חח לירני כן אימא שלה שטן באמתת
תוודה מתוקותת שלי 😊
ואואואו עצוביביביבי
לאא שלא תעזובבבב
אוףף ..
מחכה להמשךךךך ממאמאמי
יאללה המשכיייי.. אוהבתת..
המשךךךך וואי אני במתחחח דחוווףףף!
יא אורוש זה מושלם לתתשמיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף !!!!!!!1
"תיראי..
אני לא רוצה לשמוע תירוצים ושקרים יותר...
נתתי בך אמון.. וכבר אין לי אמון בך.."
אליאן פתחה את פיה
בשביל לדבר אך..
לא היה לה מה לומר..
"תיראי אליאן..
מה שאני מנסה להגידלך..
שאימא הקידימה..
והיא חוזרת שבוע הבא מאיטליה
הויא מגיעה לארץ..
ואם את תעשי שוב
עוד טעות כזו את תאלצי לחזור לגור עם אימא..
אני מצטער.."
הוא אמר ויצא מהחדר..
אליאן נותרה בוכה בחדר..
------------
אליאן ניסתה להירדם..
אבל להירדם..
אחרי לילה כזה..
הי אפשוט לא הצליחה..
השעה הייתה 3 בלילה בערך
היא הלכה למחשב והתחברה לאייסי
היא ראתה שארד שלח לה הודעה
בזמן שהיא לא היתה מחוברת
ארד (12:24 PM) :
"אליאן..
אני מצטער על היום..
זה לא הייתי אני זה היה האקסטזי ..
דברי איתי כשאת כאן..אוהב.."
אליאן ראתה שדני הייתה מחוברת..
מוזר..
היא אף פעם לא הייתה מחוברת בשעות כאלה..
אליאן(3:10 PM) :
"דני?" היא שלחה לה
אחרי כמה דקות דני החזירה לה הודעה
דני :](3:12 PM) :
"מה"
אליאן(3:14 PM) :
"אמ.. מה קורה ?
הכל בסדר?
לא דיברנו הרבה זמן.." אליאן שלחה לה
דני :](3:17 PM) :
"ממ..
כן אליאן איתי הכל בסדר..
חוץ מזה שהחברה הכי טובה שלי
נטשה אותי לא מתקשרת אלי יותר
לא באה אלי לא מדברת איתי
כי היא פשוט מידרדרתת
ועסוקה עם החבר הדפוק שלה....
אבל את יודעת חוץ מזה הכל בסדר..
יבעצם.. הכל מ-ע-ו-ל-ה פשוט
אין לי ממש מה לדבר איתך אז ביי..
ליהלה טוב.. וחיים מאושרים שיהיה לך"
אליאן הסתכלה המומה על המסך כמה דקות
בלי להוציא מילה
בלי לרשום מילה
היא ידעה שהכל לא ההיה בסדר..
היא ידעה שזה היה נורא לעשות את זה לדני
דני שהייתה איתה תמיד..
כמה שהיא תמכה בה תמיד
וגם כשאמיר עזב..
היא הייתה בשבילה שמה..
היא הייתה היחידה שאף פעם לא עזבה אותה...
אליאן(3:25 PM) :
דני.. חכי רגע
אליאן החלה לרשום..
אבל פשוט לא היה לה מושג מה לתרץ..
כי היא ידעה שהכל נכון..
דני :](3:26 PM) :
אליאן ,
אין לך מה להגיד.
את יודעת שאני צודקת אז פשוט תעזבי את זה
אליאן(3:28 PM) :
לא..
דני תיראי.
זה נכון..
את צודקת אני באמת הייתי לא בסדר..
הייתי מגעילה ממש..
שככה 3 חודשים לא הייתי בבית ספר
ובכלל לא שמרתי אתך על קשר..
אבל אני באמת מצטערת באמת באמת..
ואני חייבת לך הסברים..
אבל לא כאן..
בבקשה בואי ניפגש מחר נדבר..
דני :](3:29 PM) :
את צודקת באמת כדי שניפגש..
תבואי מחר לבית ספר..
את חייבת הסברים לכולם..
לא רק לי..
אליאן..
כולם מתגעגעים אלייך
שואלים עלייך כל הזמן!
תבואי מחר בבקשה
אליאן(3:31 PM) :
טוב אז ניפגש מחר..
אני אוהבת אותך ומצטערת!
דני :](3:32 PM) :
גם אני אותך!
לילה טוב!
אליאן התנתקה והלכה לישון..
סוף סוף היא הצליחה להירדם..
אולי זה בגלל שסוף סוף
מישהו אמר לה שהוא אוהב אותה
והתכוון לזה באמתת..
היא באמת התגעגעה לדני..
הרבה זמן הן לא דיברו..
הם היו פעם כל כך קרובות
על הכל הן היו מדבורת..
אליאן קמה בבוקר
היא הסתכלה על השעון
השעה הייתה -7:06-
ציחצחה שיניים
שתפה פניםם
התלבשה
לקחה את התיק
ויצאה מהבית בלי לומר לאבא שלום אפילו..
היא התחילה ללכת לכיון בית הספר
ופתאום היא הרגישה מישהו נוגע בה מאחורה..
"אז מה..
החלטת שאת הולכת לבית הספר?
ומבריזה לי היום?
בנוסף לזה שאת מתחמקת ממני
ומההודעות שלי?" זה היה ארד..
היא פתאום שמה לב
שהוא עשה עגיל בגבה.. מוזר..
מתי היה לו זמן..
היא לא העמיקה בזה יותר מדי ..
היא הייתה עסוקה בלהוריד ממנה את היד שלו
"תעזוב אותי ארד אני יעשה מה שאני רוצה"
היא אמרה והצליחה סוף סוף להוריד ממנה את ידו..
היא הסתובבה והמשיכה ללכת..
'מוזר..'
היא חשבה על עצמה..
היא הייתה בטוחה שהוא ימשיךך ולא יוותר לה..
כמו פעם שעברה..
כשהיא הגיעה לבית הספר
כולם חיכו לה בשער
כולם היו שמחים
ואפילו דני שניראתה קצת כועסת נשיקה וחיבקהה אותה
הם נכנסו לשיעור הראשון
לאחר ויכוחים עם המורה
ואליאן ישבה ליד השולחן על הכיסא..
צילצול פלאפון של הודעה הפריעה את השקט שהיה בכיתה
זה היה הפלאפון של אליאן..
היה רשום
"את ואח שלי שכבתם?..
חשבת שאני לא יגלה את זה?..
חכי .. חכיי"
המשך דחוף אורוששששששששששששששששששששש
ואואואואואואואוואואואואו אני בשוקקקקקקק
איזה פרק מושלם ויפה
המשששששששך דחוףףףףףףףףףףףףףף
תמשיכי אורוש שלי
חח איזה כייף זה לראות אותך על הבוקר 😛 😊
נוווווווו תמשיכיייייייייייייי=[