אוווווווף למה הפסקת חחחחחחח
תמשיכי יפה שלי מהמם
יאא איזה מושלםם
עבר לי מהר מידי (הפרק) =[[
אוהבת..
יאאאאאאאאאאאאאווווו חחח את לא יכולה להמשיך להשאיר אותי ככה במתחחחחחחחחחחחח
הסיפור שלך מדהיםםם תמשיכיי דחוףףףףףףףףףף
ברוש=]
בקרוב יהיה המשך, תודה על התגובות [:
מהמםם
מדהיםםם
מושלםם
מקסיםםם
סוף סוף הם יהיו יחד..
ולפחות הם מדברים על זה הא?1
אחחח איזה פרק מושלםםם
אוהבת אותך ומחכה להמשך בייב..
רותמיק שלך =]]
פשוט מ-ד-ה-י-ם.!!!!!!!!!
למה הפסקתת תמשיכיייייי
זה באמת עבר לי מהר הפרק.......
אני אתגעגע שזה יגמררררר חחחח
אוווווהבתתת..
-טולי-
גם אני אתגעגע :/ חחח ..
אבל לכל סיפור יש את הסוף שלו .
בנות המצב פה בצפון לא בדיוק 'רגוע' ,
ולפי הדיווחים אני אמורה להיות עכשיו בכלל במקלט..
מחר כנראה אני אסע לבאר שבע, לאחי, כדי לברוח קצת מהפחד הזה כאן..
אז אני לא יודעת מתי אני אפרסם את הפרק הבא,
מצטערת, אבל באמת שזאת לא אשמתי הפעם ..
אוהבת אתכן, לילה טוב..
וב"ה יהיה רגוע בקרוב .