מהפרק הקודם-
"שנזוז?" שאלתי אותו..
"לא, לא לחוץ לי..
אמרתי לה כבר שאני אחזור נדבר"
"אה סבבה.."
"כן..."
היה רגע של שתיקה, לא ידעתי ממש מה להגיד לו..
"אתה מרגיש שהיא האחת בשבילך?" שאלתי אותו..
"אי אפשר לדעת"
"למה אי אפשר לדעת?"
"עוד מוקדם כדי להחליט את זה, מה שבטוח זה..."
"זה..?"
"זה שאני מתחיל להתאהב בה" הוא אמר לי,
והשפלתי מבטי למטה..
פרק חדש דנדש [: -
מכירים את הרגעים האלה שאתם רוצים להקפיא,
ממש כמו שרואים סרט בוידאו ועוצרים אותו לרגע .. רק כדי לחשוב מעט על מה שקורה,
להתענג מהסרט הטוב שמופיע על המרקע ,
ולשער קצת מה הולך להיות הלאה .. ?
בכל אופן אני אחת כזאת, אני אוהבת לנתח כל דבר ..
ולפעמים זה דיי חיסרון האמת ..
שאיתי אמר לי שהוא מתחיל להתאהב בדקל,
רציתי לעצור את הסרט , ולהעביר מהר אחורה ..
לא רציתי לשמוע את זה, כי עמוק בפנים ידעתי שזה נכון ..
שהוא באמת מתאהב בה , ועל הדרך שוכח אותי..
וכל כך פחדתי מזה..
..
"אופיר?" שאלה אותי אמא, בזמן שדפקה על הדלת.
"מה אמא?" שאלתי אותה .. "..נו כנסי" הוספתי.
"היה לך טלפון מסהר..
אני לא מבינה למה הוא מצלצל כל כך מאוחר הביתה..
זה כל כך לא בסדר"
"מצטערת, אני לא יכולה לשלוט עליו"
"אני יודעת שלא מצחיקולה,
בכל אופן תאמרי לו שיש שעות שפשוט לא מצלצלים..
היה לי נורא קשה להרדים את בן אחרי צלצול הטלפון שלו"
"טוב אמא, סליחה. אני אגיד לו"
"הכל בסדר?" שאלה אותי.
"יהיה.. אני בטוחה" השבתי עם חצי חיוך,
ואספתי את שערי בקליפס.
"טוב מתוקה,
אם תרצי לדבר על מה שעובר עלייך אני כאן" אמרה,
ונשקה לי על המצח.
"לילה טוב יקירה" הוסיפה ויצאה מהחדר..
נשכבתי על המיטה, הדמעות זלגו להן מתוך עיניי,
ובתוך הלב כל כך כאב לי.
...
הפלאפון שלי צלצל, לא התחשק לי לקום מהמיטה כדי לענות, אז ויתרתי..
המשכתי לשכב על המיטה, לצלילי הפלאפון המעצבן,
שהצלצול הפסיק נשמעה ההודעה הקולית..
"אופיר, אני לא יודע מה נסגר איתנו..
אבל לא דיברנו המון זמן. אשמח אם תחזירי לי צלצול. סהר"
סהר..? חשבתי לעצמי, שכחתי ממנו לגמרי..
כל כך הרבה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שדיברנו..
החלטתי לצלצל אליו ולראות מה קורה איתו..
"אז מה נשמע?"
"טוב, כבר חשבתי שאת כועסת עליי או משהו"
"לא מאמי.. סתם עסוקה"
"אפילו בשבילי אין לך זמן?"
"ראית מזה!?"
"אז מה איתך? מה כל כך מעסיק אותך?"
"סתם, כל מיני.. מה איתך?"
"אני בסדר. יש לי מישהי"
"וואלה..? מי המאושרת?"
"את תצחקי אבל.."
"אבל?"
"את לא הכי אוהבת אותה"
"נו תגיד לי כבר"
"זאת דקלה.."
"אה.." אמרתי, וכל כך צרם לי בפנים..
"את כועסת?"
"תעשה מה שטוב לך" נימקתי את זה בפשטנות.
"כן נכון"
"כן..."
"ומה איתך? עם איתי הזה?"
"לא..איזה..? יש לו חברה בכלל"
"אה..באסה"
"בקטנה יעבור" שיקרתי.
"מתי רואים אותך?"
"לא יודעת סהר, לא יודעת"
"מה קרה? מה יש לך פתאום?"
"כלום, אני צריכה לנתק" אמרתי, ועשיתי סוף לשיחה הזאת..
אז הוא עם דקלה, אה?
איך יש לו את החוצפה להגיד לי על זה!?
חתיכת חרא, מאנייק..
אוווף.. אני שונאת בנים! רק צרות הם מביאים!
המששך יבווא..!@#$%
איככ.. יצא קצר.. סווווורי ..
מבטיחה לפצצות..
אוווווווהבת [:
איזההה חראאאאא הסהר הזה..
וגם איתי עכשיו חרא..
וגם עידן..
יווואאווו אני כבר לא יודעת עם מי אני רוצה שאופיר תהיההההההה
איזההה פרקקק
אני מחכה לפיצוי..
אוהבתץ אותך המוןן
רותמיק שלך =]]
פרק מהמםם#@
אני רוצה אותה עם איתי... עדיין..
אני מאמינה שהוא אוהב אותה 😊
תמשיכי לירניייי 😊
לאב יוו [=
:] פאקינג-תותי-תות [:
יאאאאאאאאא😢
אוףףףףףףף
אני רוצה איתיייי >:O
תמשיכייי
[: אוהבבת אתכן , יהיה בקררוב ..
i hopeee ..
מחכה להמשך , מדהים שמנה שלי
אאאאאאאאאיאאאאאאאאאאא מהמםם חח
המשך עוד עד עודדדדדדד 😊
🙄 מתווקות ..
מקווה שייצא לי לפרסם עוד אחד היוום,
אני אנסהה..
אוההבת ..
מחכה להמשך מאמי..
מוואאאהה
אוהבת אותך המוןןןן
רותמיק שלך =]]
לירניייייייייייייי
זה מהמםםםםםםםםם
פשוט מעלףףףףףףףףףףףףףף
אייי מזהה הכישרון הזההההההההה
תפציצי בעוד איזה פרק עסיסי חעחעח
שלמות פשוטטטטטטט
תמשיכי לרשוםםםםםםםםםםם
מידידידידדדדדדדדדד המשך...
מור'צי 😊
😁 מתוקות חברה שלי עוד מעט באה אליי,
ואנחנו יוצצאות ..
אז לא יהיה המשך היוום..
מבטיחה מחר פרק מפנק..
אווווווווווווהבת ..[:
אוקי יפתי :] אוהבת הכי בעולם