יווווווו מאמי התחלתי לקרוא את כל הפרקים האלה מההתחלה זה מטורף איך שאת כותבת
ואגב אני חדשה בדבר הזה....
בואנה את יכולה לעשות מזה טלנובלה
דחוףףףףף שימי עוד כמה פרקים אני כולי במתח 🙄
אופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ ..
אני כבר לא אוההבת את האיתי הזזזה ..
אבל אותךךך כככן % יום מקססים :]
יאאאאא =\\
איזה חמוווד
חח אני כבר לא יודעת עם מי אני רוצה שהיא תהיה יותר! כולם חמודים.......=\
=]] המשךך...
לאאאאאאאאאאאא
הוא סתם אומררר הוא לא רצינייייייי
איך אפשר להתאהב בדקל"?!
לא לא לא לא לא לא!!!
חחחחחחחחח אללה מחכה להמשך מאמי =]
לילוש 😛
לירניייייייייייייייי 2 פרקים מדהימיםםםםםםםםםםםםם
אמאאאאאאאאאאאאא האיתי הזההה חמודדדדדדד
תחזירי אותםםםם גרררר...!!
חחחחחח מהרררררר המשךךךךךךךךךך
אבל מידיידיידידדדדדדדד
לפ יוווווווווווווווווו
והכישרון שלך זה משהואאא
מור'צי 😊
לירנושששששששששששששששששששששששששש
זה הסיפור הכי יאפה שקראתייייייייייייייייייייייייייייייי
שתדעי לךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני כל כך נהנת מכל פרק ופרקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
זה בין הסיפורים היחידים שאני עדיין קוראתתתתתתתתתתתתתת
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
ותמשיכיייייייייייייייייייייי
טלוש
חחחחחחחחח תודההה יפות שלייי ~~
טלללוש התגעגעתי אלייך , לאן נעלמת לי ?!
חתוללה , ברוכה הבאה לסיייפור , איך קוראים לך ? [:
נשמותיי, בקרוב המשך ..
אוכלת צהריים, ואז באה לכתוב לכן ..
אווווווווהבת .. 😊
יאאאאאאא מחכה להמשךך
דחוףף😊
אאאאאוח הוא טיפפפפששששששש!
אני לא אוהבת את איתתי יותתר..בע עליו!
אוי לירנושששש
חחחח קיבלתי מחשב חדש חחחחחח
אז מצאתי מה לעשות בוו
אבל אני מבטיחה להגיבב
אוהבת אותךך
ומחכההה
טלושה שלך
סורי בנות על העיכוב נרדמתי חחחח ..
יהיה יותר מאוחר אוהבת אתכן ..
אה חחחח וטלוש תתחדשי מאמיי [:
לירני מוווווווווושלםםם#@
אני רוצה את איתי אוףףף הוא לא אוהב את דקקקל
הוא אוהב את אופיר רק אותה... אני יודעת!!
חחחח תני לי להיסחף 😛
חולה על הכתיבה שלך היא סוחפת אותי ממשש!!
תמשיכי בובההה [=
אוווהבת'ך 😊
:] פאקינג-תותי-תות [: