יאאא.. איזה מעלף..
המשךך תמרוש..
חחחחחחחחחחחחחח
מוווווור מטורפת עלייך מושלמת!
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא =]]]]]
איזה יאפהה!!! =]]
המשךך כפרוני שליליליליליילייליל!!!
מושלמת! (התמונה,לא את! ;] )
חח..סתםם..ברור שאת יותרר!! =]
יאאאא איזה פרק יפהההההה...:]
המשךךךךך..
איזה פרקקק ע=נ=ק!!!
המשךךך!!! =]]]
התמונה הזאת מזכירה משו 😊
יאאאא...תמרושש...
איזה פרקק מדהיםםם..!! =]]
אהבתי מאודדד..!!!!
מותקק...המשךךך פליזזז...כמה שיותר מהרררר...!!! =] =]
😂
יאאאאאאאאאללללההההה....
המשךךךךךךךךךךך!!! =]]
חח תמררררי =]]
יאללה תביאי לנו המשךך מתוקהה 😁
יהייי... איזה המשך שווה.... סיפור מטריף.... תמשיכי....
[כאילו הגבתי אז את יכולה להמשיך חיחיחי סתם סתם אחלה סיפור באמת באמת]
אוהבת אותך
מישל.
וואי!!! תמר!!! זה כל כך ריגש אותי!! במיוחד הקטע שהיא הלכה לשחר ואמרה לו: אני צריכה אותך
זה כל כך אמיתי וכנההה ממש אהבתיי ושתוך כדי הנשיקה וההסחפות היא נזכרה והתחילה לבכות גם אמיתיי זה דברים ש.. אוף לא יודעת להסביר! ממש ממש נגעו בי!
את כותבת כל כך חודר..כל כך אמיתי.. ריגשת אותי! אוהבת המון! ומחכה להמשך! טלוש
QUOTE (JustTalush @ 07/12/2005) וואי!!! תמר!!! זה כל כך ריגש אותי!! במיוחד הקטע שהיא הלכה לשחר ואמרה לו: אני צריכה אותך
זה כל כך אמיתי וכנההה ממש אהבתיי ושתוך כדי הנשיקה וההסחפות היא נזכרה והתחילה לבכות גם אמיתיי זה דברים ש.. אוף לא יודעת להסביר! ממש ממש נגעו בי!
את כותבת כל כך חודר..כל כך אמיתי.. ריגשת אותי! אוהבת המון! ומחכה להמשך! טלוש
טל איזה מותק את. שמח הלשמוע!
כותבת היום (:
תמרייי זה מדהיייייייים !!
איזה חמודי שחר (: