QUOTE (liatitati @ 15/07/2006) לירנייי,למה את לא מתייחסת אליי? =[[
מתתוקה, מצטערת רק עכשיו ראיתי את ההודעה שכתבת למעלה ..
תודה על הדאגה והאיכפתיות ..
מקווה לטוב ב"ה ..
ומורצ'י , המצב מפחיד לאללה ..
כנסי למקלט, או לחדר ביטחון, אל תסתכני
אוףף די בנות זה יעבור..לירני תחזריי לעיר שלך לקחת תדברים..
אל תדאגי
ואנשים אתם חושבים שזה יגיע למרכז??? :/
ולירני וכולן תהיו חזקותת..
אוהבת
לפי דעתי, זה יגיע למרכז...
בעזרת השם זה לא יגיע..למרות שיש איומים
אבל יהיה בסדררר..
מקווה שזה יסתדר מהררר
מור'צי 😊
כן זה יגיע למרכז והוא אמר את זה.!!
אני כ''כ מפחדדדדדדדת.1!!! :'(
היום אמא שלי הייתה בטבריה בבית מלון ובידיוק נפל מימיול קטיושה
ושמעו את הבומים ואני נלחצתי רצח כי שמעתי שהיא בוכה
והיא אמרה לי שלא קרה כלום ושהכל בסדר..
לא נתנו להם לצאת מהמלון כי סגרו ת'כבישים
אבל לבסוף נתנו להם זמן כדי לברוח מישם מהר והם הגיעו.
אתם חושבים שזה יגיע לדרום גם!?
לדרום אני לא חושבת שיגיע...
אבל למרכז לדעתי יש סיכויים גדולים
קיצר המצב שלנו בקנטיםםםם
מציאות בזבללללל
אבל צריך להתמודד למה אם כולם בורחים מהצפון לדרום...
ואחרי זה יברחו מהמרכז לדרום
ואז מהדרום נגיד לחו"ל הארץ תתרוקן והם ישתלטו עלינו בקלות =\
קיצר אשכרה באסה ואין מה לעשות ואי אפשר לעצור תחיים
חייבים להתמודד עם זה ולצאת נגדם בכל הכח ולהרוג את כל החזבאללה הזאת רבאק
רק צרות הם מביאים לנוווווו ולחשוב שעד לפני כמה ימים היה שקט יחיסת =\
אממממממממן יהיה טוב אמןןןןןןןןןןןןןן
בנות, נישאר עם מעט תקווה ..
חוץ ממנה דבר לא נותר לנו ..
לפני שעתיים נחתה קטיושה במרחק מטרים ספורים מהבית שלי :/
מזלי שאני כאן בדרום עכשיו, אבל זה כל כך מפחיד ..
יאללה אסור להישבר!!
להיות אופטימים כווולם..
אוווף הלוואי היה לי את ההמשך במחשב פה..
אני מתה לפרסם אותו כבר !
לירני אל תדאגי הכל יעבור אם לא עכשיו אז יותר מאוחר
אבל יעבור תהיה בטוחה
אנחנו ננצח את המלחמה הזאת
ונחסל אחת ולתמיד את החיזבאאלהה הזאת..
יש לנו צבא חזק ואנחנו צריכים להאמין בו
אל תדאגי הכל יהיה בסדר..
שתוכלי תמשיכי..
אוהבת
-שירן-
אני מצצטערת לפעמים שאני לא גרה בדררררום =[
הם הכי בטוחייםם עכששששיו
רק מקווה שהסתומיים לא ישתכללוו ויהיו טילים לדרווווום
יש לי ידיד מנהריה יוצא לי לדבר איתו מלא בימים האחרונים
והוא כל איזה רבע שעה אומר לי שנופלות קטיושות...
וגם לו נפלה אחת ממש מול הבית בטרומפלחור שמה.. =\\
המצב בארץ אשכרה מחמיר ואשכרה בזבללללל
יצא לי לשבת לחשוב על זה... והגעתי לכמה מסקנות מצערות...
תחשבו על זה ככה: יש להם נשק לשבועיים שלוש... הם מפגיזים בערים בצפון
הערים לאט לאט נחרבות ונעלמות תכלס ככה זה... הרבה אנשים נשארים בלי בתים בלי עבודה בלי כסף.. הכל בגלל הקטיושות שהורסות את הכל... אנשים עוזבים את הבתים שלהם את הכל
לאט לאט הכל נעלם ואנשים נשארים חסרי כל... בקצב הזה אני רואה גל התאבדויות וזה באמת עצוב =\\
אבל למרות הכל יש בי תקווה לטוב ואמן אמן אמן בעזרת השם יהיה רק טובבבבב
פאק היה עכשיו בום מה זה היה אמאלהלהלהלהללהה!! פרנואידית שכמותי.. =\\\
מה שצריך לקרות יקרה ובעזרת השם רק טוב יקרה אוףף =(
ואי בנות מה נסגר איתכן
תורידי הילוך..
ישראל לא תימחק
אף אחד לא יעזוב אותה
יש לנו צבא כל כך חזק
ואנחנו מאמינים בו
יהיה טוב ..
נעבור את זה...
חחח יש לנו צבא שבקושי מזיז תעצמו =\
מתוקה שלי אם לא ידעת יש לנו את אחד הצבאות הכי טובים בעולם
את בכלל לא מגוייסת
אז לפני שאת מדברת עליהם תגידי להם כל יום תודה על זה שהם שומרים עליינו!
-שירן-
חחח אני יודעת שהם בין החזקים..
ואני אומרת תודה כל יום.. גם אחי בצבא מתוקה
פשוט לדעתי הם לא עושים מספיק
וואלה הנה בוקר עכשיו כל אזור חיפה מופצץ...
הם עושים מה שהם יכולים אבל שאת אומרת שהם לא מזיזים את עצמם זה מעצבן..
שתהיה בצבא אם תהיה בקרבי אז נראה איך תדברי אני מבטיחה לך שתדברי אחרת..
וצה"ל ינצח תהיו בטוחים אני מאמינה בו בעניים עצומות..
-שירן-