יאאאאאאאאאאאאאא איזה פרק מהמם!!
תמשיכייי דחוף.... אוחחח איזה כישרון!!
מושלםםםםםםםםםםםםםםם אהבתי תפרק
המשךךך!
מה זה אם בא לנו??
ברור שבא לנו להגיב לך מותק!!
חח
אז הסיפור שלך פשוט מושלם!!
ואני רוצה המשךךך מהר!!!
אוהבת אותך הכי הרבה שיש!!!
רותמיק :]]
יהההה בננות מזה שימחתן אותי..~!!..
אני מאוד מאושרת שאהבתן את הפרק החדששש..
ומקווה לפרסם את הבא כמה שיותר מהר..
אוהבת אתכן המוןן נשמותיי..~
חח לירןןןןןןןןןןןןןןן בונאאאאאאאאאאא יצא לך פרק מהסרטיםםםםםםםם אהבתייייי
חחחחחחחחחחחח חמודיםםםםם הם היו צריכים להתנגש כזה עם הראש חחחחח
מחכה להמשךךךך
אוהבתתת
טלושש
יאיאיא איזה יופי
המשךךךךך!
בקרוב מתוקות שלייי.. ושמחה שאהבתןןן..
ואואואו מעללללללללף
מושלםםםםםםםם
מקסיייייייייייים
מדהיייייייייייייים
מהמממממממםםםם
מרגששששששש
חח שאני ימשיך?!?
מחכה להמשךשךךששךשך מואההה
מתה עלייך יעלי, ההמשך יתפרסם הכי מהר שאני יוכל..
אוהבתת..
לירנושששששששש
זה מהמםםםםםםםםםם
אהבתיי מוצוווווווווווו
תמשיכי כישרונית שכתוךךך
לפ יווו
מור'צי 😊
המשך
אוהבת אותך יפה שלי ושמתי המשכים בסיפור שלי 😊
וואיי לירנצ'וקקק איזההה פרקקק יפהההההההה!
אני מאוהבתתתתת באיתייייייי ווואיי איזה מושלםםם הואאאא!!
מאמי תמשיכי דחוווווףףףףףףף
אין עלייךךך!!
שלך תמידדדדדדד,
יפיתי=]]
שמחה שאהבתן בננות..
אתן מעלות לי מזה חיוך על הפנים..
ברגע שאני קוראת את כל התגובות שלכןןן..
תדעו שאני מאוד מעריכה את זה -
מעריכה כל תגובה ותגובה 😊 ..
ואני באמת משקיעה בסיפור,
רק כדי שתהנו ממנו..
[חחח וברור שאני נהנית,
כי לדעתי הוא אחד הסיפורים המוצלחים שלי..
והוא רק בתחילת דרכו...]
אזז... זהו.. רק רציתי להגיד לכן שאני מאוד מעריכה..
ולא משנה לי כמה תגובות יהיו לי לסיפור,
כי כל תגובה חשובה לי.. אפילו אם תהיה רק אחת..
אוהבת אתכן המון בנות..
בננות בוקר טובבבב 😊
לא יהיה לי זמן לפרסם המשך במהלך היום..
אז אני מפרסמת לכן אותו עכשיו.. מקווה שתאהבו ותהנו ממנו.
אוהבת ויום מקסים יפות שלי...
מאירועי הפרק הקודם-
השעות חלפו ובלי לשים לב מצאנו את עצמנו ישנים אחד על השני..
שזרועותיו מחבקות את גופי.. "וואי נרדמנו" אמרתי לאיתי ודחפתי אותו טיפה כדי שיתעורר..
"מה השעה?" הוא שאל כולו רדום.. "עוד מעט 4 בבוקר..
אמא שלי תהרוג אותי!!" התחלתי להילחץ.. "לא תהרוג ולא כלום..
תמשיכי לישון.." הוא אמר ודחף אותי בחזרה למיטה..
"חח לא איתי.. היא תתעצבן" אמרתי לו.. "את לא ילדה קטנה..
שלחי לה הודעה שאת נשארת לישון פה" הוא הציע ושלחתי לאמא את ההודעה..
"רואה שזה לא סוף העולם?" הוא אמר בחיוך ונשק לי על הלחי..
"לילה טוב.." אמרתי לו והתכרבלנו שנינו בשמיכה מחובקים..
והפרק החדש-
"קומי מאמי..מאוחר" איתי אמר לי ופקחתי את עיניי באיטיות..
הוא עמד שם מולי, החליף בגדים.. כנראה התעורר לפני דיי הרבה זמן..
התבוננתי בגוף החטוב שלו, בכתפיים הרחבות ובעורו השחום..
ופשוט נהניתי.. יכולתי להתבונן בו שעות.. "בוקר" אמרתי עם חיוך על הפנים..
"בוקר מהממת" הוא השיב וחייך אליי.. "יאללה תתארגני זריז כי עוד מעט ביצפר"
הוא הודיע לי ומיהרתי לקום מהמיטה.. "וואי אני עייפה.." אמרתי לו..
"גם אני..אבל אין ברירה.. יש מבחן" הוא השיב.. "מבחן?" נלחצתי..
"כן מעופפת! מבחן בהבעה" הוא אמר.. "אה שטויות..סתם חופרים וזהו"
אמרתי ונרגעתי פתאום.. "חחח טיפשונת" הוא אמר.. "טוב תלווה אותי לדלת..
אני מתביישת מהמשפחה שלך" .. "בואי" הוא אמר ונתן לי יד..
הגענו לדלת הבית.. "היה לי כיף" הוא אמר לי בחיוך..
"גם לי..מאוד" אמרתי והלכתי לביתי להתארגן..
"שובבה" אמא אמרה לי בעצבים ישר שנכנסתי הביתה..
"מצטערת אמא..נרדמתי" השבתי בכנות..
"לא מקובל עליי יותר מקרים כאלה" היא הוסיפה..
"אוי אמא אני לא ילדה קטנה..ביג דיל.. כולה הייתי מרחק של דלת מהבית"
אמרתי והתחלתי לצחוק.. למזלי אמא נרגעה וצחקה גם כן..
"יאללה להתארגן" אמא אמרה.. ומיד הלכתי להתארגן לקראת בית הספר...
^"מוכנה..? נלך ביחד?"^ איתי שלח לי הודעת sms..
"אמא אני יכולה ללכת עם איתי לבית ספר??.." צרחתי לאמא מחדרי..
"איתי ..איתי.. כל היום.." היא אמרה והתחילה לחשוד שקורה בנינו משהו..
"אוי נו אמא..סך הכל ידידים..אל תיכנסי לי לסרטים עכשיו" אמרתי לה..
"...נו קיצר אני הולכת איתו!" הוספתי והיא הסכימה..
^"פתח את הדלת"^ אמרתי וחיכיתי לו בכניסה..
"חחח זה כיף להיות שכנים,אה?" הוא אמר וצחקנו שנינו..
בדרך לבית ספר דיברנו על כל מיני דברים והיה לי נורא כיף..
הרגשתי שבאמת אני רוכשת ידיד אמיתי.. 😊 ..
^"למה את מסננת אותי?..לא ענית לי אתמול.."^ נשלחה אליי הודעת sms מסהר..
"מי זה?" איתי שאל שראה את הבעת פניי.. "סהר.." אמרתי בשקט..
"מה הוא רוצה?" הוא המשיך להתעניין.. "חח אותי" אמרתי וצחקנו שנינו..
"אין לי כוח לענות לו" אמרתי לאיתי וזרקתי את הפלאפון עמוק בתוך התיק..
"לא טוב להתחמק" איתי השיב.. "בינתיים לדעתי עדיף.." הוספתי ואיתי לא התווכח..
כשהגענו לבית ספר קורל ישבה בחוץ על החומה עם אנה ושחף..
"הייוש" הם אמרו לנו עם חיוך ענקי על הפנים.. "היי!" אמרתי והתיישבתי לצידם..
"בוא איתי!" צעקה קורל.. ואיתי התיישב איתנו גם כן..
"אז מה שלומכם היום?" התעניינה אנה.. "עייפים.." ענינו פה אחד..
"חחח למה?" הם שאלו בסקרנות.. "סיפור ארוך.." איתי אמר וחייכנו אחד לשני...
"טוב.." הם אמרו והתחילו להתלחשש .. בטח חשדו שקורה בנינו משהו..
"נעלה?" איתי אמר והושיט לי יד.. אחזתי בידו וקמתי מהחומה..
"לאן?..יש עוד 20 דקות עד הצלצול" קורל אמרה והתבוננה בנו..
"סתם לכיתה.." השבתי ועלינו למעלה..
"היא דלוקה עליי חזק" איתי אמר לי כשהגענו לכיתה..
"מי?" התעניינתי וישבתי לצידו על השולחן.. "קורל" הוא השיב..
"קורל??..באמת..? לא ידעתי" אמרתי..
"היא בטח לא תאהב את הרעיון שאנחנו ידידים עכשיו" הוא הוסיף..
"אנחנו סך הכל ידידים! מה יש פה לכולם..?.. נכנסו לסרט" התחלתי להתעצבן..
"את מתוקה אפילו שאת מתעצבנת" הוא אמר וחייך אליי..
"חח חמוד אחד" אמרתי וחייכתי אליו בחזרה..
"למה רצית שנעלה?" שאלתי את איתי..
"כי לא מתאים לי להיות איתה על הבוקר.. היא מתעלקת עליי" הוא סיפר לי..
"דווקא היא ילדה חמודה.. ונראית טוב לאללה" השבתי..
"כן..אבל לא הטיפוס שלי" הוא אמר בחיוך.. "אז מי הטיפוס שלך?" התעניינתי..
"בואי נגיד שלא הייתי מתנגד לאחת כמוך.." הוא אמר בחיוך וצחקנו..
"..אבל לא מתאים עכשיו" הוא הוסיף והנהנתי עם הראש להסכמה..
"כי אנחנו רק ידידים" אמרתי והוא צחק... "מה עושה בשישי?
רוצה לבוא איתי ועם עוד כמה לסנוקר?" איתי הציע לי..
"לא יכולה... אני נוסעת לרעננה" אמרתי.. "רעננה? למה?" הוא התעניין..
"יומולדת של סהר..18..לא יכולה לפספס הבטחתי שאני יבוא" אמרתי לו..
"ועם מי תלכי?" הוא שאל בדאגה.. "לא יודעת..כנראה לבד..
חפיף יקפוץ להגיד שלום..יישאר קצת ואחר כך יחתוך.." הסברתי לו את התכנונים שלי..
"אין מצב!" הוא התעצבן עליי.. "מה??" שאלתי ולא הבנתי מה הוא כועס..
"אני יבוא איתך" הוא אמר.. "בשביל מה איתי?..עזוב אין צורך.." הסברתי לו..
"לא שואל אותך!...לא נותן לך לנסוע לבד" הוא אמר..
"איך אתה דואג לי...כזה מתוק" אמרתי וחייכתי אליו..
"את יותר...וחוץ מזה- בשבילך הכל..."
😊