מה? אמא..למה? איך? הא ?!
פרק מהמם!!!
אבל אמא...אינלי מילים..
למה סוף? =[ אני רוצה סוף שמיח...
לא לא לא,תמרררררררררר המשך!!! את חייבת!!!
לא רוצה סוף עצובי ... 😢
אופי בופי ביי נעלי האולסטר............
יואו יש לך סיפור ממש מהמם....
זה הסיפור היחד שהחזקתי איתו מעמד פה
אני מקווה שתמשיכי לכתוב עוד סיפורים כאילו כי זה כישרון אצלך. ותני לנו עוד כמה המשכים פליזזזזזזזז
מההההההההההההההההההההה
למההה סוףף מה סוףףףףףףףףףףף????????????
אנייי רוצה סוףף שמייחחחחח
אמאלהה הכי לא ציפיתי שהסיפור
יגמרר.. 😢
תתתתתמשיכיי אותו עוד טיפטיפה.. 😢 😢 😢
רק הבושם המוכר והמטריף שלו החזיר אותי למציאות.
לאחר שהתמוטטתי סירבתי לזוז, שחר עטף את כל גופי בגופו.
הגן עליי, תמך בי ובעיקר אהב אותי.
שחר לא כעס, הוא ידע שאין לי אופי חזק, הוא ידע שאני קלה לשינוי לאיתגור ומתפתה במהירות.
הוא שני וקשת פשוט חיבקו אותי בזמן שבכיתי בדממה על ריצפת האבן הקרה.
רציתי לצעוק על מור, על זה שהוא לא היה איתי במיטה באותו בוקר ולא היה לצידי, אבל לא יכולתי.
רציתי לצרוח על ג'וב, על זה שהוא הפקיר אותי שם. הוא ידע מה עמד לקרות, ממש כמו שאמר לפני שנה בשיחה הראשונה שלנו, אבל לא יכולתי.
רציתי להכות את עצמי, על זה שהייתי כל כך חלשה, כל כך זולה וקטנה...
רציתי להגיד לו כמה שאני מצטערת, באמת שרציתי.
רציתי להגיד לו כמה הוא חשוב לי, כמה אני אוהבת אותו, כמה הלב שלי רק שלו.
רציתי להגיד לו מילה אחת - סליחה
רציתי גם להגיד לו שלוש מילים - אני אוהבת אותך
באמת רציתי, אבל לא יכולתי.
המילים פשוט לא יצאו מהפה
לא יצאו מהפה שלושה חודשים.
אומרים שזו תופעה פסיכולוגית שמופיעה אחרי חווית טראומה כלשהי.
התנתקתי מהסוכנות.
התחלתי לרקוד ולעשות מה שבראש שלי, אני לא נקשרת לאף אחד שם -
פשוט רוקדת לעצמי ושותקת.
את בחינות הבגרות סיימתי, אומרים שיכולתי להיות יותר טובה.
שחר ממשיך לסבול אותי שקטה למרות שהוא מאושר מכל חיוך שלי.
ממש כמו תינוקת, לא יכולה לדבר, לא יודעת.. אבל כשאני מחייכת כולם מאושרים.
לפחות למדתי כמה חיוך יכול לדבר. כמה מסרים יש בכוחו להעביר לאחרים.
ולמרות כל זאת, שלושה חודשים לאחר אותו לילה אמרתי לו... ממש לפני הגיוס שלו - הצלחתי.
"אני אוהבת אותך" לחשתי לו כשישן
שמעתי אותו נושם בכבדות ומסתובב להביט בי
"גם אני אותך" לחש ונשק לי מלטף את כל גופי בנעימות מדגדגת.
פעם ראשונה שהחמימות חזרה לגופי, כל אותם שלושת חודשים הרגשתי קרה, לא משנה מה היה מזג האוויר בחוץ.
תמיד היה לי קר בפנים.
באותו לילה עשינו ביחד את מה שנקרא 'זה' בפעם הראשונה.
אולי בשבילכם זה סתם עוד משפט בקטע הזה, אבל בשבילי זו הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי אמיתית ולא סתם עוד דמות בסיפור שנכתב על ידי מחבר מטורף.
"צריך לעשות עליך סיפור" אמרתי מרגישה את פעימות ליבו בצמוד לחזה שלי.
"סיפור?" שאל בלחש
"כן" עניתי
"איך תקראי לו?" שאל בלחישה
"נעלי האולסטאר שלו" עניתי מלטפת את שפתיו
"למה?" שאל
"כדי שכולם ידעו איך הכרתי אותך" לחשתי נושקת לשפתיו
סופ 😁
כתבתי את זה בשבילכם כי אמרתם שלא הבנתם את הסוף הקודם.. (:
אז אמממ,, זאאאו.
אוווווווווווהבת הכי שיש [: אל שכככחו.!
תמר.
Uאאאאאאאאאאאייייייייייי!!!
תממררייקק...זזהה ההככיי מוששלםם ששיישששששששש!!
עכשיו הבנתתי מה קררהה!! חעחעחעחע
איךך יפפהההההההההההההההההההההההה!!!!!
ממש מקססיםם!!!!!
איךך עצוובב שנגגממרר..=,[
תמרייייייי סוף מעלףףףףףףףףףף
כל כך יפההה ומושלםםםם
אהבתי מאודדדדד...
תמשיכיי לכתובב כן?!
אניי מחכה לעוד סיפור שלךך
איןן לי מושג מה אני אעשה בלי הסיפור הזה!! 😢
מממממווואה ענקית ענקית ענקיתת
חן ישש לי כבבבר סיפור חדדדש כפרה (:
אהבה זה לא גיל זה התרגיל..
ואאיזה מגזיממה. את תסתדרי טוב מאאוד גם בללי הסיםור הזה (:
מטורפפת עלייך מותק.!
אווווושר תודה יעיוני, :]
אווווושר תודה יעיוני, :]
אאיןן בעד מה י'חביבתקי!!!
חעחעחחע...
בבוואאיי כבר לבי"סס!!
יומיים לא ראיתי אותךך.. חעחעחע
אאאאאאאאאאאאאאאא 😊
יאוו איזה סופפפפפ יפה!!
יאווו באמת מרגש..אפילו בכיתי..=[[[
זהו,אין יותר סיפור? הההההא 😢
מקווה שתכתבי סיפור חדשדש..אני בטוח יתמכר אליו :]
אוהבתתתת אותך וחולה על הכתיבה שלך!!!!
ו...תודה על תקופה של סיפור מההההמם..חיחיחי..
בהההה בייי נופ
כפפפפפפפפפרה
כמה~אני~אוהבת~אותך~!
איןןןןן זה מטורפפפפפפפ (((:
מתוווקה אין צורך לבכות 😢 זה רק ססיפוווווור [:
וכבר כתבתי אחד חדשש (:
אוווווווווווווווהתבתבת{:
עכשיו הבנתייי
יואווו
מדהים!
בלתי יאומן כמה מוכשרת את יכולה להיות תמרי,
זה פשוט מושלם.. כל מילה ומילה מושלמת.. כל פסיק ונקודה במקוםםם!!!!
אני מקווה שהסיפור החדששש יבוא בקרוב.. כי אני מתיחלה להתחרפן
גלוש
תמרי אני מכינה לך הפתעונת>
>
>
>
>
>
>
שרק שאני יבוא בפורים תקבלי אותה..
ולא היא לא קשורה ליומולדתת
סיפור מדדהים.. אחד הטובים והיחידים שקראתי#$@
מואה!
ואיייייי מדהיםםםם..מושלםםם...
איןןןן מילייםיםםםםםםםם..
אחח מתההה על הצורת כתיבההה שלךךך..
אל תפסיקי אפעםם 😊
QUOTE (יייוווגגגבבב @ 02/03/2006) חן ישש לי כבבבר סיפור חדדדש כפרה (:
אהבה זה לא גיל זה התרגיל..
ואאיזה מגזיממה. את תסתדרי טוב מאאוד גם בללי הסיםור הזה (:
מטורפפת עלייך מותק.!
אווווושר תודה יעיוני, :]
יאאאאאאאאאאאאאאאאא
עכשיווו אני נכנסת ליקרוא אותו נסיכה=]]
וניראה לך אני אסתדר?!
בכלל בכלל בכלל לא..!!
אני אתגעגעע לשחרר המושלםם והמדהים והמהמםם
ולשטויות של מאיה
ולרועייי המתוקק
ולמוררר ולכולםםםםםםם.. 😢