חחחחחחחחחחח כפרעלייךך סתומהההה
אורוש???
יאאאאאאאאא
אני קראתי עכשיו ה-כ-ל !
זה ממש יפה :][:
רציניי..
ובכלל..הנושא של הסיפור נשמע ממש יפה@~
תגידי לי היא עדין אוהבת את אמיר ???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אבל השמות אמיר וארד-איייייייכס@~
מאיפה הבאת אותם ??
חחח עאלק מאיפה הבאת אותם D:
חחח קיצ תמשיכי
מיזה מיזה היהה מאחוריה?#!
אוהבת אותךךך
האא ודברי איתי..
בצהרים הלכת לאכול ומאז שכחת אותי חחחחחחחחח
ואני חיכיתי לך כדי לשמוע מה שרצית לספר לי=[
מפקירה
אורררצ'וקקקקקקקק וווווואייי את לא מתארתתת איך התגעגעתי אלייךךךך
בכמויותתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אניי מתהה עלייךךך בובעעע שלייי
קראתי את הפרק שכתבת הוא מדהיםםםםם
מאוהבתת בךךך בובע יפה שילייי
יפיתי=]]
יאאאאא סיפורר מהמםםם
המשךךךך
מוזמננתת לקרואא תסיפורר שליי "המבט האחר"
לילה טוב
וואאאאייי אורוששש קראתי עכשיו את כל הסיפורררר..
הוא מהמם מאמי!!!!... ממש אהבתי..
עלילה מעניינת.. מחכה לקרוא כבר את ההמשךך
אוהבת אותך המון, לירן!!.
חניי אהוובתייי אני א-ו-ה-ב-ת א-ו-ת-ך תתודה על התגוובהה😊
יפיתייייייייייייייייייייי יפפה שליייי אוהבתתתת אותך מלאמלאמאל תודההה 😊
חניי אהוובתייי אני א-ו-ה-ב-ת א-ו-ת-ך תתודה על התגוובהה😊
יפיתייייייייייייייייייייי יפפה שליייי אוהבתתתת אותך מלאמלאמאל תודההה 😊
שחר ולירננייי תודדדהה מתוקותת שלייי מתתה עלייכןן
עוד מעט הממשךך 😊
היא הייתה צריכה לחזור ב10
אבל לא היה אכפת לה
היא הייתה כל כך פגועה..
לא היה אכפת לה מכלום
"שונאת תחייייים ההאלהההההה " היא צעקה...
שמה את ראשה בין הידיםם ובכתהה
כבר לא היה אף אחדד בגן.. לא היה מי שישמע אותה
"אליאן???"
מישהו בא מאחורי אליאן
אליאן הסתובבהה
---------------
"אליאן??... אליאןןן\!!11
מה את עושהה כאן~!?@
אני מחפש אותך
בכל מקוםם כברר שעתתיםם שלמותת
הייתי צריכה לחזור
ב10 עכשיו כבר 11 וחצי"
אבא של אליאן הופיע פתאום
"אני מצטערת ... שכחתי את עצמי.."
היא אמרה וניגבה את הדמעות מענייה..
הם נכנסו לאותו ונסעו בחזרה הביתה..
היה מין שקט מוזר כל הנסיעה..
אליאן הכירה את השקט הזה ,
זה היה שקט של כעס..
גם לאמיר היה שקט כזה..
כשהם הגיעו הביתה היא
נכנסה להתקלח והלכה לחדרה
לבשה בגים לשינה ונכנסה למיטה.
הדלת נפתחה ואבא היה שמה..
"אני יכול להבין למה את
כבר 3 חודשים לא מגיעה קבוע לבית הספר?"
"מה~?@! איך אתה יודע על זה?"
היא אמרה בבהלה..
"מה חשבת שלא ידעתי על זה עד עכשיו?
זה שאת חושבת
שאת עושה ממני מטומטם
לא אומר שאני כזה..
אני בקשר טלפוני קבוע עם המורה שלך..
יודע מתי את באה מתי את לא..
יותר נכון מתץי את ל-א באה..
פשוט רציתי לדעת
מתי תחליטי שנוח ךף ללכת לבית ספר..."
אבא של אליאן לא צעק..
הוא אף פעם לא צעקק עלייה
הוא דיבר בעצבים רק..
ככה אליאן מרגישה יותר בטוח..
אליאן שונאת שצועקים
עלייה זה מפחיד אותה..
לא משנה מי צועק עלייה..
"אא.. אבבא... תירא אני... "
היא אמרה בבכי..
בקושי הצליחה לדבר..
"אל תנסי להסביר לי .."
"אבל אבא באמת שאני מצטערת " היא אמרה
"זה לא עוזר לי " הוא אמר
"אני יודעת אבל ..
אין לי עוד מה לעשות
אני באמת מצטערת זה לא יקרה שוב"
"אני לא מאמין לך.. "
"א.. אבל למה.."
היא אמרה והדמעות עדיין זלגו מענייה..
"את לא חושבת ששיקרת לי מספיק?
מספיק כדי שאני יאבד את האמון בך?" הוא אמר..
"אאבא.." היא אמרה כיאלו מתחננת..
"תיראי..
אני לא רוצה לשמוע תירוצים ושקרים יותר...
נתתי בך אמון.. וכבר אין לי אמון בך.."
אליאן פתחה את פיה
בשביל לדבר אך..
לא היה לה מה לומר..
"תיראי אליאן..
מה שאני מנסה להגידלך..
שאימא הקידימה..
והיא חוזרת שבוע הבא מאיטליה
הויא מגיעה לארץ..
ואם את תעשי שוב
עוד טעות כזו את תאלצי לחזור לגור עם אימא..
אני מצטער.."
הוא אמר ויצא מהחדר..
אליאן נותרה בוכה בחדר..
ממממ תתגיבוו ו אוהבתתתתתתתתתתתתת
וואיי איזה מתחחחחח!!
דיי שלא תבריזזזזזז!!
מאמי תמשיכייי מהרררררר!!
אני כבר לא יכולההה להתאפקקקקקק
אוהבתת אותךךך אורושששששששששששש
יפיתי=]]
מהמםםםם מחכה להמשך מתוקההה..
ואיך אמא שלה בכלל??? ..
חחח נראה לי שתעשי אותה שטן!