המשכיי דחוףףף =] אני עוד מעטט טסהה =]
וואייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
לירנושששששששששששששששששששששש
איזה פרק יפהההההההההההההההההה
איך אהבתייייייייייייייייייייייי
חחח המשפט עם הזונה היה חזקק חחחחחחחחחחחח
מחכה להמשךךךךךךךךך
ושיהיה מהררר
אוהבת אותךךךךךךך
טלוששש
בנוווות, אני מצטערת שלא פירסמתי המשך עדיין !!!!
כל היום הייתי בסידורים בקשר לצבא..
לא יהיה היום המשך, אני מזה מצטערת,
אני מתה מעייפות, ויש לי עוד מלא דברים לעשות..
מחר יש לי גם בגרות מועד ב' באנגלית,
אז אני אפרסם את ההמשך בצהריים-ערב ככה..
מבטיחה שיהיה מחר המשך! מבטיחה !
אוהבת אתכככן, ומזה סווורי :/
אני מצטרפת חדשה לסיפור,
ואני ממש מכורה לסיפור הזה!
הוא סיפור כ"כ יפפפההה..
ויש לך המון כישששררוןןן 😊
תשמיכי מאממיי,
אה ורציתי לישאול אם הסיפור אמיתי?!
אוהבת,
-ליאתי-
ואני רק בפרק 30 שככה יש לי הרבה ליקרוא,
אבל אני אקרא כי אני אווהבבבת ת'סיפור שלך!
מוווווואאאה
-ליאתי- 😊
גמני קוראת חדשה של הסיפור שלך אבל קראתי את כל הפרקים!!
אני חולה על הסיפור שלך!
תמשיכי כשתוכלי
בהצלחה מחר בבחינה!! 😊
איזה מתקות [: כיף לללי, שתי קוראות חדשות
חבל שהסיפור מסתיים עוד מעט :/
ליאתי מאמי הסיפור לא אמיתי, הכל פרי דימיוני ..
ו"מישהי חסויה" בהצלחה לנו בבגרות מחר חח ! ד"א איך קוראים לך?
ב=ה=צ=ל=ח=ה מחר בבגרות בובעע 😊
המשךך#!
אוהבבבתת,
ליאתי 😛
QUOTE (pucha @ 09/07/2006)איזה מתקות [: כיף לללי, שתי קוראות חדשות
חבל שהסיפור מסתיים עוד מעט :/
ליאתי מאמי הסיפור לא אמיתי, הכל פרי דימיוני ..
ו"מישהי חסויה" בהצלחה לנו בבגרות מחר חח ! ד"א איך קוראים לך?
קוראים לי עדן נחמד להכיר אותך 😊
לירני בהצלחה נשמה שלי..תמשיכי שתוכלי 😊
תודה על התגובות [:
הבגרות הלכה לי בסדררר , מקווה ששיפרתי !
בקרוב המשששך