איך זה שלא ראיתייייייייייייייייייי?!?!?!?!?!? מוזר...
הייתי כל היום כימעט.. על המחשב עשיתי הפסקות מדי פעם כי למדתי לבגרות של היום חחעחעח
עברה טובבבב מגן 100 בספרותתת!! את קולטתתתת? חחחח
גם עם אני מקבלת 60 הסופי 80 חחחחח
איייייייייייייייי אושר.. למרות שהבגרות הלכה טוב...
והיוםםם תיכנסי אני יהיה על בטוחחח את חייבת לי המון פרטיםםם
דיי אני במתחח אולי תיכנסי עכשיו?!
מור'צי 😊
אני מתחילה לכתוב בנות ! עוד מעט מפרסמת הממשך
undefined
ייייייייייייייו
מהמממממממממם, קראתי הכל וזה פשוט מדההההההים !!!!!!!!!!!!!
מחכה להמשששששך
ילדהמשומשוווו =]]
את מוזמנת גם לשלי....
"החיים שלי=>סיפור אהבה"
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...t=0#entry895015
מהפרק הקודם-
"עידן זה לא ילך בנינו, לא ילך פשוט.." ניסיתי להסביר לו..
"את עד כדי כך אוהבת אותו?" הוא שאל אותי, ושתקתי..
"..אופיר.."
"אני לא יודעת עידן, לא יודעת מה קורה איתי..
לא יודעת מה אני רוצה, מה אני מרגישה..
ובכלל לא יודעת לאן הכל יוביל" שפכתי בפניו את הצרות שלי..
"בואי ננסה לתת לזה צ'אנס כפרה" אמר, וליטף את ידי..
"אין טעם עידן, אין טעם.." לחשתי, והזזתי את ידו ממני..
"הופעתי מאוחר מידי בחיים שלך" הוא אמר לי,
וראיתי את איתי מתקרב לעברנו..
"מה הכוונה?" שאלתי כלא מבינה..
"מאוחר מידי.. אם הייתי מכיר אותך לפני איתי הכל היה אחרת..
אז היית מתאהבת בי ולא בו" הוא אמר, ואיתי , שפתאום צץ משום מקום, שמע הכל..
פרק חדש-
"אני מפריע?" איתי שאל, ורעדתי בכל גופי..
לא ידעתי מה להגיד לו ! זהו הוא עלה עליי, הוא יודע שאני רוצה אותו..
"לא.. אני אזוז להיות קצת עם החבר'ה" עידן אמר וקם מהדשא..
"טוב.." לחשתי לו עם חצי חיוך, כולי מפוחדת..
"אז נדבר, אה?" שאל אותי.
"בטח.. תרגיש טוב" השבתי, והוא הלך..
איתי התיישב לידי על הדשא, אף אחד מאיתנו לא הוציא מילה מפיו..
ישבנו בשקט..
חששתי כל כך מהרגע הזה, ידעתי שהוא יבוא מתישהו,
ידעתי שיגיע רגע שאיתי ידע את האמת,
אבל לא ידעתי שזה יהיה כל כך קרוב, לא ידעתי שזה יקרה היום..
"אז מה..?" שאלתי אותו..
"אני חייב לשאול אותך משהו" הוא אמר, והתבונן לי לתוך העיניים..
'זהו, זה הגיע' חשבתי לעצמי, עכשיו הוא ירצה לדעת את האמת..
"נו.."
"שמעתי נכון מקודם?"
"תלוי מה שמעת.."
"נו מה שעידן אמר על זה שהתאהבת בי.."
שתקתי, לא הוצאתי מילה מהפה ..
לא ידעתי מה להגיד לו, לא יכולתי לשקר ..
אבל גם את האמת לא יכולתי להגיד..
"א..ה..." התחלתי לגמגם..
"אז כל הזמן הזה אהבת אותי, אה?" הוא שאל.
"מה זה משנה איתי?"
"משנה לי.."
"זה לא אמור לשנות לך. יש לך את דקל"
"סתם אני רוצה לדעת"
"אז כן"
"מה כן?"
"התשובה לשאלה ששאלת אותי היא כן" אמרתי,
והרגשתי הקלה מסוימת שלא שמרתי את זה יותר בבטן..
"ואני לא מצפה שתעשה עם זה כלום" הוספתי.
"מה הכוונה?"
"כלום.. לא חשוב..." השבתי בלחש, וקמתי מהדשא..
"..טוב אני זזה פנימה"
"כבר?"
"כה, בטח הם דואגים לי שנעלמתי לכל כך הרבה זמן"
"אה אוקי.." הוא השיב עם חצי חיוך..
"טוב..אז.." אמרתי בשקט, והתבוננתי בו..
כל כך רציתי לחבק אותו חיבוק ענק של אהבה, ולא לעזוב אותו..
רק עכשיו אני מבינה כמה הוא חשוב לי, וכמה אני רוצה אותו..
"..ביי.." הוספתי, והלכתי משם לכיוון המועדון..
...
"האם להיות בך מאוהב
זה כשאני עצוב עכשיו
והחלון מראה לי סתיו
האם להיות בך מאוהב
זה כשהלב מרגיש רעב
כשאת לא פה לידי
אז אם את רוצה לפרוח תברחי
כי הכל נובל אצלי
ואם את רוצה לשמוח תברחי
כי כלום לא מצחיק אותי
האם להיות בך מאוהב
זה כשהפסנתר משמיע תו
אבל שירי נטול תיקווה
האם להיות בך מאוהב
זה כשאני בוכה עכשיו
והדמעות לא משמחה
ואם את רוצה לפרוח תברחי
כי הכל נובל אצלי
ואם את רוצה לשמוח תברחי
כי כל כך מטריד אותי
מה זה להיות בך מאוהב..?"
..
"מה את שומעת כזה שיר דכאוני?" שאלה אותי רוני כועסת..
"סתם.." השבתי, ומעיני זלגה דמעה..
"מה קרה מאמי? למה את בוכה?"
"סתם, קצת עצוב לי.. זה הכל.. יעבור" השבתי, עם חיוך מזויף..
"לא קונה אותי השקר שלך.. אני מכירה אותך יותר מידי טוב אופיר..
תספרי לי את האמת.. מה קרה אתמול בלילה?"
"אוף רוני..." נאנחתי..
"נו מה? את מדאיגה אותי"
"הוא גילה.. הוא גילה הכל"
"מי גילה? ומה?"
"איתי.. הוא יודע.."
"יודע שאת אוהבת אותו"
"כן..." אמרתי, ובכיתי בחוזקה..
"שש.. תירגעי" רוני אמרה, וחיבקה אותי חזק..
"הוא שמע, והוא לא עשה עם זה כלום.. הוא לא אוהב אותי יותר רוני,
הוא כבר לא אוהב" המשכתי ליבב..
"יהיה בסדר סיסטר, אל תדאגי אהובה שלי.."
"כן אה, יהיה .. " השבתי בלחש, מוחה את הדמעות מעיניי ..
ונשכבת על המיטה, מחבקת את הכרית,
ושוקעת במחשבות ..
המשך יבואאא ..#@!
אוווווווווהבת [:
מהמםם !!
מחכה להמשךך [:
אוהבתת
ליאני 😊
אוףףףףףףףףף 😢
הוא מעצבןןן אותייי
חחח תמשייכיי מאמיי מושלםםםםםםםם
יאאאאאאאאאאאאאאא מהמםםםםםםםםםםםםםםם
אני מתההההההההההההה...
תמשיכיייייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מואה
אוהבת אתכן, תודה על התגובות בננות ..
אולי אני אפרסם עוד אחד בערב,
נראה אם אני אספיק ..
שיהיה לכן המששך יום קסססום !@#
יאא לירניייי שללי
איזה מווווושלם
המששששך#@
וווואווווו זה מ-ד-ה-י-ם!!!!!
ה
מ
ש
ך
ד-ח-ו-ף-ף-ף-ף-ף-ף..!!!!!!!!!!!
את כוכתבת מהמםם יאלללה תמשיכייי...!!
- נועיקקק=]] -
אווו..!! סופסוף הוא יודעעע..!!
והוא בטוח יעשה משוו..!
נכון שהוא יעשה משו..?!
חחחחחחחחחחח
המשך דחוףףףףףףףףףף כפרע =]
לילוש