לירניי ואנונימיתת תודה מתוקותת וחנוש.. אני גם אני לא יודעת פשוטט איך להמשיךך נתקעתי.. יש לי המשךך אבל הוא ממש מטומטמם.. ניראה לי אני יחשובב על משהוו יפה.. ואני ימשיךך כשיהיהי לי
תודה ממתווקתת!
ייייייייייייייייייישששששששששששששששששש
ידעתי שתמשיכי !
לא תאכזבי אותי!
במקום מכות בעיר מכות אתצל ג'וגי חחחחחחח
את באה היום נסיכככככככה .?!
בשום אופן את לא מפסיייייייייקהה..
אני ימותתתתתתת
QUOTE (robertaa @ 31/03/2006) לירניי ואנונימיתת תודה מתוקותת וחנוש.. אני גם אני לא יודעת פשוטט איך להמשיךך נתקעתי.. יש לי המשךך אבל הוא ממש מטומטמם.. ניראה לי אני יחשובב על משהוו יפה.. ואני ימשיךך כשיהיהי לי
תודה ממתווקתת!
מחכהההההה 😊 😊
תמשיכי מאמיי זה מהמםם..!!
חח טוב.. אז אממ אחרי הרבה זמן ששחחחחשבתיי על המשךך מצאתיי 😊
מקווה שתאאאאאהבו
זה היה הפלאפון של אליאן..
היה רשום
"את ואח שלי שכבתם?..
חשבת שאני לא יגלה את זה?..
חכי .. חכיי"
-------
אליאן הסתכלה על הפלאפון במשךך חמש דקות
עד שדני שלחה לעברה פתק קטן מקופל
היא פתחה את הפתק בעדינותת
בלי שהמורהה תיראה או תישמע..
כי המורה הייתה ממש קרובה אלייה
' קררה משהו?
את כבר שעה מביטה באותה הודעה...
מי שלח אותה? מה רשום?'
אליאן לקחה עט מרינת שישבה לידה
ורשמה לדני בחזרה
'אוי דני.. את לא מבינה כמה יש לי לספר לך..
זה בסדר אם אני יבוא לישון אצלך היום?'
היא קיפלה קטן קטן
ושלחה לדני שישבה די קרוב אלייה
אז זה לא היה כל כך מסובך..
אליאן הבטיה בדני שקרצה לה
ועשתה תנועה של 'טוב' עם הראשש
היא הבינה שהתשובה היא כן..
כשנגמר השיעור
דני התקדמה במהירותת לעבר אליאן
ולחשה לה "בואי.. יש לי משהו להראות לך.."
הן יצאו מהבניין והתקדממו לרחבהה של בית הספר..
"תעצמי את העניים " דני אמרה
"חח מה? בשביל מה דני?"
"פשוט תתעצמי!"
"אוקי.." אליאן אמרה ושמה את ידייה על העניים
"ועכשיו תסתובבי ותורידי את הידיים"
היא הסתובבה והורידה את הידיים..
היה רשום על הקיר בלבן עננק "אליאן התגעגענו אלייך!@"
וכל החברים שלה עמדו מסביב
כולם רצוו לחבק אותהה
גיא שהבחין בדמעה שזלגה מענייה של אליאן
חיבק אותה גם ולחש לה
"גמני התגעגעתי אלייך "
גיא דני ואליאן.. היו מין שלישיה כזאת..
כל הזמן הם היו ביחד..
גיא היה כמו עוד חברה שללהן...
אחרי שכולם הלכו
נשארו אליאן גיא ודני לשבת..
"אליאן אין לך מושג
יש לנו כל כך הרבה להשליםלךך " דני אמרה
" כן את פשוט לא מתארת לעצמךך
מה עבר כאן כשלא היית.." גיא השלים אותה..
" סספפרוו אניייייייי
מתהה לשמועע ..
גמליי יש כל כךך הרבהה להששליםם לככםם !!"
אליאן אמרהה ונשמעה שמחה..
"טוב אין לנוממש זמן עכשיו..
התחיל שיעור כבר.. לא?" גיא אמר..
"טוב תריאו..
זה לא בעיההה ל-א להגיע לשיעור"
אליאן אמרה בחיוך ערמומי
"לא לאלא לא" דני וגיא אמרו
"אני חושבת שהברזת מספיק לכל החיים בזמן האחרון לא?"
" כן.. אבל זה למען מטרה טובה"
אליאן אמרהה מתחננת..
"טווב נו..." דדני אממרה
הם יצאו מהשער האחורי של בית הספר..
והלכו לגן..
אותו גן שאתמול ארד והיא היו בו..
"אני הולךך דקה לקנות סיגריותת
דני את באה איתי??" גיא אמר
"כןן אליאן דקהה ואנחנו באים"
הם הלכו מחובקים...
"באמת יש לכם הררררררררבה להשלים לי "
אליאן צעקה להם...
פתאום אליאן הבחינה בדמותת
דמות מוכרתת..
'כן.. זה ארדד...'
היא קלטה אותו מרחוק..
היא חיפשה מקום להתחבאותת בו
כדי שארד לא ישים לב שהיא שמה..
אבל זה היה מאוחר מדי..
ארדד הביט בא והתקדם במהירותת לכיוונה..
עכשיו זה היה רק שניהםם בגן...
חח טוב זהה היה הממשךך באמתת מפגר..
אחחד הגרועיםם .. אבל אחריי זה אמור רלהיותתאחחד יפה 😊
תגיבוו לי 😊
התגעגעתי מלא לסיפורררררררר
שמה שהחלטת להמשיךךךך
מעלףףף!
המשךךך
ייא אורוששששששש זה מהמם !#
תמשיכיכיכי דחווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אווווווווווווווווורווש
סיפפור מהמממממם !@
אווהבת אותך אהובתי 😘
תווווווווווודהה חמודותת :::😊
יפה רצחחח
עכשיו קראתי את הכל
תמשיכי דחוףףףףףףף