אתן כאלה מקסימוות [: תודה על התגובות היפות ..
תמיד תצליחו להעלות לי חיוך על הפנים ..
מורצ'י, אהובתי , באמת אנחנו צריכות לדבר ..
אני חושבת שהחלטתי =/
וליאן , ברוכה הבאה לסיפור [:
שמחה שאהבת אותו, ורק שתדעי שאני נורא, אבל נורא!!,
אוהבת לקרוא את שלך [:
אוהבת אתככן, ועוד מעט המשך ..
בנננננות, הנה הפרק החדש ..
מקווה שתאהבו אותו, ומקווה שיצא כמו שצריך ..
שיהיה לכןן יום נפפלא, ושבוע הכי מקסססים שבעולם!!
אוהבת אתכן בלי סוווף..
מהפרק הקודם-
"חכי, מה נפגעת ממני!?"
"לא נפגעתי מותק, פשוט אמרתי שלום וזהו.. אני הולכת"
"אה אז ככה את?"
"וואי עידן מה אתה רוצה ?!"
"אופיר אל תעשי עליי פוזות .. מה זה 'מה אתה רוצה!?'..
למה מי את בכלל שתדברי אליי ככה!?"
"עידן אתה סתם שיכור, ואתה מדבר שטויות. ביי" אמרתי,
והוא תפס בידי בחוזקה..
"תשחרר אותי!" צעקתי עליו.. והוא רק צחק צחוק מתגלגל..
"וואי עידן חלאס כבר, נו אין לי עצבים לשטויות שלך" התחלתי להילחץ..
"היא ביקשה שתעזוב אותה" אמר איתי,
שהופיע משום מקום, ושחרר את ידי מעידן..
"את בסדר?" שאל אותי..
"כן, תודה..." עניתי לו בשקט..
לפרק החדש-
המשכתי לעמוד שם ליד הבר, עדיין בהלם ממעשיו של עידן,
ומופתעת מתגובתו המהירה של איתי,
שממש נחת עליי כמו מלאך מהשמיים..
"שמעתי עשה בעיות החבר הזה שלך" הופיע שחף משום מקום מודאג..
"סתם שיכור, עזוב אותו.."
"בואי, בואי נצא החוצה.." אמר לי, ואחז בידי..
יצאנו שנינו החוצה וישבנו על החומה,
מביטים על העוברים ושבים.. ובוחנים אותם..
"נרגעת טיפה?" שאל.
"כה, תודה מאמי" השבתי עם חיוך.
"בקטנה, לפעמים ששותים מתנהגים כמו מפגרים. אל תתייחסי אליו"
"לא מתייחסת, מזל שאיתי עצר אותו"
"כן אה.."
"כה..." השבתי,
משחזרת במוחי בדיוק את מה שאירע ליד הבר, לפני מספר דקות.
"איפה הוא נעלם?" שאל אותי.
"מי?"
"איתי.."
"אה, לא יודעת.. אמרתי לו שאני בסדר.. והוא המשיך ללכת.."
"כאילו הוא שמר עלייך מהצד" שחף אמר והתחיל לצחוק..
"לך תדע..." אמרתי בשקט, וכל כך קיוויתי שזה נכון..
"תגידי ראית את נוי אטיאס?"
"כה, הייתה עם כמה חברות במרכז הרחבה..
רוקדות כמו שרוטות" אמרתי עם חיוך..
"איזה יפה היא, נכון?"
"כן, היא מדהימה.."
"מה זה שווה לי?.. היא עם ירון.
ואני סתם תקוע כמו מפגר חושב עליה.."
"אז למה אתה לא עושה משהו?"
"את היית עושה במקומי?" הוא שאל, וחשבתי על איתי..
"לא..." לחשתי בשקט..
"אז זהו..."
"לא תמיד זוכים במי שאוהבים, את זה הבנתי לאחרונה,
החיים הם לא אגדה עם סוף טוב"
"קשה לי לשכוח אותה אופיר..
כבר תקופה ארוכה שאני אוהב אותה"
"מכירה את זה.." לחשתי בשקט..
"מה גם את עוברת את זה?" שאל בהתעניינות.
"משהו בסגנון..."
"איתי" אמר.
"מה?" שאלתי, לא מבינה איך עלה עליי בכזאת קלות.
אני עד כדי כך שקופה?!
"נו איתי, הנה הוא!" השיב וצעק לאיתי לבוא לידנו..
לקחתי נשימה קלה, נרגעתי..
איתי התקדם לעברנו, ורק עכשיו הבחנתי כמה השקיע למסיבה הזאת..
שערו היה מסודר לתפארת, חולצתו השחורה הייתה מגוהצת וחלקה,
ומכנסי הג'ינס המשופשפים הצמודים שלו רק הבליטו את נתוניו הטובים..
"מה אח שלי?" שאל את שחף ונתן לו בוסה..
"וואלה גבר, מה ? מה עושה פה?" התעניין שחף,
ואני עוד יותר חיכיתי לתשובה..
"סתם.. דקל רצתה שאני אבוא איתה..
ועכשיו היא נעלמה לי עם החברות" אמר..
"מה אופיר? הכל בסדר?" שאל אותי איתי שוב פעם..
"כה..תודה" לחשתי בשקט, משחקת באבנים הקטנות שהיו על החומה..
"אופיר.." לחש עידן והתקדם לעברי..
קמתי מיד מהחומה וניצבתי מולו..
"מה עידן? מה עכשיו?" שאלתי בעצבים..
ושחף ואיתי עמדו מאחורינו והאזינו..
"סעמק איתך אופיר, מה את כועסת עליי?"
"עידן אתה סתם שיכור, בבקשה תתרחק ממני" ביקשתי ממנו..
"את לא קולטת?!" הוא צעק..
"קולטת מה? ואל תצעק"
"שאני אוהב אותך!! אוהב! אותך!" הוא צעק, ושניות ספורות אחר כך,
מצאנו את עצמנו מוקפים במלא ילדים
שדחפו את האף שלהם לעניינים שלא קשורים אליהם..
לא עניתי לו, עמדתי בשקט בלי להגיד מילה..
ומסביבנו ההתלחשויות לא פסקו..
"את משגעת אותי! משגעת!"
"עידן, תירגע" אמרתי ושלחתי את ידי לעברו..
"אל תיגעי בי! אל תרחמי עליי!" הוא אמר והתחיל לבכות..
ספיר הגיעה פתאום לעברי, וחיבקה אותי..
"עידן תירגע, אתה סתם שיכור.. לך הביתה..
אל תהרוס לנו את הכיף" היא ביקשה ממנו..
"סתמי ת'פה! להרוס את הכיף!?
איך אני הורס בדיוק בזה שאני אומר כמה אני אוהב את אופיר!" הוא צרח עליה..
והיא נסוגה לאחור..
"..למה את לא מנסה לאהוב אותי בחזרה?
למה את כל כך סגורה עליו?!" הוא אמר,
וכל כך חששתי שיחשוף את האמת.. ויגלה לכולם את מי אני אוהבת..
"עידן תשתוק, מספיק כבר" צעקתי עליו, אך זה לא עזר..
"למה לשתוק?! למה?! למה את לא אומרת לו את האמת וזהו?!" הוא התעצבן..
"עידן זו שיחה רק שנינו! לא כל העולם צריך להקשיב!" צרחתי עליו,
והבטתי על האנשים שמסביבנו, שלא היה להם לרגע אכפת שהם מפריעים לשיחה..
"לא אכפת לי שאנשים יקשיבו אופיר.. באמת שלא" הוא לחש, ולרגע נרגע..
"אבל לי אכפת עידן.. בוא...בוא" לחשתי ולקחתי אותו איתי הצידה..
..
השעות עברו, הילדים התפזרו, ואני ועידן נשארנו לבד..
עידן נזרק על הדשא, קצת רגוע יותר ממקודם,
ואני ישבתי לצידו, מביטה בו ..
מחשבות החלו לרוץ לי בראש.. מחשבות של 'למה אני לא אוהבת אותו?'
'למה אני אוהבת דווקא את הבנאדם שאני לא יוכל להשיג?'..
כאב לי בפנים מאוד, בעיקר בגלל העובדה שאני פוגעת עכשיו במישהו
שיכול היה לתת לי רק טוב, את אותו הטוב, שאני מחפשת אצל אדם אחר,
את אותו הטוב שאני מחפשת אצל אדם שהמשיך הלאה, ולא מעוניין בי יותר...
..
"מצטערת עידן.." לחשתי לו וליטפתי את פניו.. הוא לא ענה לי,
"קח תשתה" הושטתי לו בקבוק מים קרים..
"תודה" אמר, ולגם מעט מהבקבוק..
"שתהיה לי בריא.
בחיים לא הייתי מאמינה עלייך שתעשה לי כזאת סצנה" אמרתי לעידן בשקט..
"זה מציק אופיר, גרמת לי לאהוב אותך.. ומעצבן אותי שאין לי צ'אנס בכלל"
"אני לא יודעת למה אתה אוהב אותי בכלל, אני סתם בנאדם מתוסבך.."
"זה מה שאני אוהב אצלך.. את מדליקה אותי כמו שאף אחת לא הדליקה"
"עידן זה לא ילך בנינו, לא ילך פשוט.." ניסיתי להסביר לו..
"את עד כדי כך אוהבת אותו?" הוא שאל אותי, ושתקתי..
"..אופיר.."
"אני לא יודעת עידן, לא יודעת מה קורה איתי..
לא יודעת מה אני רוצה, מה אני מרגישה..
ובכלל לא יודעת לאן הכל יוביל" שפכתי בפניו את הצרות שלי..
"בואי ננסה לתת לזה צ'אנס כפרה" אמר, וליטף את ידי..
"אין טעם עידן, אין טעם.." לחשתי, והזזתי את ידו ממני..
"הופעתי מאוחר מידי בחיים שלך"
"מה הכוונה?" שאלתי כלא מבינה..
"מאוחר מידי.. אם הייתי מכיר אותך לפני איתי הכל היה אחרת..
אז היית מתאהבת בי ולא בו" הוא אמר, ואיתי, שפתאום צץ משום מקום, שמע הכל...
המשך יבבבבבבבבוא ..
[:
אאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעע
נוווווו לאאאא אל תעשי לי את זהההה אני במתח של החיים עכשיו ייא זבללל חחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת אותך שמנהההההההההההההההההההההההההה =)
איייזזההההה פרררקקקקק יפפפההה
אתתת תמיד עושה מתח מתי שיש משו עם איתייייי
אופפפ
תמשיכי מאמי..
אני מתה לדעת מה הוא יעשה..
יש לי הרגשה לא יודעת למה אבל..
שהוא מרגיש משו חזק לדקל ושהוא שכח את אופיר.. מה את אומרת? אני צודקת?
טוב אני מחכה להמשךךך מאמי..
אוהבת אותך המוןןןן
רותמיק שלך =]
יווואאאווו
איך אני לא אוהבת את התשובות שלך באנגלית..
מתחמקות כאלו....חחחח
יהיה עוד המשך היום???
פליזזזזזז
תגידי שכה...
אוהבת אותך המוןןןן
רותמיק שלך =]]
תמשיכיייייייייייי דחוףףף..!!!!!!!!!
זה פשוטט מהמםם את כותבת מ-ד-ה-י-ם!!!
אני במתחחחחחח תמשיכייי כפרעע!!
- נועיק =]] -
יאאאאאאאאא
ידעתי שבפרק הזה הכל יצא לאור
חחחחחח
המשך חייימשלי דחווווווווף#$~@!
חיחי כמה תגובוות וואוו... 😮
מממ, אולי יהיה בהמשך היום ..
אם יהיה לי זמממן..
אוההבת , ורותמיק חהחה.. מתה עלייך [:
פרק מושללללללללללללללללללםםםםםם..
מעניין מה תהיה התגובה של איתי..
תמשיכי דחוף בובי מואהה
[: אין לי חשק לכתוב עכשיו חחח ..
מקווה שעד הערב יהיה ליי..
אוהההבת ..