יאללה לירנייי אני מחככככככככככככככככהה חעחעחעחחע
שלמותתתתתתתתת...
מור'צי 😊
בוקר טווווווב יפות שלי [[:
הנה ההמשך של היום..
"זוג יונים ממש!" רוני מלמלה, והתחלנו לצחוק שנינו..
"בונבונה לכי תזרקי את שקית הזבל לפח האשפה בחוץ,
בבקשה ממך" אמא אמרה לי..
"טוב, אני רק אשים עדשות" אמרתי,
והלכתי לשים את עדשות הראייה שלי..
החלפתי למכנס הורוד הקצר שלי, ולגופיה שחורה וירדתי למטה..
...
"היי" איתי אמר לי ליד המעלית.
"היי איתי" השבתי עם חיוך, כאילו לא זכור לי מה קרה באותו הלילה במועדון..
"מה שלומך?"
"מעולה, ושלומך?"
"גם..השבח לאל"
"לאן הולכת?"
"חח לא רואה מה יש לי ביד?"
"אהה.. חח י'זבלנית" הוא אמר וקרץ לי..
המעלית נעצרה..
"טוב אז נשתמע כבר בהזדמנות, שיהיה יום מקסים!" אמרתי,
והלכתי משם עוד לפני שהוא הגיב..
עם חיוך ענקי הופיע לי על הפנים..
עליתי חזרה הביתה, אחרי שזרקתי את הזבל בפח.
הלכתי לחדר של רוני והחלטתי לערוך איתה שיחה קצרה.
"כבר באה" אמרתי לסהר שזיפזף בערוצי הטלוויזיה.
"מחכה כפרה" הוא השיב בחיוך, ונכנסתי לחדרה.
"טיפשונת מה אכלת היום !?" שאלתי את רוני..
"אוי נו זהו התחלתן בשידור חוקר עכשיו??"
"רוני זה למען הבריאות שלך מפגרת אחת!
מה את משחקת עם אוכל! נדפקת !?"
"עזבי אותי טוב..?"
"מה יש לך!? שתפי אותי! את באמת חושבת שאת שמנה !?"
"אני לא.. אבל אחרים חושבים"
"מי חושב ?! וממתי אכפת לך מה אחרים חושבים !?"
"דין חושב ככה.."
"אוי נו דין, מי ישמע מי הוא" התעצבנתי..
"אני אוהבת אותו.." היא לחשה..
"מה אוהבת? מתי הספקת להתאהב בכלל ?!"
"הספקתי.."
"מאיפה לך שהוא חושב שאת שמנה?"
"הוא אמר לגלעד שאני דבה, ושהוא בחיים לא יסתכל לכיוון שלי"
"אז תסלחי לי כפרה, דין מעפאן! והוא לא שווה אותך!"
"אולי..." השיבה בשקט..וקמה מהמיטה.
"..אני נכנסת למקלחת" הוסיפה, וטרקה את דלת השירותים..
..
"אי אפשר איתה, נשבעת לך סהר" אמרתי ונשכבתי על המיטה,
שראשי מונח על רגליו.
"יעבור לה מאמי, היא עוד ילדה.."
"אבל זה משגע אותי, היא לא הייתה ככה פעם..
לא יודעת מה נסגר איתה לאחרונה.
מאז שהגענו לכאן היא נדפקה לגמרי!"
"אל תדאגי לה מותק, אני בטוח שהיא תתאפס על עצמה בקרוב"
"אני מקווה" השבתי..
"מותק שלי, תירגעי.." הוא אמר וליטף את פניי..
"לידך אני תמיד רגועה"
"רואה מזה!?" הוא אמר והתחיל לצחוק..
"חחח מה? מה יש לך פתאום?"
"אני חולה עלייך קטנה"
"גם אני עלייך פשוש"
"יהה פשוש, שנים לא קראת לי ככה!"
"כן..מאז ש..."
"מאז ש..נפרדנו"
"עברנו הרבה מאז, אה?"
"כן וזה מאחורינו, נכון?" הוא שאל מביט בעיניי..
"..מצטער על אותה המתיחה אז בקשר לדקלה.. יצאתי טיפש רציני"
"מתאים לך לא?"
"כלבה.. תרגיעי!" הוא אמר והתחיל לצחוק.
"זוכרת שפעם היינו אצלך בבית,
ובחדר בעליית גג שכבנו על המזרון המסריח,
המלא אבק ופשוט היינו מחובקים כל הערב?"
"וואי כן, היה כזה סירחון שם למעלה, ולא הזיז לנו מכלום!
"כי היינו מאוהבים"
"כן..וואי זה היה כל כך מזמן"
"עברה רק שנה..זה לא עד כדי כך מזמן"
"התכוונתי מזמן בקטע שעברתי המון מאז"
"התאהבת עוד הפעם מאז, אה?"
"מה זה משנה עכשיו?"
"זה לא.." הוא אמר ונישק אותי..
"וואי אני לא מאמין!!!" הוא הוסיף וקם מהמיטה מופתע לחלוטין..
"מה קרה?" שאלתי בדאגה, והוא לא השיב, רק הלך לכיוון השידה שלי..
והרים את הדובי שהוא קנה לי פעם..
"אני קניתי לך את זה" אמר עם חיוך..
"חחח את בובו"
"כן, וואי אני לא מאמין ששמרת אותו"
"חחח זאת מתנה ממך, נראה לך שאני אזרוק?!" אמרתי וקמתי אליו..
"חשבתי..שאחרי מה שקרה עם דקלה..את בטח..."
"אמרנו שלא מדברים על דקלה" שמתי לו יד על הפה..
"..אתה כזה חמוד שאתה בשקט!" התחלתי לצחוק,
והוא תפס אותי והרים אותי גבוה..
"תוריד אותי טיפש!" נבהלתי, והסרתי את ידי מפיו..
"את תשלמי על זה!" הוא התחיל לצחוק,
וזרק אותי על המיטה והתחיל לדגדג אותי בלי סוף..
"חחח..נו דיי! סהר דיי!" התחננתי שיפסיק.
"מת עלייך" אמר ונשכב מעליי..
לא הוספנו לדבר עוד..
הכל ברור לגבי מה שהולך לקרות עכשיו..
............................
המשך ייייייייייבוא !!
אווווווווהבת אתכן!@$
יאיייייייייייייייייייי הוא חמודדדדדדדדדד..
חחח תמשיכי מאמי זה מדהיייםםםםםםםםםםםםםם
מאמי
יצצא
לך
מהמםם
כ"כ
כמו
בכל
פרק :]
י'מדהימממממממממה!!!
אני
אוהבת
אותךךך :]
המשךך
דחוףףף
אני יודעת שיצא קצר , גררר.. ומזה ניסיתי להאריך אותו חח..
אולי אני אכתוב עוד פרק היום [:
אוהבת..
סופהה אני מתה עלייך 😊
ליייר..זה מדהים קטננה (:
אוהבת אותתתך.
המששך לירני המששששששך 😊
איזה סיפור מווווווווושלם הוא תכף נגממממר לא רוצצצצה 😢
😁 גם אני לא רוצה שהוא ייגמר..
אבל הצבא קורא לי!!!!!!!
חחחחחח..
מדהההים (:
תמשיכי מאמי.
חחחח השם שלי נתן לך השראה? :]
אבל דין שבסיפור שלך סתם מסריח :/ חחחחח (:
פיצייית ממש 😉....
חחחחחח מואה!
סקס פרוע??
מדהייים המשךךךך
לירניייייייייייייייייי
יפההההההההההההההההההההההה
אבל...אבל...אבל... אני -רוצה- את -איתיייייי!!!!
איתי חמודייייייייייייייייייייייי!!
חעחעחחעח גם החמור הזה נוו סהר נזכרתי
המשך מידידידייידידיידידידידד
אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לפ יווווווווווווווווווווווווווווו
מור'צי 😊