וואייי מאמי שיהיה לך בהצלחה..
באמת..
רק חבל שאת מתגייסת בתקופה כזו..
אבל לא נורא..
הכל יהיה בסדר..
ואני מחכה להשמך בסבלנות.. תמשיכי כשתוכלי מאמי..
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
המוןןןן
ובאמת הכי בהצלחה שיהיה לך..
מאחלת לך את זה מכל הלב..
באמת שאת אחת מהאנשים שהכי התחברתי אליהם באתר..
למרות שאין לי מסנג'ר ואין לי כל כך איך לתקשר איתך חוץ מהתגובות פה..
יצא לנו לדבר כמה פעמים בפרטי ולמרות הכל התחברתי אליייך..
אוהבת אותך המוןן
רותמיק שלך =]]
יאוווווווווווווו לירנושששששששששש
בובהההההההההה בהצלחה ענקית מחררררררר
המון המון הצלחה זה קטן עלייך הגיוס הזהה זה רק חוויההה
או אפילו חייותתתתתתתתתתתת
אל תשכחי שאנחנו מחכות לך פה תמיד תמידדדד
שתחזרי מהר מהרררררררררר
אוהבתךךךךךךךךךךךךךך
מאוד מאודדדדדדדד
ותמיד פה בשבילךךךךךךךךך
בהצלחה המון המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!
ואל תשכחי זה קטן עלייךךךךךךךךךךךךךך ענקית שלי חעחעחע
גיוס קלללללל
מור'צי 😊
לירנייייייייי
את לא מכירה אותיי
כל פעם משהים אותי מהאתר אין לי מושג למה
אבל אני עוקבת אחרי הסיפור שלך
קודם כל סיפוררררר מ-ד-ה-י-ם
כל כך מרגש
סוחף
את כותבת בצורה מדהימה
שנית
בהצלחההה ענקיתתת בגיוס בובההה
מבינים אותךך ותומכים בך ותמשיכי מתי שתוכלי
גם אצלנו נשמעות אזעקות כל הזמן וזה ממש מפחיד
אוףף יהיה טוב!!
אוהבתת המוןן
מאיה
לירני בובה שיהיה לך גיוס קל ונעים =]
מאחלת לך שתהני במהלך השירות שלך!!!
תשמרי על עצמך ותזכרי שאנחנו מחכים לך כאן,
אוהבים ומתגעגעים!!
אוהבת
נתלי :]
גיווס קל מאמי,
יהיה בסדר,
אל תהיי עצובה (:
לירנייי,
שיהיה לך ג.י.ו.ס ק.ל (:
תשמרי על עצצממךך...
אוהבת 3> ,
-ליאתי-
לירני...
שיהיה לך גיוס קל ונעים =]
שמרי על עצמך מאמי..
בהצלחה..
ואל תדאגי.. הכל יהיה בסדר :]
עם כולם מחכה לך מאמי שלי אוהבת אותך המון
יאאא מאמי שיהיה לך גיוס קלללל =]]]
וקחי את זה כחוויה נוספת לחיים
ובע"ה הכל יהיה טובבבב
מואאאההה
לירניייי בובההה
הייתי במחנה קיץ ולא יכולתי להגיד לך ביי
ההמשכים של הסיפור מהממים כמוךךך
רוצה עוד עמשך מחכה שתחזרי כברר
מקווה שאת בסדררר
שיהיה לך גיוס נעים וקל כמה שאפשר
אני אתגעגע המון באמתת
אוהבת אותך מלא מלאא מלא
😊
נשממממממותיי !!! כמה שהתגעגעתי אלייכן
חחחח ונעלמתי רק למספר ימים בודדים .. :/
אז כמו שוודאי הבנתם שיחררו אותי שבת,
ואני טיפה מאושרת.. [:
ההמשך לא יהיה בזמן הקרוב, מקווה שב-שו"ש הבא
שב"ה מקווה לצאת גם אותו, אני אחזור סוף סוף לבית שלי,
ואוכל לפרסם את ההמשך שמחכה אך ורק לכם..
אזזזזז, אוהבת אתככככן המון
ומקווה להיות פה בקרוב [:
מוואה ענקית
לירנייייייייייייייייייי
חזרתתתתתתתתתתת בובה שליייייייייייייי!!!
איך התגעגעתי אלייךךך... תתחברי למסנ'גר דחוףףףף!!!!
איך היה יומך הראשון בצבאאא אני מקווה שטובבבבבב
תעדכניייי
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
לירניייי :]
בובעעע אני מקוווה שיילך רק טווב :]
וייאלללה ספריי חוויות מהיום הראשוווןן...:]
ולא נורא אנחנו יודעים שאת תוכלי את תמשיכי :]
אוווווווווווהבתתת
מלללאא :]
יפות שלי חזרתי היום שו"ש הבייתה,
ואני חצי מתה אני לא מסוגלת יותר 😢
פשוט קרעו אותנו ..
אני כולי עם סימנים כחולים בגלל הנשק,
אתמול היו מטווחים, ומתתי מפחד
ובכלל אני לא מרגישה טוב בכלל ..
אני מתה שהטירונות הזאת תסתיים כבר 😢 😢 😢
אני אנסה לסיים מחר את הסיפור אם אני אספיק,
במידה ולא ההמשך יתעכב מעט
אוהבת אתכן, והתגעגעתי בטירוף
יאאאו מאמי .. קצת באיחור אבל מקווה שהיה לך גיוס קללל!!
מסככנה שלי !
מחכים!