יאאאאא שלא תנתק עם איתי תקשר בגלל קורל הכלבה הזאת..
נוו המשךךךךךךךךךךךךךךך~!!!!
מאירועי הפרק הקודם-
המשכנו לשכב על המיטה.. מתבוננים החוצה,
על השמיים הכהים..
ועל הכוכבים הפזורים להם שם למעלה..
כיף להם שהם ככה רחוקים מהכל ..
והפרק החדש [מקווה מאוד שתאהבווו]-
"על מה את חושבת כל כך הרבה?" שאל אותי איתי
כשראה אותי בוהה בשמיים כל כך הרבה זמן בלי להוציא הגה מהפה..
"סתם..דברים" אמרתי לו..והתבוננתי בפניו.. "איזה דברים?"
הוא שאל עם חיוך על הפנים.. "סתם, עזוב.. לא חשוב..
אל תנסה להבין אותי ואת החיים המסובכים שלי.."
השבתי במהרה וקיוויתי שהחקירה תסתיים,
כי לא רציתי לחשוף את האמת.. האמת המרה..
שאני רק חושבת עליו, על איך לסיים את הקשר איתו..
"טוב.. אני לא ישאל יותר מידי.. לא רוצה לחטט..
אבל כשתרצי לספר לי, את מוזמנת תמיד..אני פה" הוא אמר לי וליטף את פניי..
חייכתי אליו ולא הגבתי.. עיניי נרטבו טיפה מדמעות ..
הדמעות שכל כך רוצות לפרוץ החוצה ונחסמות בגלל עקשנותי, אסור שיראה אותי בוכה..
"אוף לא כיף איתך היום" הוא אמר והתעצבן עליי..
"חח..מה אתה רוצה שאני יעשה?" השבתי ..
"לא יודע, אני מרגיש שמשהו עובר עלייך.. ויש לי הרגשה שזה קשור אליי.."
הוא אמר.. והבנתי שזה הזמן שלי לחשוף את האמת..
האמת שכל כך אני מנסה להתחמק ממנה.. "תראה איתי..."
התחלתי ולקחתי נשימה עמוקה.. התבוננתי בו מסתכל עליי..
ילד כל כך יפה, ידעתי שהוא מעריך ומחבב אותי, הרגשתי את זה בכל ליבי..
אבל קורל.. היא חברה.. ואני לא יכולה לעשות לה את זה...
המשכתי להסתכל עליו מספר שניות, ואחר כך הפנתי מבטי החוצה, לשמיים הכהים..
"תעזור לי, טוב אבא?" לחשתי בשקט.. והתחלתי להסביר את עצמי לאיתי..
"אני חושבת שזה לא רעיון חכם הקשר שלנו.." אמרתי וקיוויתי שלא ייווצר מצב לא נוח עבורי..
"למה לא חכם..? כולה ידידים.. מה יש לך אופיר..?
תאמיני לי שאני רואה בך רק כידידה שלי ולא יותר"
הוא התחיל להסביר ולהגן על הקשר המיוחד בנינו.. "עדיין..
אני פשוט חושבת שזה לא מתאים.." אמרתי לו ודמעה קטנטנה פרצה מעין ימין שלי..
מיד מחיתי אותה וקיוויתי שאיתי לא שם לב.. "למה את בוכה?"
הוא שאל והבנתי שהוא קלט אותה חומקת לה על פניי.. ומנסה להימחק..
"סתם.. כי.. ע..עזוב איתי! פשוט עזוב.. לא מתאים.. פשוט תבין אותי.."
הסברתי לו.. והוא רק הסתכל עליי, לא מבין דבר.. מבולבל לגמרי.. ובעיקר כעוס..
ראו את הכעס בעיניו.. "מצטערת" לחשתי לו.. והוא לא השיב..
רק נעל את נעליו וקם ממיטתי.. "מה אני יגיד לך אופיר?.. להתחנן אני ממש לא הולך ..
הפסד שלך.. וחבל.. כי אני ואת .. אני ואת פשוט משהו מיוחד.." הוא אמר לי ויצא מחדרי..
המשכתי לשכב על המיטה, בוכה ובוכה.. עד שלא נותרו יותר דמעות בעיניי הבוכיות..
כאב לי על ההחלטה שעשיתי.. אבל עשיתי את זה בשבילה.. בשביל קורל..
^"מקווה שאת מרוצה.. דיברתי איתו"^
שלחתי לקורל ומיד אחרי שנייה נשלחה אליי תשובה ממנה..
^"באמת..ומה אמרת לו?"^.. החקירה התחילה..
^"שלא מתאים הקשר הזה.. ושננתק אותו.."^ הסברתי לה את מה שקרה..
^"יופי עשית את ההחלטה הנכונה.. הוכחת את עצמך בתור חברה שלי"^.. היא שלחה לי..
ומשום מה לא שמחתי.. ^"כן.."^ שלחתי לה..
וזרקתי את הפלאפון על המיטה בגסות..
המשכתי לשכב מספר דקות על המיטה, בלי להניד עפעף.. בלי לזוז..
רק הדמעות פרצו להן..
בהן עוד נותר כוח..
בי כבר לא..
אווווווווווף עצובבב...
יש לי הרגשה שהקורל הזה נחש חבלללל על הזמןןן
מחכה להמשך מאמימי
ואייייייייייייי לירנוששששש קראתיי הכלללללל עכשיוו
איןןןן זזהה סיפורררררררר נדירררררר
התמכרתייייי
איךך היא מוותרת על איתיי בגלל הננננננחחחחשה הזאתת?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היא פשווטט תמייייימה!
מפפפגררררת!
גררררר אני עצבניייית!
המששששששך
וואי לירנושש איזה פרק עצובב אבל איזה יפהה ולא יודעת מה איתך, אבל אני שונאת ת'קורל הזאתת העלק הוכחת את עצמך בתור חברה שלי!! יענתו מי רוצה להיות חברה שלך יא חתיכת עקומה!!! צבועהה טפו עלייה
מחכה להמשךךך
אוהבתתתת
טלוששש
אוףף נווו למה?!?!
אני עצובה...
שימי המשךך דחוףףף~!!
תודה על התגובות מתוקותתת.. מזה שמחה שנכנסתן לזה חזק..
חחחח.. נותן לי חשק להמשיך..
לצערי [ואל תכעסו עליי] ההמשך יהיה רק ביום שישי, ככה אני משערת,
כי יש לי הרצאה רצינית באנגלית לפני כל הכיתה ביום שישי בבוקר- מגן
לבגרות בע"פ שלי.. מקווה שיילך לי טוב.. תאחלו לי בהצלחה 😊
וכשאני יסיים עם זה ב"ה בהצלחה אני ימשיך את הסיפוררר..
אוהבת המוןןן...
איזה רעה הקורל הזאת אמאאאאאאאא
בא לי לפוצץ אותהה!!
גועל נפש זאת לא נקראת חברההה בכ...
פרק מעלףףףף
ובהצלחה בובההה!
והמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!
לפ יוו מוצווווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
קורל הזאתיי שטןןןןןןן
המשךך מאמי
וואי בנות מזה תודה על התגובות 😊 שמחה שאהבתןןן..
מחר ישר אחרי בית ספר אני יפרסם המשך
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ותחזיקו לי אצבעות 😁
מאמי אני עכשיו קראתי הכל..
אני רוצה להגיד לך שיצא לך מ-ה-מ-ם😊
ואני מחזיקה לך אצבעות😊
ה-מ-ש-ך
ד-ח-ו-ף 😊
QUOTE (sufipufi @ 31/03/2006) מאמי אני עכשיו קראתי הכל..
אני רוצה להגיד לך שיצא לך מ-ה-מ-ם😊
ואני מחזיקה לך אצבעות😊
ה-מ-ש-ך
ד-ח-ו-ף 😊
יהה תודה מתווקה שמחה שאהבת 😁