[FONT=Arial]מדהיםם לירניי !!
ואני רוצה אותה עם איתי..הכי חמודד [[:
המשךך דחוף
אוהבתת המוןןן
ליאני 😊[/FONT]
ליאן ודניאל אוהבת אתכן , שמחה על התגובות היפות ..
[:
יהיה המשך בקרוב , כשיהיה לי יותר זמן ..
וווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאיייי
מממממממממממדהייםםם כפרהה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
תודה מווותק [[:
המשך בקרוב ..
מחר אני טסה בלילה אז לא יהיה המשך בטח... איזה באסה...
טוב מאמי אני מקווה שאת תביני איזה סיפור מדהים יש לך פההה כל היום אני מוול המחשבב
לא הלכתי לישון כדי לקרוא תסיפור המושלםם הזה שלך.. כבר פאקינג 4:30!!!! חחחחחחח
לא נורא.. תאמת היה שווווה =]=]
מאמיי תמשיכייי סוף סוף סוף הדרךךךך הכתיבה שלך והסיפורר😛
QUOTE (smallgirl @ 07/07/2006) מחר אני טסה בלילה אז לא יהיה המשך בטח... איזה באסה...
אני אפרסם אותו בהמשך היום, מזה מצטערת אם לא תספיקי לקרוא..
שתהיה לך טיסה נעימה מאמי.. אני אתגעגעעע.. [:
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 07/07/2006) טוב מאמי אני מקווה שאת תביני איזה סיפור מדהים יש לך פההה כל היום אני מוול המחשבב
לא הלכתי לישון כדי לקרוא תסיפור המושלםם הזה שלך.. כבר פאקינג 4:30!!!! חחחחחחח
לא נורא.. תאמת היה שווווב =]=]
מאמיי תמשיכייי סוף סוף סוף הדרךךךך הכתיבה שלך והסיפורר😛
וואו אני סוגדת לך שקראת כל הסיפור!!! חחח ..
איך קוראים לך מאמי? ואני ממש שמחה שאהבת אותו [:
בקרוב הוא מסתיים, כנראה לקראת סוף שבוע הבא..
אוהבת..
ווואוווו
אני לא מאמינה..
הסיפור עוד מעט נגמר..
לא רוצה!
בופ..
אבל בכל זאת תהני מאמי בצבא..
בהצלחה חיילת! חח
אוהבת אותך המוןןןןןןןן
רותמי שלך =]]
חחחח 'חיילת' רותמיק אני עדיין לא מעכלת