אני לא מסכימה עם כל הבנות שרוצות שהיא תהיה עם סהר..
בנאדם שבוגד פעם אחת יבגוד עוד פעם..
רוצה אותה עם איתייייייי
מאמיייי אני מחכה להמשךךךךךך
אוהבת אותך המוןןןןן
רותמי שלך =]]
לירניייייייי
המשך מידידידיידידידי
ואיתיייייייייייייייייייי גרררררררררר!!
רק ה-ו-אאאאאאאאאאאא
חעחעחחעחעע
אוהבתתתתתתתתתתתתת
והמשך
מור'צייי 😊
לירי אני רוצה שהיא תהיה עם איתי
ואם השמנה שלך מבקשת .. איך תוכלי לסרב?!
😉...
חחחחחחחחחחחחחחחחחח תחכו ותראו י'לחוצות [[[:
נו תמשיכייייייייייייי פליזז 😊
QUOTE (רותם-יוני @ 05/07/2006) אני לא מסכימה עם כל הבנות שרוצות שהיא תהיה עם סהר..
בנאדם שבוגד פעם אחת יבגוד עוד פעם..
רוצה אותה עם איתייייייי
מאמיייי אני מחכה להמשךךךךךך
אוהבת אותך המוןןןןן
רותמי שלך =]]
גם אני חושבת ככה :]
ומאמי אני דורשתתת המשךך דחוףףף :]
מתי המשך?
ואני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי.. [נראה לי שהתחלת לקרוא (: ]
^
מחר המשך
והתחלתי מתוקה, חסר לי פרק אחד להשלים..
אני תיכף אשלים אותו- וד"א הוא מדהים! חולה על הכתיבה שלך גלוש [:
הההההההמממממממשששששששששךךךךךךךך
בנות לא יהיה היום המשך כנראה,
ואני בספק אם מחר יהיה.
יש לי מלא הכנות לקראת הגיוס [עוד שבועיים]
מקווה שתחכו להמשך, מבטיחה לפנק..
אוהבת אתכן ויום מקסים.. [[:
והמווון סליחה ..
אנייי אגיד לך את מי היא רוצצצה !#$
א==י==ת==י==!!!
שלא תחשוב הרבהה..
אם יש לאופיר בעיה שתדבר איתי ואני אסדר לה את המחשבות ... ;]
ההמששך מדדהיממה ששלי,
יום מקסססים,
אוהבבתת =]