יהיה מחר המשך נוסף- מבטיחה..
אה! וגם פירסמתי סיפור קצר חדש
"ומה שחשוב שיהיה לך טוב"
אם בא לכן כנסו לקרוא..
הוא יתפרס על תקופה של 3 שבועות וזהו..
אוהבבבת אתכן בלי סוף [:
מדהים כרגיל ;]
ותודה על הדאגה מקודם ליר..אני אוהבת אותך הכי בעולם ;]
QUOTE (קיפיי @ 01/07/2006) מדהים כרגיל ;]
ותודה על הדאגה מקודם ליר..אני אוהבת אותך הכי בעולם ;]
גם אני אותך ננננשמתי ~!
מותק המשך דחוףףף!!!!!!
ומה הלינק של הסיפור החדש??
אנלא מוצאת אותו..רשמי פה ת'לינק..
טנקס ושבת צ'לום אול אוף יו!! נונייייייי 😘
גררר, אני לא מצליחה לכתוב המשך !
אוף איתי !
מקווה שיבואו לי רעיונות להמשך במהלך היום,
מזה מצטערת.. פתאום נתקעתי !
אוהבת אתככן :/
מחכה להמשך מאמי..
ואממ אנ יכבר נכנסת לקרוא את הסיפור החדש שלך..
כנסי לשלי.. יש שם איזה פרק או 2 שלא קראת..
אוהבת אותך המוןן
רותמי שלך =]]
^
וואי רציני !? באמת מזמן לא נכנסתי.
עכשיו אני נכנסת לקרוא
אוהבת אותך רותמיק [:
לירנייי יאללה תתמשיכי בובייי
תמשיכי יפה שלי אוהבת אותך (:
לירניי כנסי למסנ'גר צריכה לדברר איתךך 😊
מור'צי 😊
לירני מה קורה בובהה..!?
אנחנו מחכותת =\....
אוהבבבתתת.. לילוש
עוד מעט אני אפרסם המשך
מצטערת ..
😊 לאב יו ושבוע טוב לכולללנו..