מהממםם.. המשך דחוףף =]
אוהבתותךך מידןן 😊
וואיי דיי אין,זה מ'שו בסטטטטטטטטטט!!!!
יאאלללהה.. תמשיכיייי!!!!!!!!!!!!! =]]
מתתת עלייך! כפרוני שליי!!!
;]
המשךךךךךךךךךך!!!
יאאא מה עם שחר??
ואיזה כייף לההה מי לא רוצה להיות דוכמניתת
אהבתי ת'תיאוררר באמת היית בסוכנות או שזה הדימיון שלך? למה זה מרגיש מזה אמיתי
מחכה להמשךךך טלוששש
יאווו תמרייי!!
איזה מושלםםםםםםם!!
דיי את מפתיעה אותי מפרק לפרק אהבתייי רציני אהבתיי!!
זה נשמע כייף לא נורמלייי
המשך מידידידי
מור'צי 😊
מ=ה=מ=ם מ=א=מ=י!!!
המשךךךךךךך 😁
שבת שלום
חחח פרק יפה מאמיי
תמשיכייי
יאאאא..מושלםםםם..
אחרי שבועעעע רק המשך 1????
המשךךךך
במילה אחת- מ-ו-ש-ל-ם!!
המשך
יאאא מי זה!??!!.
חח ואיזה חלום זה לדגמן.. למרות שזה לא הכי כיף ממה שמעתי
אבל בכל זאתת חיחיחי =]]
המשךך
יוו..כמה זמן לא הגבתי..(כי אני קורא באיחור... =\\\)
איזה פרק יפהה תמרייי..!!
וענתת...זוכרים מה קרה לאחרון שהביא לתמר בעיטה..(בנשי..אוהו איזו כאפה)...!
המשךך...מותקק...
😉
מדהייייייייייייייייייייייייייים !!
תודה על ההקדשה (:
תמשיכייי
QUOTE (neni @ 26/11/2005) יוו..כמה זמן לא הגבתי..(כי אני קורא באיחור... =\\\)
איזה פרק יפהה תמרייי..!!
וענתת...זוכרים מה קרה לאחרון שהביא לתמר בעיטה..(בנשי..אוהו איזו כאפה)...!
המשךך...מותקק...
😉
חחחחחחח נני שלילי.. חחח מה עשיתת ממני.. כפרלוולי שלי (: אוהבתותך יפיוף.
כותבת המשךך.. אוהבתת את כולםם.. (: ואנונימית בחיאאת אני רוצה לדעת תשם שלך.. שיר? ענבל?
מטורפת עליכם 😉