חחחחחח מוותק, לסיפור קוראים 'אהבה זה לא גיל זה התרגיל'
פטטית#! תמונות מהממות (:
אוהבת
יווווווו איזה מהמם
סיפורררררר מושללללללםם חבלל שנגמר =\
והסיפור החדש מהמםםםםםם גם 😉
לילה טוב
את באמת חושבת שהן יפות?
חחחחחחחח זה אוסף רוב הזיכרון שלי במחשב הולך על התמונות שלי.. 😛
יש לי מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני יתחיל לקרוא תסיפור שלך אני בטוחה שהוא מ-ה-מ-ם!!!!!!!!!!!!!!!!!
כמו הסיפור הזה..
גם אני חושב שהן יפות..
תקראי..כדאי לךך..
הסיפוור הכי טוובב באתתרר!!
טוב אז כה תמרוו'ש שתדעי שאני זאת שני שגררתי את אודליה לקרוא את הסיפור אני מגיבה קצת מאוחר..כי אני יותר עסוקה ובהרבה ולא הספקתי לקרוא אותו ב-יומיים אלה בשלושה ימים..
אבל זההה הסיפור הכי יפה שקראתי בעולם.. אני בחיים אל קראתי סיפור ..
רציני אני מזה אהבתי תסיפור שלך ..
והבנתי עכשיו שיש לך סיפור חדש שאותו אני כבר יתחיל לקרוא..
אני עוד שניה בוכה כאן ואני מזה רצינית אני נורא נורא אהבתי תסיפור שלך..
את לא יודעת עד כמה..
מתה עלייך ועל הסיפורים שלך...
שלך לעד..
שנינו'ש... 😍
חחח מהההממת (:
אאיזה מווותק את.. שלא נדבר על חנפפפפנית
תודה מדהימממה שללי (: אין כמווווך עשית לי תיום.
אוווווהבת:]
תמרייייייייי
ישבתי בזמן האחרון וכל פעם השלמתי עוד פרקים
ועכשיו סיימתי
זה היה סיפור מדהים
ואת מוכשרת בטירוף
ממש אהבתי 😊