בנות אין טעם להתווכח, המצב בארץ הוא פשוט עובדה קיימת
שאנחנו צריכים להתמודד איתה ..
אני מאמינה ובטוחה שהצבא שלנו עושה כל שביכולתו כדי להביא סוף לחיזבאללה..
מה שיש לעשות הוא להתפלל לאלוהים, לקרוא תהילים, ולקוות לטוב..
וב"ה יבוא הטוב הזה, מתישהו ..
ואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאו 😮
לירן [?]
את כותבת כל כך יפה !!!!
אהבתי את הסיפווווווור כל-כך #
וגם את הסיפור הקודם שללללך.
מקווה שיהיה בסדר שם בצפון ..
ושיהיה לך גיוס קל [;
תודה מאמי, שמחה שאהבת ..
ומקווה שהגיוס יהיה בסדר, לא יודעת בינתיים מה נסגר איתו ...
מתי תוכלי לשים המשך ? ? (:
ממ.. ראיתי בחדשות שמי שיש לו צו גיוס ראשון ביום שלישי הזה
אז הצו גיוס נדחה בלשכות של חיפה וטבריה.. עד להודעה חדשה =)
חחחחח אויי איזה כיף זה להתעורר 6 בבוקר עם אזעקה פנאן =)
אללה בע"ה יהיה טוב
המשך ? .. אין לי מושגג ..
אני לא בבית, וההמשך הבא שמור לי במחשב בבית,
ככה שבעיה..
ובכלל עוד 3 ימים אני מתגייסת , אז אין לי מושג באמת מתי יתפרסם..
אבל יהיה .. אני מבטיחה ..
את לא יכולה לכתוב עכשיו המשך?
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 17/07/2006) את לא יכולה לכתוב עכשיו המשך?
לא
ההמשך נכתב כבר ,
אני לא אצליח לשכתב אותו שוב פעם
ובכלל אני כולי בסרטים עכשיו,
ואני עצבנית של החיים ..
הדבר האחרון שמעניין אותי הוא ההמשך
מצטערת .
בסדר לירני יהיה טוב אל תדאגי לסיפור..
מואה
זה בסדר מאמי.. תמשיכי כשתוכלי..
זה בסדר לירנושש..
הסיפור שלך פשוט מדהיםםםםםםםם!
ומתי שתחזרי הביתה תשימי את ההמשךך..
אני מקווה שתחזרי מהר הביתה ואז יהיה לנו המשךך..!!
יהיה טוב!!!יהיה!!!!
יש לך איסי משו?!
תודה על ההבנה, ותאמינו לי שאני מתה כבר לפרסם את ההמשך הבא
ואתמול ישבתי מול ה'וורד' חצי שעה, וניסיתי לשחזר את מה שכתבתי,
ולא הלך לי הכי .. אז אני מעדיפה לחכות ..
ו -יסווו- יש לי מסנ' אבל אני אצל אחי, ככה שאני לא מחוברת עכשיו .
אבל סתם שיהיה לך אם תרצי - liran_pucha@walla.com
יאווו לירני,כמה זמן לא הייתתי כאאן$@!
הזנחתי קקצתתת אפשר להגיד אבל חזרתיי (:
געגעגעת אלייך..
למה את לא רושמת המשך יפיופה?
אוהבת תך'
-ליאתי-
דברי תי' כבר..
בנותתתתתתתתתת ,
מחר אני מתגייסת ~!!!!!!!!!!!!!!!!!11 😢 😢 😢
מה שאומממר, שההמשך הבא יהיה כשאני אחזור הבייתה ,
והכוונה לבית שלי!!! לא לבאר שבע (איפה שאני עכשיו)
אוווווווהבת אתכן כל כך , אני מזה אתגעגע
מבטיחה לסיים את הסיפור כמו שצריך ..
יום שקט ורגוע לכולנו..
לירן.