ים, שקיעה, איתי,
מריח טוב!!
המשך
QUOTE (G-A-L @ 11/07/2006) ים, שקיעה, איתי,
מריח טוב!!
המשך
מריחחח טוב מאוד אם מותתר לי להווססיף ..
אחחח אחח אאחח..
איתיו'ש, איתיו'ש, איתיו'שש ....
:]
מדדדדהים כמו תמיידד...
לילה מתווק,
אווהההבת =]
^^
(:
מריח כמו עוגת שוקולד 😛
חחחח דניאל וגל י'חמודות.
לאב יו [:
מהמממםםם
פשוט מושלםםם
אהבתיי
מאוד מאוד מאודדד
חח
מחכה להמשך בייבבב
אוהבת אותךךך המוןןןןןן
רותמיק שלך =]]
בקרוב מאמיי [:
ולכל הבנות שאני קוראת את הסיפורים שלהן בקביעות-
אני נאלצת להפסיק :/ , אין לי טעם להמשיך ..
עוד 10 ימים אני מתגייסת, וסיכוי קלוש שבזמן הצבא אני אכנס לקרוא סיפורים
ובכלל אכנס לאתר הזה..
מצטערת, ורק שתדעו שנהניתי מכל סיפור יותר ויותר, הכתיבה שלכן משגעת בנות
QUOTE (pucha @ 11/07/2006) חחחח דניאל וגל י'חמודות.
לאב יו [:
את יותר.. אז תמשיכי לנו?! (:
ולירנוש.. זה שאת מתגייסת זה לא מפסיק לך את החיים.. אני רואה שכל פעם את מפחדת מזה..
ואולי אני לא ממש מבינה בזה, אבל אני מאמינה שזה לא כל-כך נורא.. בכל מיקרה.. כל אחד עובר את זה בשלב כלשהו?!
שיהיה לך רק בהצלחה.. ונתגעגע המון.. (מעכשיו 😢 )
לירנייייייייייי פרק ממש מהמםםםםםםםםם
תמשיכיי בובי שליי
QUOTE (י-ע-ל @ 11/07/2006) לירנייייייייייי פרק ממש מהמםםםםםםםםם
תמשיכיי בובי שליי
מאמי
יצצצא
מטריףף
רצח :]
מסכימה עם גל בכל מה שהיא אמרה..
ואממ מאמי.. אני ממש מבינה אותך, ואין לך מה לדאוג. .בטוח שכולן מבינות שלא תוכלי לקרוא את הסיפורים שלנו..
אוהבת אותך..
המון..
ומתגעגעת.. כבר מעכשיו 😢
ומחכה להמשך מאמי..
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןן
מלאאאא
רותמי שלך =]]
טוב מתוקה תיראי..
אני קוראת את הסיפור שלך כבר כמה ימים והוא פשוט מדהים.!!!
את כותבת בצורה כ''כ מושלמת..
אהבתי את הסיפור חבל שהוא יגמר עוד כמה ימים..
מקווה שתהני בצבא ושמרי על עצמך =]
אוווווהבת 3>
- טלטול -
taltul16 תודה מתוקה שמחה שאת אוהבת את הסיפור [:
יפות שלי תודה על כל התגובות המקסימות, וגם אני אתגעגעעעע כל כך!!!
גל'וש תודה על העידוד מאמי, מקווה שבאמת לא יהיה נורא.
מצטערת שעוד לא פירסמתי.. היו לי מלא סידורים היום !
אולי אני אפרסם בהמשך הערב, ואם לא אז מחר עד הצהריים יהיה המשך
אוהבת אתכן המממון..