יא אני לא מאמינה על הסהר הזה! חצוףףףף
את מדהימה! המשךךך
[: ההמשך הבא יהיה במהלך היום ..
אווווהבת ..
אני מחכה להמשךךך שלך מאמייייייי
אוהבת אותך המוניםםםםםם
יאיייי מחכה להמשך =]]
אוהבתת.
מאמוש
יבשת אותנו לגמרי..
שימי המשךךךך
חח
אוהבת..
אה.. והמשכתי תסיפור שלי.. אם בא לך כנסי..
אוהבת אותך המון.
רותמי =]]
פשוט מהממממממם!!!!
ומי זאת דיקלה??תזכירי לי....
שבת צ'לוםםם!!!
נוניייייי 😘
סוווורי , הרגע הגעתי הבייתה ..
נוני ,מאמי שלי, אם תדפדפי לעמוד הראשון של הסיפור,
יתברר לך מי זאת דקלה .. [זאת שבגללה סהר עזב את אופיר]
אוהבבת .. ויהיה בקרוב ..
אני תיכף יעבוד על המשך ..[:
בנות, אפילו שאני מתה מעייפות, ומזה לא היה לי חשק לכתוב..
כתבתי לכן פרק , לא יודעת אם הוא יצא הכי ארוך ..
אבל ניסיתי..
אוווהבת אתכן ומקווה שתאהבו ותעריכו [:
מהפרק הקודם-
"אני בסדר. יש לי מישהי"
"וואלה..? מי המאושרת?"
"את תצחקי אבל.."
"אבל?"
"את לא הכי אוהבת אותה"
"נו תגיד לי כבר"
"זאת דקלה.."
"אה.." אמרתי, וכל כך צרם לי בפנים..
"את כועסת?"
"תעשה מה שטוב לך" נימקתי את זה בפשטנות.
"כן נכון"
"כן..."
"ומה איתך? עם איתי הזה?"
"לא..איזה..? יש לו חברה בכלל"
"אה..באסה"
"בקטנה יעבור" שיקרתי.
"מתי רואים אותך?"
"לא יודעת סהר, לא יודעת"
"מה קרה? מה יש לך פתאום?"
"כלום, אני צריכה לנתק" אמרתי, ועשיתי סוף לשיחה הזאת..
אז הוא עם דקלה, אה?
איך יש לו את החוצפה להגיד לי על זה!? חתיכת חרא, מאנייק..
אוווף.. אני שונאת בנים! רק צרות הם מביאים!
לפרק החדש-
"דיי יפה שלי! דיי , מספיק לבכות" ניסיתי להרגיע את בן שבכה ללא הפסקה ,
בגלל מכה שחטף מהשידה.
"כואב!" הוא צרח, והבכי לא פסק..
"אמא!! נוו.. צאי כבר!" צרחתי על אמא,
שבילתה את החצי שעה האחרונה במקלחת..
"יוצאת.. תירגעי" אמרה, ויצאה מכוסה במגבת קצרה..
"מה קרה קטן שלי? מה?" שאלה בדאגה, וחיבקה את בן..
שאחרי מספר שניות נרגע בזרועותיה..
"תודה לאל.. למה לקח לך כל כך הרבה זמן ?!
אני מתה להשתין" כעסתי עליה..
"גילחתי קצת את הרגליים, אני יוצאת הערב עם עמוס"
"עוד הפעם הוא?"
"כן.. למה?"
"לא סתם.. מה זה הפך להיות רציני?"
"לא יודעת, אני מקווה.."
"טוב , פיפי" אמרתי לה, ורצתי לשירותים..
..
"מאמי מזה בא לי ללכת היום לאיזו מסיבה טובה להשתחרר קצת" ספיר אמרה לי
"לא הכי בא לי מותק"
"נו פליז אופירי, בשבילי.. אני חייבת לברוח קצת"
"עם מי נלך?"
"נלך עם שחר ושחף"
"ממ.. זה לא שידוך או משהו נכון?" בדקתי אותה.
"לא, איזה כפרה !? שחף חולה לנוי אטיאס על התחת"
"להה.. את רצינית?!"
"כהה, זה כל כך שקוף.. לא ידעת?"
"מזה לא.. אבל היא בכלל עם ירון.. מסכן"
"כה חופשי מסכן, טוב שהיא וירון לא הזוג הכי ותיק בשכבה"
"כמה זמן הם? 4 שנים?"
"חח משהו בסגנון, נראה לי הם הפסיקו לספור כבר" היא אמרה,
ושתינו פרצנו בצחוק מתגלגל..
"אז את באה? פליזושש.."
"טוב י'קרץ אני יבוא.."
"תהיי אצלי ב-12 מותק, אווהבת יפה שלי"
"ביי נודניקית, אני אהיה" אמרתי, וניתקנו את השיחה..
..
"מה אני אלבש? מה אני אלבש?" מלמלתי לעצמי
תוך כדי חיפוש בגד בארון הבגדים שלי..
"אולי את חולצת התחרה השחורה שלך?" קפצה רוני עם הצעה..
"חרשתי עליה, לא מתאים"
"הצהובה סופנית"
"נראה לך?.. לא יודעת.. לא פשוטה מידי?"
"מאמי עלייך גם הבגד הכי פשוט יראה הכי טוב. שימי אותה ,
תתאפרי גס ושימי גם עגילים ושרשרת"
"ממ , אין לי מאמי"
"קחי ממני, יש לי בדיוק משהו שיתאים לך ..
תמדדי בינתיים, ואני חוזרת ..שנייה" אמרה
ורצה לחדרה במהירות..
"הנה" אמרה, עוד לפני שהספקתי למדוד את הבגד..
"וואו מדהים.. תודה מותק"
"אין על מה.. רק תהני, טוב!?"
"כן .. אל דאגה.." חייכתי אליה..
"אני זזה לנעמושה, אז נשתמע.. אוהבת" אמרה,
נשקה לי על הלחי ויצאה מהבית..
..
"וואי ספירי מזה התעייפתי, בואי נלך לשבת קצת" אמרתי לספיר,
שלא הפסיקה לרקוד..
"נו לא כפרה, עוד מעט!" השיבה, והמשיכה לרקוד ללא הפסקה..
עמדתי לצידה, מתבוננת לצדדים ומחפשת אנשים שאני מכירה..
ראיתי את עידן יושב עם החבר'ה שלו על הבר, רציתי לגשת אליו..
אבל ויתרתי.. הרי מה כבר יש לי להגיד לו?..
"טוב מאמי, נגמר.. יאללה אני חייבת לקנות לי משו לשתות" אמרה,
וגררה אותי לכיוון הבר..
הלכתי אחריה והיא התבוננה בתפריט שהיה תלוי בצד..
"מממ, בא לי וודקה רד-בול בצורה מטורפת!"
"אז תקני" צחקתי..
"ומה את קונה?"
"לא צמאה מאמי, אולי אחר כך" השבתי,
והסתכלתי על עידן שהבחין בי במהרה..
"איך אני נראית?" מיד שאלתי את ספיר..
"מדהימה כמו תמיד" ענתה, ולגמה מכוס השתייה שלה..
"היי לך.." עידן אמר לי והתקרב אליי..
"היי עידן, תכיר זאת ספיר"
"היי ספיר" הוא אמר והיא חייכה אליו..
"ממ, טוב.. אני אשאיר אתכם לבד.. ביי בינתיים מותק" אמרה,
ונכנסה לתוך הרחבה..
"כמה שהיא רוקדת שתהיה בריאה" צחקתי..
"חחח.. ואת?"
"לא, איזה !? מזה אין לי כוח.."
"אה את מהאלה שרק עושות עיניים לבנים!?"
"כן בטח, אל תשאל..כואבות לי כבר העיניים" אמרתי עם חצי חיוך..
"חחח שווה אחת" הוא אמר, והעביר יד רכה על גבי..
"עידן.." לחשתי בשקט כדי שיפסיק..
"הפסקתי, הפסקתי.. מצטער" אמר, ולגם מהוודקה שלו..
"רוצה?" הציע לי.
"ממש לא, שונאת"
"חח את סתם ילדה קטנה"
"אני לא חושבת ששתייה יכולה למדוד את הבגרות שלי,
עם כל הכבוד" הרצתי לו..
"חפרנית.." צחק עליי, וחברים שלו האזינו לשיחה
ופזלו עם מבטיהם כל שנייה לכיווננו..
"קיצר, הלכתי לספיר" אמרתי לו, והתרחקתי מעט..
"חכי, מה נפגעת ממני!?"
"לא נפגעתי מותק, פשוט אמרתי שלום וזהו.. אני הולכת"
"אה אז ככה את?"
"וואי עידן מה אתה רוצה ?!"
"אופיר אל תעשי עליי פוזות .. מה זה 'מה אתה רוצה!?'..
למה מי את בכלל שתדברי אליי ככה!?"
"עידן אתה סתם שיכור, ואתה מדבר שטויות. ביי" אמרתי,
והוא תפס בידי בחוזקה..
"תשחרר אותי!" צעקתי עליו.. והוא רק צחק צחוק מתגלגל..
"וואי עידן חלאס כבר, נו אין לי עצבים לשטויות שלך" התחלתי להילחץ..
"היא ביקשה שתעזוב אותה" אמר איתי,
שהופיע משום מקום, ושחרר את ידי מעידן..
"את בסדר?" שאל אותי..
"כן, תודה..." עניתי לו בשקט..
המשך יבוווווא..!@#%^
שימי עוד אחד!!
נו בבקשה... 😢
QUOTE (דיזלית @ 25/06/2006) שימי עוד אחד!!
נו בבקשה... 😢
יפה שלי יש מצב האמת לעוד המשך היום ,
תלוי בכוח שלי .. אני דיי מותשת ..
אוהבת [: