גמני אותךךךך בובעע!
ואין לך מה להתעצב חיים!
אפ'חת לא שווה את זההה
את כותבת מושלםםם!
ומי שלא קוראת ההפסד כולווו שלה!
חוחי אוהבתותךךך כפרונייי
יפיתי=]]
איזזזזזזזה מתוקהההההההההההההההההההההההה אתתת מאממי
תודהה יפה שליי 😊
אאיןן עלליךך!!!
אוהבתתתתתת אותך!!!
נככון יפית צודדקת
אורוש את כותבת מהממם
וכל מי שלא קוראת פשוט מפסידדדדדדדדדדדה
תממשיכייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אררדו'שששש ((: כפרווני עלייו
ואת לא יודעת מה דריה ומיכל הזשרומטות עשו לי היום..
הלכנו שלושתינו כזה מהאצמע לכייון הבניין שלו..בעלייה מהעעעעפנה הזאאת
ואאז ראינוא ת אמירר אז הן התחילו לדבר איות..ואני המשכתי ללכת לבדדדי \= ועוד זה היה בכוונה ~!@#$%^ חח חצופפפפפפפפות
הרגת אותי שחשבת שאנמי רבה עם אמיר..שבכלל רבתי עם דן הקציצצצצצצצצצצהה ההזה
איזה מציקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק חחח
אוהההההההההההבת אותך המוווווווווווווווווווווני ההההההההההההההמוני
תממשיייכי !@#
QUOTE (robertaa @ 07/03/2006) איזזזזזזזה מתוקהההההההההההההההההההההההה אתתת מאממי
תודהה יפה שליי 😊
אאיןן עלליךך!!!
אוהבתתתתתת אותך!!!
😁
יש לךךך טעותתתת קטנטונתתת!
נכוןןן איןןןן
אבל עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי איזה יפה זה
תמשיכי מאמי
מדהיםם
גלו'שש 😛
שממממממממממממממנה את חחחחחחחחיה?
שירקה_הנסיכה- אהובתייייייייייי
איןאין חחחחחחחח איזה סתוממה אני שחשבתיש את ואמיר השלמתם!..
חח מיכל אמרה לי שאתם מדברים או משהוו
חחח לא נורא
גם כןן דןן מטומטם שמןןןןןן
חחחחחחחחח
בגטוןן שלי?!@~
א-נ-י א-ו-ה-ב-ת א-ו-ת-ךךךךךךךךךךךך
פטוטה- תוודה איזהה מתווקה
יפיתי-דבירוש- חחמודהההההה שלי תוודהה מתווקהה!! ההממשך~?! רק בשבילך ובשביל שירקקהה 😊
טוב אמ.. היינה ההממשך ---
זה היה חזקק ממנה..
ושוב היא נזכרהה באותו יום..
באותו יום שהרסה לעצמה הכל רקק בגלל הסיגריותתת..
אבל משהו קטע את מחשבותיהה.. דפיקה בדלתת..
היא ירדהה למטהה פתחהה אתת הדדללת...
--------------------------------------------
"אאבאאאאאאאאא"
היאא קפצצה עליוו וחייבקהה אותו
"חחחח איךך הבלתת אותתי" היא אמרה..
"מה מתוקה הכל טוב?
איך הסתדרת פה היום עם ארדד
עזר לך לפרק את כל הארגזים?"
אליאן ואבא שלה ישבוו וצחקוו
היה להם קשר טוב..
הרבבה יותר טוב מהקשר שלה עם אמא שלה..
הם היו מדבריםם כל הזמן
אליאן הייתה מספרת לו הכל...
"טוב אליאנושש יאללה כבר
מאוחרר ומחר יש בית ספר...
לילה טוב מתוקה" הוא אמר לה ונשק לה במצח..
בבוקר אליאן קמה..
התלבשה הסתרקה לקחה את התיק
(שכמובן ל-א היו בו ספרים של בית ספר..) ויצאה מהביתת..
אליאן לא התכוונה ללכת לבית ספר..
היא לא הלכה לשמה אולי יותר מ3 חודשים כבר..
'אני בדרך אלייך' אליאן שלחה הודעה לארד..
תוך כמה שניותת היא קיבלה ממנו בחזרה הודעה
'טוב מאמי.. אני מחכה לך..'
אליאן הגיעה לדלת של הבית של ארד..
היא דפקה בדלת
ליאב....
אח של ארד פתח לה את הדלת..
היה בניהם קשר ... מיוחד אפפשר להגיד..
היא נכנסה ישר לבית
"מה.. לא אומרים שלום ליזיז שלך??"
ליאבב אמר וחייך חיוך מזוייף..
"דיי תתשתווקק הוא ישמע אותתך" אליאן אמרה לו..
"אם תביאי לי ננשיקהה
הוא לא ישמע ולא ידע.." ליאב אמר..
"אני לא מביאה לך כלום עוףף ממני"
היא אמרהה ודחפה אותו ממנה..
הוא חיבק אאותתה בכוחח ונישק אותתה בפה..
"דיי תעוףף ממני" היא אמרהה בשקטט כדי שארד לא ישמע..
הוא העיף אותה ממנו וצחק...
אליאן המשיכה לחדר של ארד..
היא נכנסהה , הוא היה במחשב..
ישב ושיחקק קננטר...(חחחחחח )
היא נשארה אצלו עד 12 הם ישבוו ודיברוו
"את רוצה שנצצא לאנשהו??..."
הוא שאל אותה..
"אממ...איןןן בעיה..
רק.. אח שלךך עדין בביית?"
"ממ ניראה לי שהוא ישן.. יאללה אתת באה??.."
הם הלכו לשבתת באייזהה גן..
"חכי דקהה אני כבר באה" ארד אמר לה..
אליאן ישבה על אחד הספסלים..
ומהצד היא ראתה את ארד מחבק איזהה מישהו
ואותו אחד העביר לו שקית לבנה ..
ארד חזר וישב ליד אליאן..
הוא פתח את השקית הלבנה, הוא החזיק כדור לבן.. קטן...
"רוצה??" הוא שאל אותה...
חח טוב זהה היה פרקק אחדד הגרוועיםםם
מצטערתת פשוטט אין לי ממש ממצב רווחחח...
תתגייבו...
ייייייייייא היא הדרדרה !
לא טוב לא טוב צרייייך להפריד ארד לא טוב ארדדדד לא טוב !
חחחחח
אורי איזה מצחיק היה היום שיווווו שאכלתי לשירקה ת'אוכל שהם יררדו לעמי וחשבתיש היא מדבררררת עם אמיר 😛
חחחחח זה ביכלל היה דןןןן הגוץ הזה !
ואז שהכלנו לשק כדורגלל עם בקבוק חחחחחחחחחחח 😁
יומצחיקקקק חחחחחחח
אי לוב יו הכי בעולם נסיכה שליייייי !
תמשיכי הכי מהרררררררר מאמי שלי ! 😘
חחחחחחח נראאאאאלך שאני הייתי משלימה עם ההומו המוצההר הזה @!$%^&%???חח מצחייקההה
וסיפרתי לך כבר היום שבא להגיד לי משוה כזה..ואז שהוא שם לב שזאת אני הוא הלך..חחחחחחח
זה היה חזקקקקקקקקקקקק ((:
יאא איזה כייף היה הייייייום שיישבנו שמהההה
והתחרפפפנתי ושיחקנו כדוררגל
חחח D;
אוההבת אותך מלללללללללא
ותממשיכי זה יייייייפה
היווששששששש גמני רוצה לקרוא תסיפור הזה חיחי
אזזזז אור יש לך סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואני התאהבתי בו חיחיחי
אז תמשיכיכיכי
חח כן האא שירקהה ומיכלוש!?~@
היה אחחד המצחיקייםםם!!! חח אוהבתתתתתתתתת אותתככככככככן
יעלייי תודה המתוקהה שליי אוהבתת אותך מללאאא
תוודהה חמודותתת
מאמי קראתי ת'פרקקק הזהההה
סורי שזה באיחור בייבי
אבל לא הייתי באתר מלאןןן זמןן
חיחי נעלמתי לכולםם
מקווה שהתגעגעתתת אליייי 😁
כי אני כןן ומאודדדדדד
אז אני רוצהה המשךךך ומהרררררר
ייהה ראיתי שהפרקק מוקדשש לי נה נה בננההההההה חיחי
לאבב יווו כפרונייי
יפיתי=]]