אייייייייייייייייי לירנייייייייייייייי
סופ סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
גרררררררררררררררררר!!
איזה כייףףף הלוואי ושמע הכול הכול לפרטי פרטים
יאוווווווווווווווווווווו
איזה מתחחחחחחחחחחחחח
מידידיידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
ותתחברי היוםםם!!
מור'צי 😊
^
[: בכיף, תהיי בערב במסנ' טוב ?
וואיי וואיי לירןןןן
את רוצה מכות????
מזה הפרק המושלם הזה??
אבל איפה ההמשך שלו??
יבשת אותיי
מהר מהר לפני שיגמררר
כןןן כןן כןןן 😊
אייי איזה מתאיםםם
חחחחחחחחחחחחחח😁
אהבתיי ביותרר😊
תמשיכיי מאמייי
שני פרקיםםם מושלמייםםם פשוטט
כמו שאמרתי גם לאחרות , מקווה שעד הערב אני אספיק לפרסם המשך ..
יש לי כמה דברים לעשות עד אז ..
אווווווווווהבת אתכן [: ותודה על כל התגובות , אתן מקסימות !
וואווווווווווווו !!
זה מדהיםםם !
מעלףףףף!!
אני התחלתי לקרוא ת'סיפור שלך היום ופשוט קראתי הכללל !! הכלל !
את כל הפרקיםםם !!!
לא יכולתי להפסיקק !!
את כל כך מוכשרתתת !!
אני כבר מחכה לפרק הבאא !
ותודה על כל התגובות שלך (:
אוהבתת
ליאני :]
שמחה שאהבתןן מקסימות שליי [:
ליאנייי, תוודה מאמי ..
אוהבבבת , ומחר יהיה ..
^
מצטערת גלוש, אין לי חשק לכתוב 😢 ...
יהיה מחר המשך ,סורי יפות שלי..
בוווקר [:
המששך לקראת הערב
לירני הייתי אתמול כל היום במסנג'ר ולא התחברת...
דבריתייי בדחיפותתתתתת..
אני רוצה לדעת פרטיםם מידידידידדדד
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 26/06/2006) לירני הייתי אתמול כל היום במסנג'ר ולא התחברת...
דבריתייי בדחיפותתתתתת..
אני רוצה לדעת פרטיםם מידידידידדדד
מור'צי 😊
הייתי בערב, שלחתי לך הודעה לא ענית ואז התנתקת
כנראה לא היית שם..
החלטתי מאמי - בפתרון הלא כל כך טוב..[אם הבנת]
מקווה שתהיי היום בלילה בסביבות 10 ככה במסנ'
אוהבת