יותר מאוחר, או מחר ...
אוהבבת .. [:
לאאא לא מחררר היוםםםםםםםםםם לירני פלייייייייז
מחכה להמשך מאמי...😊
לירניייייייייייייייייייי
זה מושלםםםםםםםםםםםםםםם
איזה מדהיםםם
גררר... טיפל'ה עצובבב
טוב שהוא יודעעע
הוא יעשה עם זה משהואאא ..הלוואי..
חעחעחעחעחח
איך נכנסתי לסיפור חעחעח
המשך מידידדדדדדדדדדדדדדדדדדד
מור'צי 😊
מושלםםם אממאא
וואי אז היא תהיה עם איתי בסוף?.........
ממממ מענייןןן
=]]
אוהבת אותך!את מלכה!
חחחח חנושש .. את מ-ל-כ-ה לא אני [[:
אוההבת ..
איזה עצוב יואווווווווווווווווו
מה יש לו??? למה הוא מחכה????
טיפשששששששששששש
איזהה אידיוט האיתי הזה..
למה הוא לא עושה עם זה כלום????????
אולי זה נכון והוא לא אוהב אותה?
דיי מאמי אני מחכה להמשךךךךך
ואממ אני מצטערת כבר מעכשיו אם אני לא יגיב לך לכמה פרקים..
פשוט התחלתי לעבוד ואין לי זמן בגרוש..
אוהבת אותך המוןןןן
רותמיק שלךךך =]]
לקראת הערב מקווה לפרסם..
התחלתי לכתוב אותו אבל לא סיימתי,
בא לי להשקיעע..
אז תתאפקו
אוהבת אתככן ..
תודה חנוששש .. [:
רר.. אין לי חשק להמשיך..
מקווה שבערב יבוא לי טיפה חשקק ..
QUOTE (י-ע-ל @ 27/06/2006) מחכה לערב מאמי 😊
:/