תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתממממממממממממממרררררררררררררוווווווווווווווווווווווושששששששששששש!!!!!!!!!!!!!
אני
לא
מאמינה
שנגמר
הסיפור
הכי
יפה
בפורום!!!!!!!!!1
זה
ל-א
לעניין!!!!
מה אני יעשה בלי הסיפור המושלם הזה!?!!!< 😢 😢 😢 😢 😢 😢
האאאאאא?? תגידידיל י מה אני יעשההה?!!??!?!!
אני לא ייישן בלילוווותתתתתתתתתתתתת!!!!!!!1
את כותבת מדהיםםםםםםםם........!!!!!!!!!
אני חולה על הצורת כתיבה שלךךךךךךךךך...!!!
באמת את צריכה לכתוב לעיתים יותר קרובות!!!!!!1
והתחלתי לקרוא את הסיפור השני שלךךךךךך!!!
לאהבה אין גיל זה התרגילללל!!!!
סיפורררררררר שולטטטטטטטטטטטטטטט והראשון שאני קוראה אותו מהההתחלההההה...!!!!
אז יאלללהה נשמהההההההה שימי לנווווו המשך בהואאאאאא
ואני לא מאמינה שהסיפור הזה נגמררררררררר..!!! הרגת אותי עכשיוווווווו!!!!
אני מזה יתגעגע למאיה ולשחרחרחרחר המושלםםםםםםם הזההההההההההה אררררררר עליווווווווו!!!!!!!!!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
היה מדהיםםם!!!
תודה!!!!! נשמה!!!!!!!!!
😢
אוהבת המוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.............
שרוני=[[
חחח מה אני אגיד לך.. שתדלי לא להיות עצובה \: למה זה רק סיפור נשמממתי
תודה עעל התגובה.. שמחה שנהנת (:
אוווווהבת 😁
דייייייי =[
סוף מושלםם!! =[
את כותבת פשוט מדהייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייים =[
יאוווווווווווווווווווו
תמרוששששששששששששששש
איזה מעלףףףףףףףףףףףף
אהבתיייייייייי
זה סוף טופפפפפפפפפפפ ישישיישישייש
אהבתי יאואואוואוא
איזה כישרון אתתתתתתתתתת
אני התגעגע לסיפוררררררררררררר
המושלם שלךךךךך
תמשיכי לכתוב ותפתחי את זה זה רק השתלם לך חעחעחעח
לפ יו מוצווווווווווווו
והסיפור ממש מושלםםםםםםםםםם
מור'צי 😊
QUOTE (פושפושית_ @ 03/03/2006) תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתממממממממממממממרררררררררררררוווווווווווווווווווווווושששששששששששש!!!!!!!!!!!!!
אני
לא
מאמינה
שנגמר
הסיפור
הכי
יפה
בפורום!!!!!!!!!1
זה
ל-א
לעניין!!!!
מה אני יעשה בלי הסיפור המושלם הזה!?!!!< 😢 😢 😢 😢 😢 😢
האאאאאא?? תגידידיל י מה אני יעשההה?!!??!?!!
אני לא ייישן בלילוווותתתתתתתתתתתתת!!!!!!!1
את כותבת מדהיםםםםםםםם........!!!!!!!!!
אני חולה על הצורת כתיבה שלךךךךךךךךך...!!!
באמת את צריכה לכתוב לעיתים יותר קרובות!!!!!!1
והתחלתי לקרוא את הסיפור השני שלךךךךךך!!!
לאהבה אין גיל זה התרגילללל!!!!
סיפורררררררר שולטטטטטטטטטטטטטטט והראשון שאני קוראה אותו מהההתחלההההה...!!!!
אז יאלללהה נשמהההההההה שימי לנווווו המשך בהואאאאאא
ואני לא מאמינה שהסיפור הזה נגמררררררררר..!!! הרגת אותי עכשיוווווווו!!!!
אני מזה יתגעגע למאיה ולשחרחרחרחר המושלםםםםםםם הזההההההההההה אררררררר עליווווווווו!!!!!!!!!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
היה מדהיםםם!!!
תודה!!!!! נשמה!!!!!!!!!
😢
אוהבת המוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםם.............
שרוני=[[
😉
פיקולית מורושית לוליט תודה מתוקות על התגובה (:
אוהבת אותכן.
חחחחחחחחחחח בתאלושששששש ואנייייי באותו ראש הא בתאללללל??? 😉
ותמרושששששששששששש.............
אין מצב לעוד המשך??? משהוווו??? איכשהוא??? בבקשהה????
שרוני=]
א-מ-אאאאאאאאאא זה כזהה יפההההההההההההההההההההההה
ושוב אני אומרת לךא ת כותבת מעלףףף!
תמרי את צריכה לראות אותי אני פשוט בש-ו-ק..אין מילים..די זה כ"כ מושלם!
אם עד עכשיו אחרי כל פרק אמרתי שזה מושלם עכשיו אני אומרת שזה י-ו-ת-ר ממושלם!
אין מילים..פשוט מושלם!!!
וואי די אני פשוט בשוק זה ממש יפה!!
אם את לא תוציאי את הסיפור הזה למדפי סטימצקי אני יעשה את זה!! וואי מהמם..
אחד הסיפורים ה י פ י ם שקראתי פו..אין אחד היפים!!
מואה ענקית!! אוהבת ת'ךך המוןן..
שרוני מותתק, לא אאין מצב.. אבל את מוזמנת לקרוא תסיפוור החדש שללי.
לכל דבר יש סוף ופוו זה היה סופ טוווב, אנלא מבינה תבעעעיה.
אמאמ.. ואאי גלוווש מטורפפת עלך מותק!#~
מורושששששית גמעלייך מושלמת שלללי ((:
אוקי אז..את לא מכירה אותי אבל חברה שלי התחילה לקרוא ת'סיפור שלך ואני התחלתי אחריה..
זה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם פשוט ישבתי והתחלתי לקרוא אותו ימים שלמים עד שסיימתי אותו קצת עצוב לי שהוא נגמר כי הסיפור הזה..אין מילים פשוט אין מילים
לפי דעתי ואני חושבת שגם לפי דעת כל מי שקרא ת'סיפור שלך את צריכה להמשיך..
יש בך כל כך הרבה כישרון את צריכה לנצל אותו באמת. אני חולה על הסיפור שלך כמו שאמרתי כבר..פשוט הייתי יושבת ימיםםםםםםםםםםםםםםםם כדי לקרוא אותו..רק שתדעי אני לא תיפוס שקורא בכלל אבל הסיפור שלך פשוט כאילו משך אותי וגרם לי לרצות לקרוא עוד ועוד ועוד ועוד..
קראתי שיש לך עוד סיפור (מהתגובות האחרות) וכמובן שאי יתחיל לקרוא אותו..אז בהצלחה עם הסיפור החדש
אוהבת אודליה (שאת לא מכירה) e: 😊 😉 😛
QUOTE (odelia_a @ 20/03/2006) אוקי אז..את לא מכירה אותי אבל חברה שלי התחילה לקרוא ת'סיפור שלך ואני התחלתי אחריה..
זה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם פשוט ישבתי והתחלתי לקרוא אותו ימים שלמים עד שסיימתי אותו קצת עצוב לי שהוא נגמר כי הסיפור הזה..אין מילים פשוט אין מילים
לפי דעתי ואני חושבת שגם לפי דעת כל מי שקרא ת'סיפור שלך את צריכה להמשיך..
יש בך כל כך הרבה כישרון את צריכה לנצל אותו באמת. אני חולה על הסיפור שלך כמו שאמרתי כבר..פשוט הייתי יושבת ימיםםםםםםםםםםםםםםםם כדי לקרוא אותו..רק שתדעי אני לא תיפוס שקורא בכלל אבל הסיפור שלך פשוט כאילו משך אותי וגרם לי לרצות לקרוא עוד ועוד ועוד ועוד..
קראתי שיש לך עוד סיפור (מהתגובות האחרות) וכמובן שאי יתחיל לקרוא אותו..אז בהצלחה עם הסיפור החדש
אוהבת אודליה (שאת לא מכירה) e: 😊 😉 😛
וווווווווווווווווווווואאאי איזה מהממת את#! באלוווהים.!
אין לללללי מושששג איך היה לך כוח וסבלנות ככה לקרוא הככל, מעריצה אותך בובה,,@$!
תודה על הכככל נשממה (: מטורפפפפפפת עלך הכככי שיש.@!
ועעעל החברה שלללך :]
מאוהבת בכן 😉
תמר.
לפי התגובות הבנתי שקוראים לך תמר.. 😊
אז..
תמר איך קוראים לסיפור החדש שלך?..אני מתה כבר להתחיל לקרוא אותו 😛
אוף נוו אין לי מה לעשות אז אני משתעממת ושמה סתם תמונות..😛
איזו פטטית אני.. 😊