איזה חמוד הוא אבל הוא מגזים המדך מאמי
מהמםםםםםם
איזה סיפוררררררר יאאאפפפהההההההההההההההההה
אני פשוט מכורה אליוווווווווווווווווו
אני רוצה המשךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
לאפפ יוו
רותמיק =)))
ווואיי דיייי אפשר לאכוללל את איתיייי??!!?
חח גמנייי רוצההה איתי כזההההההההההההה!!
לירנקוששש את כותבתתת כל כךך יפהההההההה!!
אני מאוהבתתתת בסיפוריםםם שלךךך!!
חעחע אבל בךך הרבה יותררררררר😁!!!
אז בובי תמשיכי דחוףףף מי אמורררררררר
יפיתי שלךך=]]
QUOTE (אנונימית @ 25/03/2006) איזה חמוד הוא אבל הוא מגזים המדך מאמי
למה הכוונה שהוא מגזים מאמי?
בננות שמחה שאהבתןןןן... 😊
המשך בקרובב...
אוייי איזה חמודד
-המשך מ ד ה י ם - 😊
+הילי+
פרקק מושלם!!
אבל שלא תיתן לו לבוא איתה -סתם בלאגן..
המשךך דחוף =]
ואואואואואוו
אני מתההההההההההה
כפרה על הסיפור שלך
זהו את מוציאה אותו לאור!!!
פרק מווושלם..
ואיתי הזה יותר מדי טוב בכדי להיות אמיתי חיחיחי
מחכהה להמשךך..
ואת לא יודע כמה אני מחכה חחח
מואההה
וווואאאאייייי זה כזה יפההההההההההה...!!
את כל כך מוכשרת מאמייייי...😊
אני נהנית לקרוא כל פרק מחדדש...
:] המשךך :]
שתיהיה לך שבת שלום ויום טובבב,
אוהבתת,
דניאלושש=]
יההה איזה חמודותתת 😊
שמחה שאהבתןןןן נשמותיי..
והמשך בקרובבב..
תאחלו לי בהצלחה- מחר בגרות בספורט בעעע.... =/
המשך בובה-בהצלחה בבגרות 😊
ושמתי לך המשך לסיפורשלי..:S
חיחי תודה היללי.. מקווה לעבור חחח .. 😊
ואני יכנס מחר לקרואאא..
כי אני עוד מעט נוסעת לחיפהה...
ויש לך סיפור מעלףףף..
בננות חובה כניסה לסיפור שלה..!!
אוהבת המוןןן .. והמשך ערב מקסיםםם
תודה בובה - - תהני בחיפה 😊.....
אוהבתתתת
יש לך סיפור מקסים להלהללהלהה