היא בספרד היום היא חוזרת כפרעליה כמה הצגעגעתי אלייייייייה
האאאאאאאאאאאאא נהנית להההההה
ואנחנו פה מתות חחחחחחחח
סתם😊
חחחחחחחחח😛PP
כפרה עלייייהההה
חזררתי 😛
ייאא כמה התגעגעעגתי לכוללככןן😊
יש לי מללללאן להשליםם פרקים..
אז מחר אני ישליםם הכלל וגם ירשוםם המששךךך
אוהבתתתתתתתתתתתתת מלאאאאאאאאאאאאא
אורוש ?~!@
אנייייי אוהבת אותךך והתגעגעתיא ליייייייך כמו לא יודעת מה ~!#!$
מחר אני רואה אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
כפרעלייככןןן
מיכלוששששש
אני מתה עלייייייייייייייייייייייך אין עלייךךךךךך
יעלליי תודהה ממממאמי
אנונימיתתודהה מותתק
יפיתי??????.
שמחהה שחזרתת סוףף סוף
אוהבתתתתתתתתת אותךךךךךךך מלאאאאאאאאאאאאאאא
הינה המשששךך
"אממ...איןןן בעיה..
רק.. אח שלךך עדין בביית?"
"ממ ניראה לי שהוא ישן.. יאללה אתת באה??.."
הם הלכו לשבתת באייזהה גן..
"חכי דקהה אני כבר באה" ארד אמר לה..
אליאן ישבה על אחד הספסלים..
ומהצד היא ראתה את ארד מחבק איזהה מישהו
ואותו אחד העביר לו שקית לבנה ..
ארד חזר וישב ליד אליאן..
הוא פתח את השקית הלבנה, הוא החזיק כדור לבן.. קטן...
"רוצה??" הוא שאל אותה...
--------------
"לא.. תודה.."אליאן אמרה..
"נוו קחחייי..."
הוא אמר לה והושיט לה את יד שוב
"לא ארד.. אני לא נוגעת בזה.."היא אמרהה
"נוו ככסעעמממקק קקקקחי כבר
מזה השטויות האלה נוגעת לא נוגעתתת" ארדד צעק
"א-נ-י ל-א ר-ו-צ-ה
מה אתה לא מביןן מה אתה בא להכריח אותי??"
הוא בלע שני כדורים במכהה..
"כן אני בא להכריח אותךך!!!
קקקחייי כבררררררר ססססססססעעממעמקק"
הוא תפס את אליאן חזק בידד וזרק אותה מהספסל על הריצפהה
אליאן קמה והסתובבה ללכת
ואז ארד משך לה את החולצהותפסס אותה חזקק
"תתעזובב אותי ארד"
היא אמרהה וניסתה להוציא את הידים שלו ממנה
"את תיראי מזה להגיד ליייייי ל-א"הוא צעק עלייה
"ארד מה נייהיה איתךך
אני לא רוצה לגעת בדברים האלהה
מה אתה לוקח כל כך קשה? אתה רוצה תיקח לא בעיה שלי.."
"חתיככתת זונהההה את לא תדברי אלי ככה שמעת?!
ששמעתת!?~@ תעני ליייי?!@~~~"
"כן
שמעתי"
אליאן אמרה בשקט..
"ייאללה עופי עופיי ממניי"
ארדד העיף אותה ממנו והלך
אליאן נשארה שמה לבד..
היא ישבה על הספסלל ובכתה...
' איך.. איך ארד ניהיה כזה...
הוא תמיד היה כל כךך חמוד ונחמד..
תמיד הוא כיבד אותי.. בהכל. ..
למה הוא עשה את זה?
בגלל אקסטזי?
בכלל שלא רציתי לקחת את הכדור המסריח הזה..?
למהההההההה ' היא חשבה...
השעה הייתה כבר 9וחצי בלילה , איך הזמן עבר מהר..
היא הייתה צריכה לחזור ב10
אבל לא היה אכפת לה
היא הייתה כל כך פגועה..
לא היה אכפת לה מכלום
"שונאת תחייייים ההאלהההההה " היא צעקה...
שמה את ראשה בין הידיםם ובכתהה
כבר לא היה אף אחדד בגן.. לא היה מי שישמע אותה
"אליאן???"
מישהו בא מאחורי אליאן
אליאן הסתובבהה
תגיבווווווווווו 😢
אוהבתתתתתתתתתתת מלאאאאאא
מהמם אורוווווווש עוד עוד עודדדדדדד
תמשיכייי
מושחםפ..
מקווה שנהנת מאמי
המשךךך
******&&&*******
חחח סורי לא ראיתי שהגבתי כבר
יעלי כפרעלייךך אני מתה עללייךך
אנונימיתתת תודה מאמי נהנהנתיי😊
אורוווווווווש
תשמיכיכ זה מדדדדדדדדדדהים ;!
חחחחחחש אמרת אומרת ארד אני מתארת את ארד הטיפשון הזה חחחח חמוד !
קיצרו אניא והבת אות כהיב עולם אהבה שלי
איזה כייייף לי אני עכשיו רואה אותך כל יוםםם !
אווווווווווור !!! לא ריאתיא אותךהיום אבל 😢
אוהבת אותך הכי בועלם
=====מיכככככככככככככלי====== 😊
כפררררררררררעעעעעליך אהובתיייייי
אין אין עלייךך
חחחח היום לא באתי היה מבחן אבל לא נוראא
ויש לך עוד ארבע ימים שלמים לסבול אותיי בטיול חחחחח
מיכלוש אני אוהבתתתתתתתתתתתת אותךךךךךךךךך 😁
אוורווווווווווווווש נשששמתי [=
אאאאאאאאאאאאאאאוהבת אותך המווווווווווווווני
תממשיכייי
החיים על פי ווואי 😁חח טיפפשהההה