מוקדש לנֹגה ולסתיו אהבת חיי 😕
מהפרק הקודם
המכוניות התניעו ולאחר כ-20 דקות היינו במועדון שכולם כבר היו שם.
נכנסנו וכולם התנפלו על ליאור.
העשן כבר כיסה הכל. נכסנו יותר ויותר פנימה
המשך
המוזיקה רועשת ולא יכלנו לשמוע את עצמנו.
כמעט כל השכבה שלהם הייתה ושכבה מעליהם.
כולם השתגעו, שתו, צרחו. היה מטורף!
התחלתי לצחוק ולשיר את השיר בקול רם שחר שר איתי והשתגענו יחד.
לפתע הוא הצביע על הכדור השקוף הגדול שהורד מהתיקרה. "בואי ניכנס" הוא צעק לי באוזן כדי שאוכל לשמוע. הכדור השקוף הגדול הוא מעין במה קטנה יותר שמרחפת מעל כולם לתקופת זמן קצרה.
נדחפנו בין כולם והצלחנו להתפלח לכדור, היה דחוס ו...מגניב 😂 מיד עלינו למעלה וריחפנו מעל כולם היה אדיר, מלא סטיקלייטים חולקו ורקדנו כמו מטורפים! בתוך הכדור נמצאו רמקולים כדי שגם אנחנו נשמע את המוזיקה.
אני ושחר נדחקנו לאחד הקירות המעוגלים של הכדור והתנשקנו, מלמטה שמענו שריקות וצחקנו
"ווווווווהווווו" שמענו את כולם ביחד לצלילי השיר.
היה מדהיםם
משהכדור ירד למטה, והדלתות נפתחו שחר אמר שהוא הולך להביא משהו לשתות ובשנייה הראשונה שרקדתי לבד שני ליהי רותם מוניקה ושירי חטפו אותי למרפסת של הדיג'יי לרקוד שם על המעקה.
"בוווווווואי" משכו אותי ועלינו במהירות למעלה. טיפסנו על המדרגות כדי שכולם יוכלו לראות ורקדנו כמו משוגעווות.
"אני אווווווהבת אותךךךךך" צעקה מוניקה לדיג'יי שכנראה לא שמע אותה אבל חיוך נראה על שפתיו.
חבורת ערסים באו מתחתינו ושרקו. הרגשתי שהרגליים שלי עומדות להעילם וירדתי מהמדרגות ללמטה לבר לשתות משו. "מאיה" צעק לי שחר שעמד לידי ולא הבחנתי בו
"קחי" והושיט לי כוס גדולה ובה נוזל צהוב "מה זה?" שאלתי "לימונדה" השיב ושתיתי
"אככככככככההה" פלטתי מיד, "זה עם אלכוהול" שחר רק חייך שתה את שלו ונישק אותי. "כבר בא" הוא אמר ונכנס לחמולה של אנשים. התיישבתי על כיסא סמוך לבר. "מה השעה מאמי?" שאלה מישהי שהייתי נותנת לה 17 את הברמן. "2 מותק, משו לשתות?". שתיים?! היה נדמה לי שאנחנו כאן לפחות 10 דקווות! חשבתי לעצמי והמוזיקה הפכה להיות שקטה פתאום.
אה? סלואו? פה? איך לא מתאים. תוך שתי שניות שחר הופיע מולי ושאל "מדמוזל, התרקדי איתי?" קד קידה והושיט לי את ידו. ציחקקתי והושטתי לו את שלי. נכנסנו לאמצע הרחבה ורקדנו מחובקים.
אט אט יצאו אנשים מהרחבה לשתות, לנוח. ונשארנו רק כעשרה זוגות שם בפנים.
הבחנתי בשני וליאור, מתנשקים. הבטתי בשחר, וכל כך שמחתי שאני איתו עכשיו.
הראש שלי החל להסתחרר, ספק האלכוהול ספק האווירה והרגשתי את עצמי מנשקת את שחר בעדינות אבל בלהט הוא החזיר לי נשיקות כל כך מגרות וזה הטריף אותי.
המוזיקה התחלפה לרועשת ושחר תפס ברגליי והרים אותי בתנוחה של חתן-כלה.
"לאן?" שאלתי מבולבלת "תוריד אותי תוריד אותי" - "חכי" אמר שחר מחפש את דרכו במרץ ויצאנו החוצה למרפסת שקטה יחסית, היה נעים בחוץ, קריר.
התיישבנו על ספסל אבן כמו שאר האנשים על המרפסת, הוא הביט בי, כאילו הוא מחפש מה לעשות והתנשקנו.
התנשקנו המון ...ובחושניות... והרגשתי את היד שלו גולשת לי מתחת למכנס. "שחרר" ניסיתי לומר " לא. לא עכשיו!" הוצאתי את היד שלו והמשכנו להתנשק.
"כווווולם לבפניםםםם יש קצףףף" כולם קמו ונכנסו בריצה קלה. {ממש שיעור ספורט}
"בוא ניכנס" אמרתי לו למררות שלא רציתי.
נכנסנו בדלתות והמשכנו במסדרון שעכשיו היה ריק והרחבה הייתה מפוצצת!
מלא מלא מלא קצףף נפל על הרחבהה וכולם רקדוו האורות והמוזיקה עשו את שלהם
"אלל תעצבני אותיייי! את שומעעת?!###!" צעקה שני שעמדה קרוב אליי לילדה לא מוכרת.
הילדה הסתכלה על שני מהפרצוף לרגליים ובחזרה והנחיתה לה כאפה. "האאאא" נשמעו קריאות מהסובבים.
שני התאוששה ומשכה לילדה בשיערות וירקה עלייה, ממש התחילו מכות! "הלווו הלוווו" נכנסו שלושה בנים מצויין בינהן, הייתי נותנת להם 19. "שנייייי" צעקתי לה ובאתי אלייה. שני שלא נרגעה מהמקרה התנערה ממי שהחזיק בה ורצה אל ההיא שהייתה מוחזקת בידי מישהו אחר, וניצלה את ההזדמנות שההידיים שלה כבולות והחטיפה לה כאפה בחזרה. "שיוווווווואו איןןןןן אני ואתתת אחרי המסיבהה המעפנה הזאתתת את לא תחיי! את שומעעת?!! " צעקה מתרחקת משתוללת.
שני רצה גם היא, אבל לכיוון הנגדי "שניייי חכי ליייי!" צעקתי אחרייה מנסה לרוץ ישר. 🤪
ראיתי אותה נכנסת לשירותים עם יד על הפה ונכנסתי אחרייה. "מה קרההה לך??" שאלתי אותה דוחפת את כל הבנות והבנים שהיו שם. לפתע שמעתי אותה מקיאה. "שנייי" נאנחתי, והרגשתי שגם אני חייבת להקיא. נכנסתי לתא הסמוך ובלי לסגור את הדלת נשענתי על האסלה מנסה להוציא את מה שמעיק.
השתעלתי וניגבתי את הפה עם הנייר שהיה שם. "אוףףף" נאחנחתי נשענת על הקיר.
"שניייי?" - "שניייי?" נשמעו קולות מחוץ לתאים, "מאיההה?"





