מורצ'י חחח אני כבר ברחתי :/
ליאתי תודה מותק שלי, גם אני אתגעגע לסיפור ואל כולכן
ומתי שרק יצא לי אני אתחבר לראות מה איתכן
וואלה המצב בצפון פה באמת על הפניםםםםם
ועוד האימיום שזה יגיע לחיפה והקריות בכלל מלחיץ אותי
ועוד אחי עכשיו בצבא אז עוד יותר
אבל נקווה לטוב ובע"ה יהיה רק טוב בסופו של דבר
אני מקווה כן?! חחחח
אוהבתתתת =)
יהיה טובב....
א=מ=ן=!!!!
קראתי תסיפור שלךך
פשוט מ=ד=ה=י=ם=!!!!!!!!
מחכה להמשךך כמה שיותר מהרר...
-יסווו-
ואי השלמתי עכשיו הכל ..
מדהים יפפה שלי ..
אמרתי לך כבר שאני מתה על הכתיבה שלך , ?!
ואל תדאגייייייי
יהיה טוב בע"ה
פאקקק פאקקקקקקקק
נפלו 2 רקטות בחיפפפפהההה
ממש מפחיד בצפון!
אני לא בצפון אבל עדיין לראות את זה בחדשות אימלה..
צה"ל פיצץ להם את כל מאגרי הדלק..
ונפלו רקטות בחיפה!
הסיפור יפההה לא רוצה שיגמר..
באמת מפחיד פה אני כולי אוכלת סרטים
אם זה הגיע לחיפה זה יכול בקלות להגיע לקריות
לא כיף לי פה... באלי לברוח הרחק מפה =)
לירני מאמי מחכה להמשך
ואני איתך בובי ..נעבור את זה...
ב"ה יהיה טוב בננות, חייב להיות :/
אני עדיין באר שבע, ואתמול לא הפסקתי לבכות
פשוט ראיתי בטלוויזיה איך העיר של נחרבת,
ואין לנו אפשרות לעשות כלום..
בסביבות 12 קטיושות נחתו בנהריה אתמול,ועוד אחר כך בחיפה
חיפה!!? - כמה רחוק זה עוד יגיע ? ? :/
אוהבת אתכן, וכמו שיעלי הוסיפה בחתימה/תמונה שצורפה- נתפלל כולנו ביחד..
-יסוווו- ברוכה הבאה לסיפור מאמי, הוא עוד מעט מסתיים חח
אבל מחזיקה ממך שקראת הכל [:
בתקווה שבקרוב יהיה המשך, ועד אז יהיה רק שקט
ואני אוכל לחזור הביתה כבררר...
לירן
אל תדאגי מאמי...
ישבתי וקראתי ה=כ=ל=..!!
הסיפור ממש יפה...
ואני מצפה להמשך כמה שיותר מהר...
יהיה טוב בננות..בעזרת ה'..יהיה!!!
שתוכלי תפרסמי תהמשך...מחכהה
-יסווו-
QUOTE (י-ע-ל @ 14/07/2006) לירני מאמי מחכה להמשך
ואני איתך בובי ..נעבור את זה...
😢
QUOTE (pucha @ 14/07/2006) ב"ה יהיה טוב בננות, חייב להיות :/
אני עדיין באר שבע, ואתמול לא הפסקתי לבכות
פשוט ראיתי בטלוויזיה איך העיר של נחרבת,
ואין לנו אפשרות לעשות כלום..
בסביבות 12 קטיושות נחתו בנהריה אתמול,ועוד אחר כך בחיפה
חיפה!!? - כמה רחוק זה עוד יגיע ? ? :/
אוהבת אתכן, וכמו שיעלי הוסיפה בחתימה/תמונה שצורפה- נתפלל כולנו ביחד..
-יסוווו- ברוכה הבאה לסיפור מאמי, הוא עוד מעט מסתיים חח
אבל מחזיקה ממך שקראת הכל [:
בתקווה שבקרוב יהיה המשך, ועד אז יהיה רק שקט
ואני אוכל לחזור הביתה כבררר...
לירן
זה אני הבאתי את החתימה 😢
אם את רוצה תשימי אותה!!!!!
אוח.. אני מתפללת שהכל יהיה בסדר!!!! רק לא עוד אחת!!
גלי אני גם מתפללת שיהיה בסדר בקרובב..
ובקשר להמשך בנות, האמת היא שכתבתי אותו כבר
אבל הוא שמור במחשב שלי בנהריה
ואני בבאר שבע בכלל :/
נחכה ! !
אני מקווה שבקרוב המצב ירגע ותחזרו..
היה לילה שקט לא? לפחות כאן בחיפה.. לא ירו לכאן עוד אחת ברוך-השם!!!
ירדו בשדרות!
כן לפי מה שהבנתי מדודים וחברות שלי היה לילה רגוע
אבל היום חזרו הקטיושות,
פגעו לנו בשכונה, בבנק ובעוד כמה מקומות ..
נקווה שמתישהו יהיה לזה סוף.. ושזה יהיה בקרוב,
וכמובן - שיהיה סוף טוב