QUOTE (pucha @ 08/07/2006) וואו כמה תגובות, כל כך לא ציפיתי..!
אני כל כך אוהבת אתתתכן, איזה חיוך העלתן לי על השפתיים
אני נורא שמחה שאהבתן את הפרק,
ומצטערת שהסיפור עוד מעט נגמר, אם זה היה תלוי בי הייתי עושה לו עוד אלף פרקים
אוהבת, ומחר יהיה המשך ! [:
מאמי מגיעה לךך כל תגובהה ואם לא יותרר =]
את מוכשרתת בטירוףףףףף ונורא חבל לנו שהסיפור ייגמר בקרוב=[
אני רוצה המשך..ללפחות קטנטן פליזזזז
מצטערת יפות שלי, אחי עשה שבת בבית ..
והמחשב בחדר שלו :/
מחר עד הערב כבר יהיה המשך
אוהבת אתכן, אל תכעסו עלללליי !#
רק בגלל שאני אוהבת אתכן!!!!!!!!!!!!!
קבלו המשששך [:
יצא קצצצר, מבטיחה מחר לעשות פרק ארוך
מהפרק הקודם-
"כי כסף לא יכול לקנות אהבה" אמרתי, וקמתי מהמיטה..
"רגע, לאן את הולכת? מה יש לך פתאום?"
"מצטערת סהר, רק עכשיו אני מבינה שזה לא זה"
"מה לא זה? אני לא מבין אותך אופיר"
"אני ואתה זה לא זה סהר, אנחנו לא מתאימים.."
"רק בגלל שאלה טיפשית, של מה זה עולם מושלם, הסקת כזה דבר?!"
הוא נדהם, וקם מהמיטה גם כן..
"תתפלא..אבל כן סהר"
"אני לא מבין אותך"
"שיהיו לך חיים נפלאים" אמרתי, והרמתי את התיק שלי מהרצפה..
סהר נשאר לעמוד באותו המקום, הוא לא רץ אחריי,
לא ניסה לשכנע אותי להישאר, לא ניסה לשנות את התשובה שלו..
ולפי זה ידעתי שסהר, אביר חלומותיי, לא כלול באגדה בה אני נכללת..
אנחנו שייכים לשתי אגדות שונות, ואת הסוף של שנינו ?
את הסוף של שנינו אי אפשר לראות יחד ..
יצאתי מביתו עם חיוך ענקי בפנים, תחושה של הקלה עמוק בפנים,
ובעיקר הרגשתי שלמה עם מה שעשיתי..
סבא שלי ז"ל תמיד אמר לי שאם אני אוהב מישהו,
אני אצטרך רק לשאול אותו מה זה עולם בשבילו,
אם הוא יגיד שעולם שכולל אותי בו הוא עולם מושלם,
זה הגבר שלי..
אם לא ?
סימן שאני אצטרך להמשיך לחפש את אותו הגבר שאלוהים בחר בשבילי..
פרק חדש-
מספר ימים חלפו מאז הביקור המפתיע שלי אצל סהר, ומאז הפרידה היוצאת דופן שביצעתי..
יוצא לי לחשוב לאחרונה הרבה במרפסת, סתם על כיסא הנדנדה,
ולתהות .. לתהות מה היה קורה אילו היינו ממשיכים את הקשר,
ומה היה קורה אילו לא .. (זה קצת מזכיר את 'דלתות מסתובבות'
אם ראיתם את הסרט- רק ששם כל ה'לפני-אחרי' הוא לגביי פספוס הרכבת)..
בכל אופן..מה שאני מנסה להגיד הוא שאני בהתלבטות קשה,
מפחדת שעשיתי טעות.. אבל סבא אמר, וכנראה שהוא יודע יותר טוב ממני.
כמו שאומרים- לכל אחד שגדול ממך אפילו ביום יש הרבה יותר ניסיון ודרך חיים מאשר לך..
"אז את סגורה על עצמך?" שאלה אותי ספיר בטלפון.. כולה המומה מהבחירה שלי..
"כרגע כן, אולי בעתיד אני אתחרט.. אבל אני מאמינה שזה לטובה"
"אפשר להגיד לך משהו ולא תכעסי?"
"ברור שאפשר ספי"
"ידעתי שזה לא יצליח"
"מה הכוונה?" שאלתי כלא מבינה דבר..
"הכוונה היא שזה לא היה הולך מלכתחילה,
כל התחלת הקשר הפתאומית הזאת העידה על זה..
וגם.. וגם... לא חשוב" גמגמה.
"וגם מה!?"
"לא משנה..סתם"
"נו ספי! התחלת תסיימי" כעסתי.
"זה שקוף שאת אוהבת את איתי"
"אני כבר לא אוהבת אותו"
"למה את כל כך בטוחה?"
"עובדה ששכבתי עם סהר"
"זה לא קשור, זונה שוכבת ביום עם אלף גברים..
זה אומר שהיא שוכחת את אהוב ליבה בזכותם?" היא יבשה אותי ושתקתי.
"את על הקו?"
"כן, אני פה.." אמרתי בשקט..
"תקשיבי לפאקינג לב שלך"
"בשביל מה זה טוב ספי? כדי שיכאב לי שוב? ששוב פעם אני אפגע?
ששוב פעם אני אזכר בדברים שאני לא רוצה?"
"אם לא תנסי להקשיב לו, אף פעם לא תדעי אם תתחרטי על דברים שעשית"
"לא יודעת אם זה הכי קשור"
"זה קשור כפרה, תסמכי עליי"
"מכירה את המשפט הזה- illusions never change into something real”
"מכירה.. זה לקוח מאיזה שיר"
"זה כל כך נכון"
"אבל איתי זאת לא אשליה! זאת מציאות שאת צריכה להגשים!" ספיר התעצבנה..
"אני פוחדת.." לחשתי..
"אין לך ממה, אופיר הוא מת עלייך.. זה כל כך שקוף שהוא אוהב אותך"
"למה את חושבת?"
"אני לא חושבת, אני יודעת.."
"מה?!"
"לא רציתי להגיד לפני זה, אבל אני חושבת שעכשיו אני יכולה.."
"להגיד לי מה?!" שאלתי בסקרנות.
אעעעע
יא שמנההההההההההההההההההההההההה
איזה מתחחחח
מדהים
ושמתי לך המשך ב2 סיפורים שלי
אוהבת!..
\:
וווווווווואייי
בנננזונה!!!!!
קיצרר המשךךך
לאאאאאאאא חחחחחח את לא יכולה להשאיר את הסיפורר ככה =[
חחחח מאמי מדהים!!!! =]
חחח אני מקווה שתשימי המשך לפני הערב כי אני טסהה מחרר 😛
זה לאאא פייררר להשאיר אותנו ככה במתחחחחחחחחחח
מהממםםם
אני רוצה המשך מאמיייי
מחכה למחר בקוצרר רוחח
אוהבת אותך
יאאאאאאא פרקים מדהימים בובבבבבבבה
איך אהבתי תקטע של העולם מושלם נאמץ לעת הצורך =)
אוהבתתת מליייייייין חיחי מואאאאאאאאאה
ומחכה להמשך בארורררר כאילו =)
פרק מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
רק מה הפירוש-- illusions never change into something real
חחחח בורה שכמוני..קיצר תמשיכי פליז מאמייי
QUOTE (barshoval @ 09/07/2006) זה לאאא פייררר להשאיר אותנו ככה במתחחחחחחחחחח
צודקת ב100%..!!!
ויעל זה אומר שאשליות לעולם לא מתממשות...
תמשיכי נשמההה..!!!