אני מחכהה!!
חחחח וראסמי ישלו תזמון גרועעעע
ב-ט-י-ר-ו-ף
מהפרק הקודם-
"אני בטוח שאת לא היית רוצה לספר לי על דברים שאת עשית בנים" הוא אמר,
והיה משהו בדבריו..
"צודק.." אמרתי.. ואז הוא נדלק.
"מה כבר עשית שאת מסכימה איתי?"
"חחח אתה טיפש או מה?! סיכמנו שלא מדברים על דברים שעשינו.
זה שייך לעבר" חייכתי אליו, נהניתי שהוא מקנא..
"וואי מעצבנת אחת, רק בגלל זה אני חולה עלייך" הוא אמר ונישק אותי.
נשמעה דפיקה בדלת.
"חכה שנייה,חח נו עזוב אותי סהר..
אני צריכה ללכת לבדוק מי זה" אמרתי לסהר שלא הרפה ממני..
"אני אבוא איתך" אמר, ונגרר אחריי, מחבק אותי על לדלת הכניסה..
סובבתי את המפתח, ופתחתי את הדלת.. שמולי עמד - ...
"איתי.." לחשתי..
פרק חדששש-
לא ידעתי מה לעשות, קפאתי במקומי..
מביטה באיתי, לבוש בגופיה שחורה ומכנס גלישה כתום קצר, שרק הבליטו את גופו החטוב..
ואחר כך הבטתי הצידה, לסהר, לבוש רק בתחתוני הבוקסר,
סקסי בטירוף – אבל עדיין הוא לא איתי..
איתי זה משהו אחר, משהו שונה.. פשוט – איתי ..
"וואו, אני.. אני מצטער, נדבר אחר כך" איתי אמר, המום לגמרי, ופנה לכיוון דירתו..
"רגע חכה!" אמרתי ויצאתי אחריו, סוגרת את הדלת אחריי, כשסהר נשאר בבית..
"..רצית משהו חשוב?" שאלתי אותו, מסדרת את חולצתי שירדה מעט מטה..
"זה כבר לא חשוב.." אמר לי, עדיין המום.
"בטוח איתי?" שאלתי
"כן אופיר, בטוח.. זה כבר לא חשוב" אמר, כאילו מנסה לשכנע את עצמו.
"טוב מאמי, אז נדבר כבר?"
"כן, בטח.. נדבר" אמר, ופתח את דלת ביתו..
"ביי" אמרתי עם חיוך, ונכנסתי חזרה הביתה..
"מה זה היה?! ולמה סגרת עליי את הדלת?" סהר רתח מעצבים..
לא עניתי לו, ניגשתי לחדר שלי, ישבתי על המיטה מבולבלת לגמרי..
למה עדיין אכפת לי מהאידיוט הזה?? הרי הוא המשיך כבר בחיים שלו,
למה אני לא יכולה להמשיך באותו האופן?!
כל החיים שלי אני אהיה תקועה עליו?!
כל כך כעסתי על עצמי..
"אופיר..שאלתי אותך שאלה" אמר סהר, ונכנס לחדרי..
"סתם הוא רצה לדבר איתי שנייה" אמרתי.
"הוא היה יכול לדבר ליד שנינו, הוא לא רצה.. אז למה רדפת אחריו?"
"לא רדפתי.."
"לא ירד לך ממנו, אה?"
"ירד סהר, בטח שירד.. זה לא היה כלום" אמרתי לו, והתקרבתי אליו..
"אופיר אל תשחקי בי, זה לא מגיע לי" אמר..
"ששש..." לחשתי לו, והתנשקנו..
...
"היי בונבונה" אמא אמרה וסגרה את דלת הבית אחריה..
"זוז ממני.. נו זוז!" צעקתי על סהר, ומיהרתי ללבוש את בגדיי בחזרה..
"חח אני אשחק אותה ישן, אין לי כוח להתלבש!"
"תשחיל לפחות את המכנס י'דפוק,
לא מתאים היא תזיז את השמיכה ותקלוט אותך ככה!" צעקתי על סהר..
ויצאתי מהר מהחדר, תוך כדי סידור בגדיי..
"היי אימוש" אמרתי עם חיוך..
"מה? ישנת? את נראית הפוכה לגמרי" היא השיבה..
"חח..כן, אני וסהר טיפה נרדמנו"
"אה הבנתי.. מה איתו? לא רוצה כבר לחזור הבייתה?"
"אמא שתקי, הוא יכול לשמוע" רוני נתנה לאמא סטירה קלה על הבטן כדי שתשתוק..
"האמת שהוא לוקח את האוטובוס של עוד שעה"
"באמת? שיתארגן הוא לא יספיק בסוף!"
"מקסימום" אמרתי.. "...שיישאר פה עוד קצת" הוספתי והתחלתי לצחוק..
"לי ולך יש שיחה אחר כך קטנה שלי" אמא אמרה..
"אוי נו, עוד הפעם הסיפור עם אמצעי- המניעה?" שאלתי..
"נדבר על זה אחר כך!" ענתה ברשמיות, והלכה להרדים את בן..
..
"יאללה מותק, אני אעוף" אמר סהר, והרים את תיק הגב שלו מהרצפה..
"אוף" אמרתי בשקט, וחייכתי חצי חיוך..
"תבואי לבקר אותי,אה?" שאל..
"בטח שאני אבוא.."
"אני כבר מתגעגע" אמר, והתנשקנו..
"ביי יפה שלי" נפנפתי לשלום, והוא עלה לאוטובוס חזרה לרעננה..
...
"איתי?" צלצלתי אליו..
"כן אופיר?" הוא ענה, חצי מנומנם..
"אתה ישן? הערתי אותך?" שאלתי..
"טיפה נרדמתי, לא נורא.. קרה משהו?"
"סתם, רק רציתי לדעת אם באמת לא היה לך משהו חשוב להגיד לי היום כשהגעת אליי?"
"היה חשוב, עכשיו כבר לא.."
"מה הכוונה איתי? אני לא מבינה אותך"
"את יודעת שדקל טסה, לא?"
"טסה? לאן?"
"לאוסטרליה, עד לגיוס.. 4 חודשים"
"אתה רציני? וואו.."
"כן, באמת וואו.."
"ו..? אתה תתגעגע בטח, אה?"
"מאמין שכן.. אבל זה כבר לא רלוונטי הגעגוע הזה"
"למה?"
"היא נפרדה ממני אתמול"
"מה?! למה?!" שאלתי המומה..
"כי היא אמרה שהיא לא מוכנה להשאיר אותי תלוי על חוט,
ומחויב לה בזמן שהיא בכלל לא פה"
"ומה אמרת לה?"
"הסכמתי איתה..זה באמת לא הוגן המצב הזה"
"אבל אם אתה אוהב אותה, אתה יכול לחכות לה.." אמרתי,
ואחרי שנייה הצטערתי על זה..
מה אני עוזרת להם בכלל?! הלוואי והם ייפרדו..
"כנראה שאני לא אוהב מספיק.."
"בטוח שאתה לא מנסה לשכנע את עצמך?"
"כבר לא יודע מדהימה אחת..לא יודע" הוא אמר, ועוד הפעם צמרמורת.. 'מדהימה'..
"הבנתי..טוב יהיה בסדר מותק"
"ומה איתך? את עם סהר, אה?"
"כן, איך אתה יודע?"
"היה קשה לא להבחין בזה היום"
"אהה חחח, הוא לא הספיק להתלבש פשוט" אמרתי, והייתי כולי סמוקה..
"שטויות, בכיף שלכם.. למה לא?"
"כן אה.. בכיף שלנו" אמרתי בשקט..
"יאללה יפיפייה אני הולך לעזור לאמא שלי עם הקניות.."
"אה אוקיי, ביי נדבר"
"ביי" הוא אמר, ניתקתי את השיחה..
התיישבתי על המיטה, חושבת עליו, על סהר..
מה נסגר איתי? את מי אני בעצם רוצה?..
...................
המשך יבבבבבבוא !@#$
אוווווווהבת [:
לא רוצה את איתיייייי
רוצה את סהרררר
מה יענתו בא אלייה כי דקלה עזבה אותו? בן זונההההההה
מחכה להמשךךךךךך
אוהבתת
מהממםםם
מווייי מוששלםםםם
מגיע לאיתי שיסבול טיפה [דגש על טיפה!!]
אבל שיהיו כבר יחד..
אני מחכה לפרק הזה את לא מבינה כמה!@#$!!!
אוהבת אותך המוןןןןן
ומחכה להמשךךך
רותמיק שלך =]]
וואי יש לך סיפור מהמם
אני שמחה שנכנסתי אליו..
הוא פשוט מעלףף
אהה חח עם לא שמת לב..
אני קוראה חדשה.. 😁
מחכה להמשךך
אוהבת..
QUOTE (JustTalush @ 04/07/2006) לא רוצה את איתיייייי
רוצה את סהרררר
מה יענתו בא אלייה כי דקלה עזבה אותו? בן זונההההההה
מחכה להמשךךךךךך
אוהבתת
~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחח מתוקות שלי [: חכו ותראאאאו מה יהיה!
עוד מעט הסיפור נגמממר..
אודליה ברוכה הבאה לסיפפפור [: שמחה שאהבת מותתק..
וואוווו!! פרקים מדהימים בובבבההההה
מחכהה להמשךךך מהמם נוסף =)
לאבבב יאאא מואאאאאה
^
[: ההמשך הבא כנראה מחר.
שמחה שאהבת בובה, לאב יו 2 !
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 04/07/2006) QUOTE (JustTalush @ 04/07/2006) לא רוצה את איתיייייי
רוצה את סהרררר
מה יענתו בא אלייה כי דקלה עזבה אותו? בן זונההההההה
מחכה להמשךךךךךך
אוהבתת
~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!! גם אני חושבת ככה
סהר באמת אוהב אותה הוא מאמיייי
ואיתי סתם לא יודע מה הוא רוצה מעצמו ..
חחח תמשיכי מאמי מהמם אוהבת
וואי
קראתי היום את כל הסיםור מההתחלה פשוט ישבתי דבוקה למסך
מדהים מדהים מדהים..!! =)
רק אל תמרחי אותו ככה...
124 דפים ואת מורחת את זה. חחח
מחכה להמשך😊
תהרגי אותי כמה שהוא משגע אותתה האיתי הזה פשוט חייב להיות איתה!!!
וחבל שהיא שכבה עם סהר זאת הייתה טעות אני חושבת /=
טוב עזבי נכנסתי לזה חחח
תמשיכי מדהימה 😊 חחחח
יש פה חילוקי דיעות חחחח :/
המשך בקרוב..
ולחדשה - אני לא מורחת, ואם יוצא ככה אז סורי [:
מדהייייייייייייים
איתיוש המושלם הזה =][=
המששךך