
מהמממממממם !@
תמשיכי דחוף !
לאאאאאאאא 😢
נו שתלך להזדיןןן הבת זוהנ
נעמון - את חדשה אצלי בסיפור לא ?
קיפיייי - יא'מתוקה נכנסת לזה אה? חחח ..
אני חייבת לקרוא אצלך המשכים.. הזנחתי לאחרונה
אוהבת בננות..
חחחחחחחחחחחחחחח היא מעצבנת אותי ....קורל הזאת יכולה ללכת להזדיייןןןןןןןןןן יש לה יותר מדי דרישות
ואגב שמתי אתמול המשך חדש בובה .. ותגיבי לי 😢..
QUOTE (קיפיי @ 28/03/2006) חחחחחחחחחחחחחחח היא מעצבנת אותי ....קורל הזאת יכולה ללכת להזדיייןןןןןןןןןן יש לה יותר מדי דרישות
ואגב שמתי אתמול המשך חדש בובה .. ותגיבי לי 😢..
חחח חמודה אחת.. תחכי ותראי מה עוד יקרהה..
ואני באמת יכנס לקרוא בערב את ההמשכים שפירסמת..
מתה על הסיפור שלךך נשמתי!..
ווואאיייי מאמיייי..
איזה פרק יפההההההההה!!!!!
ממש ממש אהבתיייי😊
:]שימי המשך מתי שרק תוכלייייייי:]
שיהיה לך יום נפלאאא,
אוהבתתת,
דניאלושש=]
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 29/03/2006) ווואאיייי מאמיייי..
איזה פרק יפההההההההה!!!!!
ממש ממש אהבתיייי😊
:]שימי המשך מתי שרק תוכלייייייי:]
שיהיה לך יום נפלאאא,
אוהבתתת,
דניאלושש=]
תודה מאמוווש שמחה שאהבתת .. 😊