כותבת המשך (: אווווווווהבת את כווווווווולםם (:
יווווווווואווווווווו! מה הוא גנובב?!?! אמאאא אם הוא גילה את זה אז למה הואא עלה על האופנועע?!
😠 😠
אופסס. 😁
מיכל בקשר לחתימה שלךך
QUOTE (moraless @ 09/12/2005) יווווווווואווווווווו! מה הוא גנובב?!?! אמאאא אם הוא גילה את זה אז למה הואא עלה על האופנועע?!
😠 😠
אופסס. 😁
מיכל בקשר לחתימה שלךך
חחחחח איזה מושלמת P: אוהבותךךךךךך מלא מלאאאא
דברר ראשוןןןן הוא גילה את זה שאין בלמים רקקק מתי שהוא אמר טוב ... ואז הו אמר לה רקק שתני לי נשיקה .. יעני נשיקה אחרונה ה.. =\
סיפוררר עצובב ..=\
וודברר שנייייי ת=מ=ש=י=כ=י יייייייייאאאאא כישרוןןןןןן ~@!~2 😘 😁 😊 😛
סיפור עמוק מה שיש לך בחתימה מיכלוש....
תמרי המשךך
יאא..מיכלל.. מאיפהה הסיפור המזעזע הזהה?!?!!?!!
בעע.... עצובב...=\\\
תמררר..יאללהה..המשךךך!!
אויייש מיכל איזה סיפווורר..מאיפה הבאת אותו?!
ותמררו'ש המשך מאמי..
חח איזה דיון נפתח פה על החתימה של מיכל חחח
😉 איזה יפהההההה
המשך דחופייי
שבת שלוםםםםםם
אוהבת סהרו'ש
כהה האאא.. חחח 4 שעות וישל המשךך..
חחחחחחחח [=
חמודיםם כולכםםם !@#
קייייצצצורררר תמשיכי אוהבת מלללללללללאאאאאאא מואאאאאה 😊
תתתתתתמממממממממרררררררררררר
תמריי!
יאללללללללללללללללללללללה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך!
😛