מבינה אוווותך😢
אני מקווה שזה יגמררררר נמאס להיות בביתתת!!
מבינה אותך לינייי
אני מקווה שהכל יסתדררר
אוהבתךךךךךךך
מור'צי
לירני מאמי שלי יהיה טוב אוהבתת
כן אה, חייב להיות טוב ..
השאלה היא - מתי !?
מישו אמר שיהיה טוב אבל לא השאיר תאריך
חחחח והאמת אתמול נפלה אחת בחיפה ושמעתי השניה בקרית אתא אבל לא פרסמו אין לי מושג למה אבל שיהיה
ובינתיים שקט לי פה היוםםםם במקום להתקע בבית הלכתי השתזפתי חחח
בניסיון להרגע לכמה זמן מכל מה שקורה מסביב וואלה עזר דווקא חחח
בעזרת השם יהיה טובבבבבבב אמן אמן אמןןןןןןןןן
ולא בא לקטיושות שלהם להגמר מה קרה יאלללההה
וישראל מפגרים לא עושים כמעט כלום איףףףף
טוב נקווה לטוב ושהערבים הרעים ימותו =))
אוהבתתתתת
QUOTE חחחח והאמת אתמול נפלה אחת בחיפה ושמעתי השניה בקרית אתא אבל לא פרסמו אין לי מושג למה אבל שיהיה
אני אגיד לך למה כי זה 2 דקות ממכלי הנפט ומהמפעלים שמיצרים חומרים כימיים במפרץ חיפה!!!
אם משהו קורה לזה כל הקריות וחצי חיפה נעלמת מהמפה...
אני יודעת כי אני גרה בקרית ים...
מפחיד... 😨
תראו איזה עצב , על מה דפי הסיפור המדהים שלי מתבזבזים..
על סיוט שהפך למציאות שלנו בימים האחרונים ..
לירניי,איפה את י'נוטששת...
אני מתגעגעגעת אלייך...
אל תדאגי מאמיי,הכל יהיה בסדר[בעזרת ה']
אני אייתךך בהכל..בעצם כולם איתך כאאאןן#! (:
הכי חשוב עכשיו שתשמרי על עצממךך..%!
שתוכלי תמשיכי..
מוווואה
-ליאתי-
לירני יהיה טוב בובי שלי :]
אם את צריכה משו אני תמיד פפה..
236654380
אח שלי הולך לצו 8 בבתוך הצפון😢 עזבו שאמא שלי לא יודעת בכלל שהוא הולך לתוך הצפון ושהיא לא ידעה בכלל על הצו... /:
ועוד בגלל מה שקרה אתמול... שהם פיצצו את המקום הזה של החיזבאללה..
הם אמרו שזה יגיע עד אחרי חיפה.. אני כולי בפחדים אינ גרה בפרדס חנה וזה לא כזה רחוק מחיפה..
אוףףף הכי טוב אילתת..
כן נעשה ממש מפחיד בארץ שלנו בימים האחרונים, אה?
כל שעה כמעט אני שומעת על עוד נפילות קטיושות בעיר שלי
ואני לא יודעת מתי אני אוכל לחזור הביתה,
ואני חייבת לחזור כי בחמישי אני מתגייסת - וכל הדברים שלי
לגיוס נמצאים בבית ..
קריני ב"ה יהיה בסדר, שאחיך ישמור על עצמו, ושאלוהים ישמור על כולנו :/
גם בטבריה נפלווו אמאאאאאאאאאאא
איזה פחדדד
מה אני עושההההההה!!
😢 😢 😢 😢
חחחח כן שמעתי על טבריה... נסחפו החמודים לא?!
וכן כפרה חחח אני יודעת על הבתי זיקוק והכל פה ליד הבית.. אני ממוצקין חח.. ואמא אמרה לי שרוקנו שם מיכלים והשאירו תמינימום נערף =\ חח
השאלה היא מתי זה יגמר באמת נמאס כבר
חצי ארץ עוצרת תחיים שלה בגללם וזה עצוב וחבל =\
בע"ה השם יהיה רקקקק טובבב אמן אמן אמן אמן
אוהבתתת
לירנייי,למה את לא מתייחסת אליי? =[[
אי אפשר לברוח סגרו ת'עיר
וגם מפחיד לצאת יש מטחים של קטיושות פשוט מפחיד...