סורי, הם לוקחים לי הרבה זמן.
שעתיים וחצי ישבתי על ההמשך הזה. :=\
ווווווווווווווווווווואי!!!!! 😮
תמר!! איזה פרק ע=נ=ק!!
מעניין!!! איזה מתחחחחחחחחחחח! 😊
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך!
QUOTE (G-A-L @ 10/12/2005) ההמשכים ממש קצריםםםם=[
לא נכוןן.. היה פרק ארוךך...! 😎
המשךך המשךך!
אני רוצה יותר ארוךךך!!!!=[
אהה..או שפשוט תשימי עכשיו עוד אחד..😊..
QUOTE (moraless @ 10/12/2005) אה? מה לא הבנת? 😢
מה קרה לה ולשני..
יכול להיות שלא הבנתי את הקטע הזה ביגלל שכבר שכחתי את הפרק הקודם..
קיצר.. אל תדאגי ביגללי.. עוד מעט הכל יסתדר אצלי..
אז יאללה.. עדיף שתפרסמי את הפרק הבא כדי שאני יבין מה קורה .. (תחמנית.. חעחע)
תחמנית תחמניתת..
בשביל זה יש את הסוף של הפרק הקודם 'תחמנית' 😉
חחחחח מה אני יעשה?
אבל באמת מתחילים לשכוח את הפרק הקודם עד שאת מפרסמת פרק חדש.
ואני לא באה אליך בטענות.. כי אני מבינה שאין לך זמן וכל זה..
תמרווו'ש איזה פרק מעלףףףףף..
תמשיכי בובית..
מתי כבר יש המשך?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני רוצה המשך!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך! 🙄
מווווווווווושלם הכיב עולםםםםם ~!@~!@
המשךך מיד אני אוהבתותךךךךךךךךךך מלא מלא מלאאאאאא חיחיחי מוווווואאאאאאאאאאאההההההההההה
יווו...איזה פרק מדהיםםם!!!
איזה מתחח... מה יהיה בפרק הבאאא...מה יש לשנייי?? 😯
קצת מתוסבכת הילדה הזאת לאא?
יאללה מותקק...המשךךךך...פליזזזז 😂
יאאלללהההה תממממררררררררררררררר!!!!!!!
נווווו!!! המשך המשך המשךךך!!
ווי וונט המשך!!!! =]