כן.. באמת בצפון לא רגוע 😢 מקווה שזה לא יגיע לפה.. למרות שלא נראה לי.. אנחנו חיפה!.
מקווה שכל זה יעבור בשלום!!!
^
גם אני מקווה גלוש :/
ב"ה זה ירגע בקרוב ..
בנות בעמוד הקודם כתבתי לכן לגבי ההמשך הבא .
ואו אל תידאגו בנות יהיה טוווווב.. =]]
תפרסמי מתי שתוכלייי.......
לירני תמשיכי שתוכלי אוהבת..
אמא זה ממש מפחיד..
מבינה אותך מאמי..
ותפרסמי המשך כשתוכלי..
אוהבת אותך..
רותמיק שלך =]]
בנות אני בבאר שבע עכשיו , נסעתי ישר בבוקר
אחרי שהתחילו להפציץ את כל העיר שלי בערך!!!
יש מלא פצועים, ואחת הרוגה ואני מתחרפנת פה ..
מזל 'שברחתי' משם.. העיר שלי הפכה לשדה קרב..
אני אמשיך ב"ה כשהכל ירגע
ואיי לירני!!
אל תדאגי יהיה בסדר..
אני בטוחה..
למרותשזה דבילי להגיד 'יהיה בסדר' על ממצב כזה..
אתמול התקשרו לאח שלי המפקד שלו ואמר לו שיהיה בכוננות לצו 8...
יש בנו כוח לצנח אותם... 😠
כן קריני מגייסים עכשיו המון ..
חחח ושבוע הבא אני מתגייסת בדיוק -
אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות..
יאלללה, ב"ה (!!!!) יהיה בסדר ..
^^^
לירני יהיה בסדר (:
זאת חוויה מאאמי [[=
« הצבא יעני חח
לא להיבהל
ובקשר למצב..> אוףףף 😢
יהיה טוב נכון /= ?!
בעזרת ה' !!!
הלוואי אתי, שרק יהיה כבר טוב
אני מתה לחזור הביתה
אווהבת אותך המון
בוףףף.. זה מגיע גם לחיפה!!! שאלוהים ישמורררר עלינו רק!!!
^
גללי אני מאוד מקווה שלא יגיעו לחיפה..
מה שחסר שגם משם יתחיל אנשים לברוח :/
יאוו לירניי בואי נברח ביחדדד
איזה פחדדדדדדד
ממש מפחיד כל העיניין הזההההההההה!!
מור'צי
לירנייי,
הסיפור שלך פשוטט מדהייםם!
אני מכורה עליו..
בטוח 3 ימים הגעתי לעמ' 135
כי לא יכולתי להספיק ליקרוא ת'סיפור שלך..
גיו'ס קקקללל (:
אני אתגעגעג לסיפור שך' ואלייך כמובן 😛
מווואאאה
-ליאת-