וואי מאמי זה ממש מדהיםםםם
וממש אהבתי את הקטע עם העולם המושלם
אני יאמץ את זה... חחחח
אוהבתתתתת.. לילוש =]
שמחה שאהבתן יפות שלייי..
אוווווהבת אתכן !!! [:
לירי.. מדהים.. ,אני אוהבת אותך.
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
יאיי זה אומר שרותם זה האחד שלי..אוקיייייייי ידעתי את זה לפני גם חחח עזבו
אקיצר תמשיכיי מאמי שליי
יאא איזה מעלףףףףף
איך אני אוהבת ת'סיפור שלך..
מחכה להמשךךךךך
אוהבת..
הסיפור שלך מדהים! התחלתי לקרוא אותו לפני יומיים.. וסיימתי אותו ביומיים לא הצלחתי להפסיק לקרוא אותו!@@# יש לך עתיד=]
תמשיכי... ברוש😊
יא יא יא היא הולכת לאיתיוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מאמייייייייייייייי
אנחנו אוהבות אותךךך
בגלל זה קיבלת כל כך הרבה תגובותתת
אל תתפלאי בכלללללללללללללללללל
אחרי מתאיים שנה שלא הגבתי בגלל חוסר זמן וכאלה..
אני רוצה להגיד לך שאת אחת המוכשרות באתר!
את כותבת פשוט מ-ע-ל-ף..
אני כ"כ אוהבת את הסיפורים שלך... [שלא יהיה סוף להם כן?!]
ד"א ניסיתי את המשפט הזה על חבר שלי ובהתחלה הוא אמר שזאת שאלה טיפשית והוא לא רוצה
לענות עליה, אבל אח"כ הוא אומר לי כזה "עולם מושלם, זה עולם רק שלי ושלך!
שאפ'חד לא יפריע לנו ויגיד לנו מה לעשות" 😊
אעהעההה אני כלולה בעולם המושלם שלו.. ובע"ה הוא יהיה הגבר שלי לנצח1!!!!
*חפרתי*
שבת שלום =]
נתלי
נתלי איזה חמודהה 😊...
ליררררי , גם אני יאמץ את זה.. חחחחח אוהבת אותך יפה שלי!!
וואו זה באמת היה לא צפוי..
איזה פרק מדהיםם..
ומרגשש..
באמת אחד הטובים !
והיא אפילו תהיה עכשיו עם איתי כמו שרציתי [:
את ממש מוכשרת לירנוש וחבל שהסיפור עוד מעט נגמר ואת עוזבת :/
אוהבת אותך המוןן !!
ליאני 😊
אהאהאהא גם אני שמעתי על המשפט הזה!!!!
סבתא שלי זיכרונה לברכה אמרה לי אותו!!!!
עדיין לא יצא לי ממש לשאול... אבל כשאני אשאל אני מקווה למצוא תשובה שתגיד לי שזה הגבר בשבילי (:
וואו כמה תגובות, כל כך לא ציפיתי..!
אני כל כך אוהבת אתתתכן, איזה חיוך העלתן לי על השפתיים
אני נורא שמחה שאהבתן את הפרק,
ומצטערת שהסיפור עוד מעט נגמר, אם זה היה תלוי בי הייתי עושה לו עוד אלף פרקים
אוהבת, ומחר יהיה המשך ! [: