אאאאאאאווווווווופפפפ
לא רוצה אותה עם איתי..
אני רוצה אותה עם סהר מאמי..
מה עם איתייי???
היא בקושי הייתה איתו בסיפורררר
רוצה אותם יחדדד
חח
מחכה להמשך מאמי..
מוואאהה
רותמיק שלך =]]
לירני זה מדהיםם !
משום מה יש לי הרגשה שהיא תהיה עם איתי בסוףף..
המשךך מהרר [[:
אוהבת'ותך
ליאני 😊
מתוקוווות!!! [:
המשך מחרר.. אוהבת אתכן!!
השעה 12 והרגע קמתי.
המשך במהלך היום [:
מחכהההההההההההההההההההההה
מחכהההההההההההההההההההההה
מחכהההההההההההההההההההההה
מחכהההההההההההההההההההההה
מחכהההההההההההההההההההההה
מחכהההההההההההההההההההההה
😊
היי יפות שלללי, הנה ההמשך [:
פרק קודםם-
אני קניתי לך את זה" אמר עם חיוך..
"אה את בובו?" שאלתי..
"כן, וואי אני לא מאמין ששמרת אותו"
"חחח זאת מתנה ממך, נראה לך שאני אזרוק?!" אמרתי וקמתי אליו..
"חשבתי..שאחרי מה שקרה עם דקלה..את בטח..."
"אמרנו שלא מדברים על דקלה" שמתי לו יד על הפה..
"..אתה כזה חמוד שאתה בשקט!" התחלתי לצחוק,
והוא תפס אותי והרים אותי גבוה..
"תוריד אותי טיפש!" נבהלתי, והסרתי את ידי מפיו..
"את תשלמי על זה!" הוא התחיל לצחוק,
וזרק אותי על המיטה והתחיל לדגדג אותי בלי סוף..
"חחח..נו דיי! סהר דיי!" התחננתי שיפסיק.
"מת עלייך" אמר ונשכב מעליי..
לא הוספנו לדבר עוד..
מאז הכל ברור לגבי מה שהולך לקרות עכשיו..
פרק חדש-
"בוקר יפה שלי" חייך אליי סהר, ושיחק בשערי..
"בוקר" אמרתי עם חיוך ענקי, ופקחתי את עיניי באיטיות..
"אני תיכף מגיע, סבבה?" שאל, והנהנתי בראשי..
בעוד שהוא רץ לעבר המטבח לבוש רק בתחתוני הבוקסר השחורים שלו.
קמתי מהמיטה, והלכתי לחדר השירותים להתרעננות של הבוקר..
אחר כך הלכתי להתלבש, לבשתי גופייה לבנה ומכנס קצר בצבע כתום, וסירקתי את שערי.
"אופיר! אני במטבח..שתסיימי בואי לפה" אמר לי סהר, והלכתי לכיוון המטבח..
במטבח חיכתה לי ארוחת בוקר של מלכים- חביתות ענקיות ולחמים טריים וחמים,
וקנקן ענק של מיץ תפוזים עסיסי וטבעי..
"וואי איזה פינוקי על הבוקר" התלהבתי, וניגשתי לשבת..
"בשבילך הכל" אמר לי, ונשק לי על המצח..
"איפה כולם?" התעניינתי.
"אה! אמא שלך אמרה לי למסור לך שהם נסעו לסבתא מרים
ויחזרו יותר מאוחר בערב,
ושאם בא לך את מוזמנת להגיע גם את לשם במהלך היום"
"אה טוב אם ייצא לי אני אלך.."
"וככה תוותרי על האורח שלך?"
"לא טיפשון! אתה תבוא איתי" חייכתי אליו, וראיתי את האושר בעיניו..
אחרי ארוחת הבוקר, התיישבנו על הספה בסלון מחובקים,
מזפזפים בערוצי הטלוויזיה ומחפשים משהו מעניין לראות..
"וואי תשמעי איזה שיר מדהים!" אמר לי סהר, והגביר את הווליום..
"מתעורר אל גופך לאור בוקר,
משתחרר משינה כמו מנשל נחש
ושוב פעם אני מתאהב.. בך מחדש,
מתרסק מתחרב.. בך מחדש
כן אני מתאהב, בך מחדש.." סהר התחיל לזמזם את מילות השיר..
"חחח זמר שלי. מכירה את השיר,
הוא של יזהר אשדות" אמרתי עם חיוך..
"מתאים לנו, לא?!" שאל אותי.
"חח טיפשון.. כל פעם אתה מתאהב בי מחדש?!!" שאלתי והתחלתי לצחוק.
סהר הביט בעיניי, רציני לחלוטין, מלטף על פניי ולחש באוזני
"כן..וכל פעם מתאהב יותר ויותר".
"אתה כזה מתוק" חייכתי אליו ונתתי לו נשיקה ענקית על הלחי..
"לא.. לא כאן אני רוצה את הנשיקה" הוא אמר לי ולקח את ידי כדי להראות לי..
"אני רוצה אותה כאן" אמר והניח אותה על פיו.. והתנשקנו..
"היה כיף בלילה, אה?"
"היה מוזר.." לחשתי..
"למה מוזר?!" הוא נבהל..
"כי...ככה היה"
"אני לא טוב במיטה!??"
"לא, לא לזה התכוונתי.."
"אז??"
"פעם ראשונה שאני איתך.."
"כן, את קולטת? גם אני חשבתי על זה הבוקר כשישנת.."
"אה.." אמרתי בשקט, והרהרתי לעצמי..
"אני אוהב אותך אופיר, אוהב, אוהב, אוהב!!
כמו משוגע אני אוהב" הוא אמר ולא הפסיק לנשק אותי..
"חחח טיפשון, די נו שלא יכנסו פתאום הביתה"
"מי יכנס?! אנחנו לבד! בואי ננצל את זה" הוא אמר..
"אז מה אתה רוצה לעשות??" שאלתי.
"בואי נתקלח ביחד!" הציע..
"השתגעת?! בחיים לא!" נבהלתי..
"חחח ידעתי שתגידי לא.."
"למה? אתה התקלחת עם מישהי פעם?"
"האמת שכן.." הוא אמר.
"באמת?" שאלתי המומה, מביטה בעיניו.. "..עם מי?!"
"עם דקלה..."
"דקלה.." אמרתי, והרגשתי צביטה בלב, הרגשתי את הקנאה..
"אל תעשי פרצוף כזה" הוא אמר לי, שקלט שמה שהוא אמר הציק לי..
"זרמתם הרבה, אה?" שאלתי.
"אופיר עזבי אותך ממני ומדקלה.." הוא אמר..
"למה? מה אתה מפחד שאני אדע?!"
"לא מפחד שתדעי כלום, זה שייך לעבר. בשביל מה להעלות את זה עכשיו?"
"כי זה מציק לי, וזכותי לדעת עכשיו שאני ואתה ביחד"
"אני והיא עשינו הרבה שטויות אופיר..יותר מידי אפילו..
ואני לא רוצה לדבר על זה, תכבדי אותי.
כמו שאני מכבד אותך" הוא אמר לי..
"טוב.." לחשתי.
"אני בטוח שאת לא היית רוצה לספר לי על דברים שאת עשית בנים" הוא אמר,
והיה משהו בדבריו..
"צודק.." אמרתי.. ואז הוא נדלק.
"מה כבר עשית שאת מסכימה איתי?"
"חחח אתה טיפש או מה?! סיכמנו שלא מדברים על דברים שעשינו.
זה שייך לעבר" חייכתי אליו, נהניתי שהוא מקנא..
"וואי מעצבנת אחת, רק בגלל זה אני חולה עלייך" הוא אמר ונישק אותי.
נשמעה דפיקה בדלת.
"חכה שנייה,חח נו עזוב אותי סהר..
אני צריכה ללכת לבדוק מי זה" אמרתי לסהר שלא הרפה ממני..
"אני אבוא איתך" אמר, ונגרר אחריי, מחבק אותי עד לדלת הכניסה..
סובבתי את המפתח, ופתחתי את הדלת..
שמולי עמד - ...
"איתי.." לחשתי..
......................
המשך יבוווווווווווווא..
אוהבת אתככככן, יום נפלא!!! 😊
יוואוו מהמם לירררני
המשךךךך 😊