יצאאאא
לךך
מהמםם
כמו
תמיייד :]
המשךך
דחוףף
ובוקר טווב :]
אוהבתתתתתתתתתתתתתת
המווווווווווווווווווווווון :]
וווווווווואאאאאאאיייי
למה סהר? למהה? 😢 😢 😢 😢
אני רוצה אותה עם איתי מאמייייייי
הוא הכי חמודיייייייי
חח מחכה להמשךךך
אוהבת המוןן
רותמיק שלך =]]
וואי כמה תגובווות!!
אתן כאלה מקסימממות,אתן לא יודעות איזה חיוך העלתן לי על הפניים..
טניייוש אני סוגדת לך!!!! חחח איך הצלחת לקרוא את כל זה?!?!
שמחה שאהההבת מאמי.. [:
אוהבת אתכן, ואם יהיה לי זמן אני אמשיך לכתוב אותו יותר מאוחר..
לירן
וואי עם סהרר???.
מממ דווקא נחמדד
=]]
המשךך
אוהבתת ..
חחחחחחח אמממ.. איך שאת הצלחת לכתוב את זה =)
חחחחחח סתם לא רציני הסיפור מה זה יפפפהההה
מה זה אהבתייייי חיחיחי =)
איתייי אני רוצה את איתי! המשך
חחחחח מצחיקולות ..
הרגע חזרתי מהים,
מקווה יותר מאוחר לכתוב עוד המשך-
לא מבטיחה כלום !
לירני מחכה להשמך המושלם שלך מאמי
הפרק מדהיםםםםםםםם כרגיללל
אוהבת..
QUOTE (י-ע-ל @ 30/06/2006) לירני מחכה להשמך המושלם שלך מאמי
הפרק מדהיםםםםםםםם כרגיללל
אוהבת..
😁 טנקקקס כוסית !
פרק מהמםם !
הסיפור שלך פשוט הכי יפה בכל הפורום !
מקווה שההמשך בקרובב [[:
אוהבתת המוןן !
ליאני 😊
איתי 😢
אבל גם סהר חמודיייי 😊
מתה על הכתיבה שלך לירני שלי [=
ניסיתי לכתוב, ויצא לי כולה חצי עמוד ב'וורד'..
לא הלך לי :/
אם יהיה לי חשק ורעיון לכתיבה אני אפרסם היום עוד המשך,
אם לאא.. תאלצו לחכות למחר..
אוהבת אתכן ושבת שלללום ומבורכת !
QUOTE (pucha @ 01/07/2006) ניסיתי לכתוב, ויצא לי כולה חצי עמוד ב'וורד'..
לא הלך לי :/
אם יהיה לי חשק ורעיון לכתיבה אני אפרסם היום עוד המשך,
אם לאא.. תאלצו לחכות למחר..
אוהבת אתכן ושבת שלללום ומבורכת !
גם לך יפתי